Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että hän voisi saada kauniimman

Vierailija
21.08.2017 |

Olen 19v ja tehnyt vähän mallin juttuja työkseni. Seurustelen tavallisen näköisen 27 miehen kanssa. Hän on omaan silmään todella suloinen, josta pidän. Aluksi olin sitä mieltä, että ihan tavallisen näköinen, mutta ihastuessani hän tuli kokoajan entistä suloisemmaksi.

Mies vittuilee mulle monista asioista paljon ja on mustasukkainen. Hän tuossa totesi yksi päivä, että hän voisi saada paremman näköisen naisen itselleen. Katseltiin siis ihan jotain kuvia vain ja itse kommentoin ensin kuinka tuokin mies voisi saada kauniimman. Sen jälkeen hän laukaisi tämän kommentin, ja vielä naurahti päälle.

Loukkaa! Tuntuu kuin hän lyttäisi minua muutenkin. Olen kuitenkin ulkonäölläni jopa tiennanut rahaa, niin mikä hitto miestä vaivaa. Enkö oikeasti ole edelleenkään tarpeeksi kaunis miehelle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis 27v

Ap

Vierailija
2/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että, onnea yrittämiseen, meidän juttu oli tässä. En kuuntelisi vittuilua yhtä kertaa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapas mitä mieltä miehestäsi ollaan kertomasi perusteella.

Vierailija
4/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies voi saada kauniinman, rumemman, rikkaamman, köyhemmän, jne...

Vierailija
5/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusko se tärkeintä on? Kun itsekin olit sanonut, että kuvan mies voisi saada kauniimman.

Vierailija
6/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten voi apkin saada, rumemman, komeamman, köyhemmän, rikkaamman, tyhmemmän, viisammman, jne. Tämäkin pari on valinnut toisensa, ei sitä kauniinpaa, jne. Nyt sitten pitää vaan miettiä onko tuo mies itsensä arvoinen.

Vierailija
7/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan se mies on. Kuka tahansa meistä voi saada paremman näköisen itselleen. Mutta eiköhän ne muut syyt ole kriteereitä siinä parisuhteessa kuin ulkonäkö. Kuten esim. itsetunto, itsensä kunnioittaminen.

Vierailija
8/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee nyt, mutta lähde kun vielä voit! Ikinä, ikinä ei kannata jäädä suhteeseen, jossa toinen pyrkii painamaan toisen itsetuntoa alas. Oletko mielestäsi ansainnut olla suhteessa, jossa sinua ei arvosteta? Paitsi itsetuntoa rakkauselämässä tuollainen tulee koettelemaan ja estämään opiskeluissa ja työelämässä.

Tuhlasin 16-20-vuotiaana ison osa nuoruuttani tuollaiseen suhteeseen. Lopulta uskalsin lähteä, mutta monta mahdollisuutta oli jo mennyt.

Vierailija
9/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi loukata sinua ja tiesi, mistä narusta vetää. Kuulostaa tuo juttusi, että teille ulkonäkö on jotenkin keskeinen asia elämässä. Heitä mies menemään ja etsi itsesi ja elämän arvot.

Vierailija
10/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän aloitit ulkonäkökeskustelun. Miksi itse päättelit, että kuvan mies voisi saada kauniimman - siis sinun mielestäsi. Ehkäpä mies kuittasi kuvan naisen puolesta. - Kauneus on "katsojan silmässä" eli makukysymys. Ja se makukin muuttuu, kuten totesit: ensin mies oli mielestäsi tavallinen ja nyt suloinen.

Kaiken kaikkiaan, ei kuulosta siltä, että sovitte toisillenne.

Vierailija
11/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee nyt, mutta lähde kun vielä voit! Ikinä, ikinä ei kannata jäädä suhteeseen, jossa toinen pyrkii painamaan toisen itsetuntoa alas. Oletko mielestäsi ansainnut olla suhteessa, jossa sinua ei arvosteta? Paitsi itsetuntoa rakkauselämässä tuollainen tulee koettelemaan ja estämään opiskeluissa ja työelämässä.

Tuhlasin 16-20-vuotiaana ison osa nuoruuttani tuollaiseen suhteeseen. Lopulta uskalsin lähteä, mutta monta mahdollisuutta oli jo mennyt.

<3

Vierailija
12/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneusko se tärkeintä on? Kun itsekin olit sanonut, että kuvan mies voisi saada kauniimman.

