Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seppälää haetaan konkurssiin

21.08.2017 |

En ihmettele, viimeksi kun toukokuussa kävin niin kauppa oli oudon tyhjä, vaatteita oli myynnissä kauhean vähän. Eikä sieltä mitään sitten löytynytkään. Tuli jo silloin mieleen, että onko menossa tyhjennysmyynti. Mutta ei, ihan normaalisti tuo oli auki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli 80-luvulla todella nolo, ja sitten 2000-luvun alussa vähän aikaa ok, että pystyi joskus jotain sieltä ostamaan. Ainakin Tallinnan liikkeestä, Suomen sisäänosto nyt oli mitä oli ja mallia laatikko/teltta/lyhyt. Sitten taas alkoi olla ihan turhaa vaatetta, ja oudosti on mennyt tämä loppuaika. Ei mitään katsomisen arvoista, en ymmärrä miten ovat onnistuneet sellaisen kaupan ylläpidossa. Täysin ankea paikka.

Vierailija
2/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt. Mä myös olen ihmetellyt viime vuodet, miksei sieltä löydy enää mitään kivaa ja valikoima kävi yhä suppeammaksi. Vielä 5 - 10 vuotta sitten löytyi vielä jotain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän miesten vaatteet olivat varmaan ankeinta, mitä olen kaupoissa nähnyt. Miten sellaisia ollaan voitu valmistaa? Koko se tuntuma, ne värit, ne materiaalit, ne mallit, se epätoivo. Hirveää huonoa laatua.

Vierailija
4/4 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista toki työntekijöiden kannalta. Itse en osaa ottaa kantaa Seppälän nykyvalikoimiin, kun en ole myymälässä vuosiin käynyt - en oikein edes tiedä miksi, jotenkin se ei vaan ole onnistunut houkuttelemaan pisaraakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä