Mies sanoo että hän voisi saada kauniimman
Olen 19v ja tehnyt vähän mallin juttuja työkseni. Seurustelen tavallisen näköisen 27 miehen kanssa. Hän on omaan silmään todella suloinen, josta pidän. Aluksi olin sitä mieltä, että ihan tavallisen näköinen, mutta ihastuessani hän tuli kokoajan entistä suloisemmaksi.
Mies vittuilee mulle monista asioista paljon ja on mustasukkainen. Hän tuossa totesi yksi päivä, että hän voisi saada paremman näköisen naisen itselleen. Katseltiin siis ihan jotain kuvia vain ja itse kommentoin ensin kuinka tuokin mies voisi saada kauniimman. Sen jälkeen hän laukaisi tämän kommentin, ja vielä naurahti päälle.
Loukkaa! Tuntuu kuin hän lyttäisi minua muutenkin. Olen kuitenkin ulkonäölläni jopa tiennanut rahaa, niin mikä hitto miestä vaivaa. Enkö oikeasti ole edelleenkään tarpeeksi kaunis miehelle?
Kommentit (32)
Loukkaa, kun mies ei palvo ulkonäköäsi toisena päivätyönnään? Realismi voi olla negatiivisuutta ja tottahan se on, että miehesi voi saada paremman näköisen kuin sinä. Sillä heitäkin on jopa sinunkin miehelle ja sen kanssa sinun tulee oppia elämään.
Itse olit typerä, kun aloit puhumaan, että voi saada kauniimman. Miehen vastaus oli heitto omaan aloitukseesi. Jos miehen mielestä kauneus olisi tärkeintä, niin tottakai tyttöystävä pitää päivittää säännöllisesti nuoreempaan ja kauniinpaan. Ehkä mies halusi saada sinut ymmärtämään, että kauneus ei ole parisuhteen perusta. Miehen sanat voi ymmärtää myös positiivisesti niin, että hän haluaa olla kanssasi ulkonäöstäsi huolimatta - on toisarvoista oletko kaunein vai et.
Tarkoitti varmaan sisäistä kauneutta, mitä aplla ei tunnu olevan.
Ja mikä sinäkin luulet olevasi, kun tuollaista suustasi päästät? Pari mallin keikkaa ja voit katsoa muitan nenän varttasi pitkin? Kotiin vähän vielä kasvamaan.
Pointti oli se, että minkähän näköiseen tahtoisi mies mahdollisuuden tullen vaihtaa, jos olen kerran jokseenkin riittämätön ulkonäköni suhteen. Toki myös sisäiset piirteet ja persoonallisuus ovat tärkeämpiäkin, mutta realistisesti ulkonäkö vaikuttaa aina toki myös vähintään alitajunnassa ja sitä en kiellä.
Ap
Pointti on se, että sun heikko kohtasi on ulkonäkösi.
Siihen iskemällä sinun itsetuntosi alkaa horjua.
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli se, että minkähän näköiseen tahtoisi mies mahdollisuuden tullen vaihtaa, jos olen kerran jokseenkin riittämätön ulkonäköni suhteen. Toki myös sisäiset piirteet ja persoonallisuus ovat tärkeämpiäkin, mutta realistisesti ulkonäkö vaikuttaa aina toki myös vähintään alitajunnassa ja sitä en kiellä.
Ap
Sen tulet aikanaan näkemään millainen on ulkonäöltään sinun seuraajasi. Älä ota itseesi hän saattaa olla sinua huomattavasti rumempikin. Vai luuletko ihan oikeasti, että menette naimisiin, perustatte perheen ja olette yhdessä hautaan asti? :D
Itsehän siinä kehuit niitä miehiä ja kuinka voisivat saada kauniimman (eli sinulle "kauniimmalle" kelpaisi).
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet vielä aika lapsellinen. Miehesi voisi myös sanoa, että hän voisi saada paremmin palkatun tai mielenkiintoisemman työn, timmimmän vatsan ja suuremmat lihakset, isomman asunnon jne jne, mutta se ei tarkoita, että hän juuri nyt - tai koskaan - haluaisi ne.
Sillä on luultavasti huono itsetunto. Ei halua kehua sinua liikaa, koska sitten saattaisit tajuta olevasi paremmannäköinen kuin hän, ja voisit ulkonäkösi puolesta löytää jonkun huomattavasti komeamman kuin hän itse on.
Kannattaa etsiä joku mukava, normaalilla itsetunnolla varustettu mies, joka kehuu sinua ja jolle riität ihan sellaisenaan. Tämä mies kuulostaa ilkeältä raukkikselta.
Oma kommenttisi oli ihan yhtä törkeä ja ilkeä kuin miehen, joten sinänsä ymmärrän hänen reaktionsa. Mitä kuvia katsoitte? Miehen ystäviä, sukulaisia? Ja vaikka olisivat tuntemattomia, vaikutit lapselliselta ja tyhmältä noin sanoessasi. Katso peiliin, enkä nyt puhu ulkonäöstä.
Miehes on ilmeisesti aika epävarma itsestään?