Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ilmoitti tänään, ettei lapsia sitten heru tulevaisuudessa.

Vierailija
18.08.2017 |

Aikaisemmin kierteli, kun kyselin asiasta. Itse haluaisin yhden tai kaksi lasta. Nainen on todella upea ja mahtava ihminen enkä pysty nyt käsittämään tätä asiaa. Sanoi, että lähtee menemään jos minä haluan lapsia. Olen 25v ja hän 27v.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit pitää etsiä nainen, joka haluaa lapsia.

Vierailija
2/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hänelle. Jos sinä taas haluat lapsia, niin silloin on selvää että ette voi jatkaa yhdessä. Noin isossa asiassa ei oikein voi tehdä kompromisseja. Ja on ihan turha kuvitella että "kyllä se mieli muuttuu". Miksi muuttuisi? Vai muuttuuko itselläsi mieli noin tärkeässä asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty käsittämään että kaikki eivät halua samoja asioita kuin sinä? Minäkään en yksinkertaisesti kykene käsittämään miksi joku ei halua opiskella oikeustiedettä vaikka minä haluan. Hoh hoijaa taas.

Vierailija
4/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että nainen on jo muutenkin painamassa kaasujalkaa.. :D

Vierailija
5/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli sentään rehellinen sulle eikä vedättänyt. Olisit kiitollinen!

Vierailija
6/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että hän pysyy päätöksessään. Ja sinä etsit vauvakoneesi muualta. Minä myönnyin ja nyt kadun lasta joka päivä. Plus että isäkin vielä kehtasi jättää meidät. Hän siis halusi lapsen ja nyt minä olen jumissa lapsen kanssa jota en halunnut.

Vierailija
7/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hänelle. Jos sinä taas haluat lapsia, niin silloin on selvää että ette voi jatkaa yhdessä. Noin isossa asiassa ei oikein voi tehdä kompromisseja. Ja on ihan turha kuvitella että "kyllä se mieli muuttuu". Miksi muuttuisi? Vai muuttuuko itselläsi mieli noin tärkeässä asiassa?

Tämä. Haaskaatte vain kumpikin aikaanne tuossa suhteessa.

Vierailija
8/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo 8 miljardia ihmistä. Onko ihan pakko lisätä sinunkin? Tuletko mielestäsi kuolemattomaksi näin?

Vierailija
9/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna adoptioon.

Tuo ei tee hyvää sulle. Eikä lapselle

Vierailija
10/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on helppo löytää ihan kunnollisia naisia, jotka lapsia haluavat. Mikäli itsekin olet ihan kunnollinen.

Vierailija
11/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsit toisen, joka jakaa lapsitoiveesi. Missä on se ongelma? Upeita ja mahtasia ihmisiä löytyy myös niistä jotka toivovat lapsia.

Vierailija
12/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Olisi tuon voinut kertoa heti tutustuttaessa.

Vierailija
13/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex-naisystävä jätti minut ja otti koiranpennun. Muuttivat koiran kanssa kaksioon kauas minusta. En tiedä mitä tein väärin. Nykyään naisella joku uusi mies työpaikalta.... 

Vierailija
15/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin kierteli, kun kyselin asiasta. Itse haluaisin yhden tai kaksi lasta. Nainen on todella upea ja mahtava ihminen enkä pysty nyt käsittämään tätä asiaa. Sanoi, että lähtee menemään jos minä haluan lapsia. Olen 25v ja hän 27v.

Suosittelen lähtemään suhteesta nyt heti, niin pahalta kuin se tuntuukin. Myöhemmin se sattuu nimittäin vielä enemmän. Olin itse 10v naisen kanssa joka suhtautui lasten hankintaan ihan alusta alkaen vastahakoisesti, vaikka itse tiesin haluavani jälkikasvua joskus. Arkinen yhdessäolo oli hauskaa kyllä, mutta takaraivossa kummitteli kuitenkin ajatus, mitä tehdä jos/kun naisen mieli ei muutu vaikka biologinen kello tikittää. Tuon epävarmuuden tunteen tukahduttamisesta seurasi paljon ongelmia, kun suhteeseen ei pystynyt sitoutumaan 100% vaikka kuinka yritti.

Vierailija
16/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte lapsia? Oletteko edes hoitaneet lasta ikinä? Olisitteko valmiita kantamaan päävastuun lapsen kasvatuksesta ja hoidosta? Tajuatteko realiteetit?

Vierailija
17/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna adoptioon.

Tuo ei tee hyvää sulle. Eikä lapselle

Tai mitä jos vaan kasvaisi aikuiseksi? Isä myös, sillä hänhän alitti riman täydellisesti. 

Vierailija
18/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte lapsia? Oletteko edes hoitaneet lasta ikinä? Olisitteko valmiita kantamaan päävastuun lapsen kasvatuksesta ja hoidosta? Tajuatteko realiteetit?

Niinpä. Miehillä on usein hyvin romanttinen ja valokuvamainen käsitys vanhemmuudesta. Ikään kuin isyys olisi pieniä, kivoja hetkiä vauvan, taaperon ja teinin kanssa. Totuus on huomattavasti raadollisempaa...

Vierailija
19/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä nainen. vaihda. Yleensä se on niin että nainen haluaa ja mies ei vielä. Maailman sivu naiset tietää mitä tehdä jos haluaa vauvvan. 

Vierailija
20/31 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ex-naisystävä jätti minut ja otti koiranpennun. Muuttivat koiran kanssa kaksioon kauas minusta. En tiedä mitä tein väärin. Nykyään naisella joku uusi mies työpaikalta.... 

Jospa sä et oppinut sisäsiistiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi