TaAPASIBN HIRVEÄN MIEHEN!!! Tämä on kuin paninajainen apua!
Emme edes tavanneet netissä vaan ihan tosielämässä kavereideni kautta.
Oon siis 19v tyttö ja aluksi ihastuin miehen, koska hän oli niin hyvännäköinen!
Hän on aika lyhyt n. 170cm pitkä ja samaan aikaan lihaksikas, mutta luustoltaan siro. Painoa ehkä jtn 60-65kg..
Kyseinen mies on kuitenkin todella söpö. Suuret siniset silmät, sivuilta ja takaa siiliksi leikatut, mutta päältä pidemmät hiukset ja pistää niitä vahalla pystyyn.
Ja tämä mies on jo 22v ja asunut omillaan jo pitkään, käynyt pelkän amiksen ja asuu vuokralla yksiössä ja hänellä sellainen vanha joku 90 luvun auto.
Hän vaikutti ihan mukavalta tai vaikuttaa vieläkin(vähän ehkä erikoiselta).
Kuitenkin minulle selvisi, että häne kämppänsä on ihan hirveässä kunnossa. Tai ei niinkään kovin sotkuinen, mutta tavaraa ja rojua on ihan hirveästi joka puolella, pöydillä ja kaikilla pinnoilla. Kämpää muistitti jo melkein hamstraajan kotia!
Mulle selvisi myös, että mies ei ole käynyt armeijaa ja on saanut vapauktuksen eikä töissä eikä edes yritä päästä töihin..
Päällisin puolin ihan siistin näköinen ja mukavan oloinen, mutta tuo sai minut epäilemään!
Onko teistä järkevää edes ryhtyä mihinkään pidempään tuollaisen ihmisen kanssa. Hänellä on myös hyvin vähän sosiaalisia kontakteja eikä kavereita ollenkaan.
Kommentit (14)
En usko, että vanhempasi ovat kovin innoisaan tuollaisesta jyväsestä jonka olet löytänyt. Mitä muka edes näet tuollaisessa :0?
Löydät varmasti lukion käynneitä ja tulevaisuuden työsuunnitelmiakin omaavia poikia.
Outoa, että kuvailet hänen ulkonäköään. Mutta mikä tuossa nyt niin hirveetä on? Sehän voi olla vaikka kuinka mukava.
Kasva vielä pari vuotta ennen kuin rupeat seurustelemaan miesten kanssa. Ihan ensimmäinen kriteeri poikkiksen valinnassa ei pitäisi olla ulkonäkö.
Nuo luut epäilyttävät. Onko korvat päätä pitkin vai höröttävätkö?
Taitaa olla mt -potilas. Olet nuori, unohda hänet, löydät paremman.
Ehtiihän se vielä käydä intin. Aikaa on 28-vuotiaaksi, eli kyllä siitäkin mahdollisesti ihan kunnon mies saataisiin.
Pojan olisi varmaan syytä saada ensin elämänhallinta kuntoon ennen kuin hänestä on parisuhteeseen.
Nimenomaan tuo elämänhallinta ja mahdolliset mt-ongelmat tuossa kyllä laittaisivat ainakin minulla hälytyskellot soimaan ja kovaa. Käyttääkö tämä poika päihteitä?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
En usko, että vanhempasi ovat kovin innoisaan tuollaisesta jyväsestä jonka olet löytänyt. Mitä muka edes näet tuollaisessa :0?
Löydät varmasti lukion käynneitä ja tulevaisuuden työsuunnitelmiakin omaavia poikia.
Se lukion käyneisyyshän on tärkeintä? Mun mies on käynyt "vain" amiksen mutta kyllä se minulle kelpaa koska ei ole mikään hulttio.
Tuossa iässä varmaan ulkonäkö voi olla iso kriteeri ja siihen en sen enempää ota kantaa. Mutta tuo kavereiden vähyys ja vähäinen sosiaalinen elämä arveluttaa eli oletko valmis siihen, että roikkuu mahdollisesti sinussa 24/7? Ja jos kauemmas tulevaisuuteen mennään yhdessä, niin jos hän ei aio mennä töihin ollenkaan, niin esim. avoliittoon muutto ja asunnon/talon ostot vaikeutuu, kun hänellä ei tuloja ja loppujen lopuksi sinä elätät teitä molempia.
Vierailija kirjoitti:
Emme edes tavanneet netissä vaan ihan tosielämässä kavereideni kautta.
Oon siis 19v tyttö ja aluksi ihastuin miehen, koska hän oli niin hyvännäköinen!
Hän on aika lyhyt n. 170cm pitkä ja samaan aikaan lihaksikas, mutta luustoltaan siro. Painoa ehkä jtn 60-65kg..Kyseinen mies on kuitenkin todella söpö. Suuret siniset silmät, sivuilta ja takaa siiliksi leikatut, mutta päältä pidemmät hiukset ja pistää niitä vahalla pystyyn.
Ja tämä mies on jo 22v ja asunut omillaan jo pitkään, käynyt pelkän amiksen ja asuu vuokralla yksiössä ja hänellä sellainen vanha joku 90 luvun auto.
Hän vaikutti ihan mukavalta tai vaikuttaa vieläkin(vähän ehkä erikoiselta).
Kuitenkin minulle selvisi, että häne kämppänsä on ihan hirveässä kunnossa. Tai ei niinkään kovin sotkuinen, mutta tavaraa ja rojua on ihan hirveästi joka puolella, pöydillä ja kaikilla pinnoilla. Kämpää muistitti jo melkein hamstraajan kotia!
Mulle selvisi myös, että mies ei ole käynyt armeijaa ja on saanut vapauktuksen eikä töissä eikä edes yritä päästä töihin..Päällisin puolin ihan siistin näköinen ja mukavan oloinen, mutta tuo sai minut epäilemään!
Onko teistä järkevää edes ryhtyä mihinkään pidempään tuollaisen ihmisen kanssa. Hänellä on myös hyvin vähän sosiaalisia kontakteja eikä kavereita ollenkaan.
Suomessa lukiossa valmistutaan keskimäärin kai 19 vuotiaana. Eli jos mies olisi mennyt AMK:hon tai yliopistoon, hän ei olisi vielä todennäköisesti valmistunut, vaikka kaikki olisi mennyt nappiin. Puhumattakaan siitä mitä sairastuminen ja muut välivuosien syyt voivat aiheuttaa. Siksi on aika hullunkurista sanoa, että 22 vuotiaalla on "vain" amis käytynä.
Olette molemmat vielä todella nuoria ja monessa mielessä keskeneräisiä ihmisiä ja mieli kerkeää muuttua ja tulla uusia suunnitelmia suuntaan ja toiseen.
Jätä se! Tuollaisen äijän seura ei varmasti tee hyvää ikäisellesi tytölle joka on vielä virallisesti teini-iässä !