Niin juuri, jos tämä ei ollut provo, niin itse ajattelin, että miehen heitto oli vain vastaus ap:n hölmöön tölväisyyn.

"Voi, voi.. tuokin mies voisi saada kauniimman naisen..."

"..mitä? No kai nyt jokainen voisi saada toisen seurustelukumppanin, jos haluaa, kauniimman tai rumemman..."

"..ai, että sinäkin voisit saada paremman, sitäkö tarkoitat...?"

"..niin no varmaan voisin, jos vaihtaa haluaisin.. heh.."

"...SÄ OLET NIIN SIKA!"

Vierailija
13/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 19v ja tehnyt vähän mallin juttuja työkseni. Seurustelen tavallisen näköisen 27 miehen kanssa. Hän on omaan silmään todella suloinen, josta pidän. Aluksi olin sitä mieltä, että ihan tavallisen näköinen, mutta ihastuessani hän tuli kokoajan entistä suloisemmaksi.

Mies vittuilee mulle monista asioista paljon ja on mustasukkainen. Hän tuossa totesi yksi päivä, että hän voisi saada paremman näköisen naisen itselleen. Katseltiin siis ihan jotain kuvia vain ja itse kommentoin ensin kuinka tuokin mies voisi saada kauniimman. Sen jälkeen hän laukaisi tämän kommentin, ja vielä naurahti päälle.

Loukkaa! Tuntuu kuin hän lyttäisi minua muutenkin. Olen kuitenkin ulkonäölläni jopa tiennanut rahaa, niin mikä hitto miestä vaivaa. Enkö oikeasti ole edelleenkään tarpeeksi kaunis miehelle?

Mieystäväsi on  sisäisesti pieni ihminen, jolla on huono itsetunto ja hän lyttää sinua jottet lähtisi muualle kun  on sua aivopesemässä niin että pitäisit itseäsi rumana.

Jätä se mies. Jo  tänään. Hän ei  ansaitse sinua eikä  myöskään rakasta.

Vierailija
14/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noin oma miehenikin sanoin aikoinaan, mutta lisäten että mitään näin hyvään hän ei voi koskaan saada. :D Noinhan se toki meneekin. Tuolla on tavaton määrä ihmisiä, jotka on kauniimpia kuin me vaikka kuinka tekisimme rahaa ulkonäöllä.

Vierailija
15/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieystäväsi on  sisäisesti pieni ihminen, jolla on huono itsetunto ja hän lyttää sinua jottet lähtisi muualle kun  on sua aivopesemässä niin että pitäisit itseäsi rumana.

Jätä se mies. Jo  tänään. Hän ei  ansaitse sinua eikä  myöskään rakasta.

Ei aloittajakaan auttamatta ansaitse miestään tai ole hänen arvoisensa.

Vierailija
16/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei takaa onnellisuutta. Sillä on aika vähän tekemistä onnistuneen parisuhteen kanssa. Sano miehellesi että tervemenoa.

Vierailija
17/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap itsekin mittaa naisia pelkällä ulkonäöllä ja miksi kuivien miesten pitäisi saada kauniimpi? Ehkä ap:n mies on kyllästynyt ap:n pinnallisuuteen.

Vierailija
18/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni palautus maan pinnalle: kaikki mallit eivät todellakaan ole kauniita, vaan omaavat hoikan ja pitkän vartalon.

Luulen, että aloittajalla on vielä paljon kasvettavaa. Ehkä miestä rupes ärsyttämään egosi, ja heitti sitten kommentinsa. Taidat lähinnä varjota heikkouttasi kuplassasi.

Jutelkaa asiasta kuin aikuiset ihmiset.

Vierailija
19/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse heitti typerän kommentin ja mies ei jäänyt toimettomaksi, vaan antoi takaisin. Jos vieressäni istuu 19-vuotias malli, joka kommentoi kuvista, että tuokin mies voisi saada kauniimman naisen, niin ensimmäinen ajatukseni on, että nainen on täysin ulkonäkökeskeinen ja keskenkasvuinen tyttö, joka ei edes yritä peitellä ulkonäkökeskeistä ajatteluaan.

Vierailija
20/32 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen etunimi Arttu? Ikä täsmää, ulkonäkö täsmää, ajatusmaailma täsmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan