Mitä tekisit tässä tilanteessa? Haluaako mies vain seksiä?
Tapasin pari kuukautta sitten miehen. Vietettiin mukava ilta ja aamulla harrastettiin seksiä ja jäin aika pitkäksi aikaa miehen luokse. Sen jälkeen ollaan nähty kerran ja mies on ollut sen jälkeen kauempana töissä, joten ei olla nähty. Nyt sitten haluaisi nähdä, mutta on kuulemma jatkuvasti töissä. Eräänä viikonloppuna halusi nähdä ennen töitään, mutta perui kun kerroin että en voi harrastaa vielä seksiä (erään operaation takia). Sanoi että ei ole järkeä nähdä aamulla niin pikaisesti.
Mies on aiemmin tuonut kukkia ja lahjoja ja pyytänyt jos voisimme tehdä jotain, ajella vaikka johonki. Sillä kertaa kun siis viimeksi näimme. Nyt kuitenkin tuli olo, että ei halua nähdä jos ei saa seksiä. Haluaisi nyt huomenna nähdä ja ilmoitin taas, että edelleen en ehkä voi seksihommiin ryhtyä. Kysyi vitsaillen että enkä meinaa antaa vai ja vaihtoehtojakin on jos ei perusseksiä voi harrastaa.
Minulla on hyonoja kokemuksia miehistä ja en tiedä olenko vainoharhainen kokemuksien takia. En haluaisi toimia pelkkänä seksileluna enää kellekään.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, äsken mies sitten viestitti että "kun tulen niin ei tarvii panna mutta sä otat suihin, sopiiko?" Eli vastaus tulikin jo selväksi. Nyt masentaa. 😢
Ap
Jopas on röyhkeä tapaus, kas kun ei h*oraksi kutsunut. Mikä ihme saa miehen kuvittelemaan, että on täysin ok kohdella naisia noin törkeästi? Saa sitä sitten itkeä ja vinkua kuinka naisille ei kelpaa kukaan.
Jos tarpeeksi komea ja vientiä riittää, niin on varaa kohdella ihmisiä (naisia) huonosti.
Ei ketään kannata kohdella huonosti. Saksalaisilla on sellainen sanonta, että elämässä kohtaa aina kahdesti. Minusta se on hyvin sanottu. t. sellainen jolla vientiä riittää
Mä vastaisin sille miehelle että okei: poskihoito 100 €, pano 200 €. (Ja sori jos meni taksat metsään, en tunne alan hintoja)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin pari kuukautta sitten miehen. Vietettiin mukava ilta ja aamulla harrastettiin seksiä ja jäin aika pitkäksi aikaa miehen luokse. Sen jälkeen ollaan nähty kerran ja mies on ollut sen jälkeen kauempana töissä, joten ei olla nähty. Nyt sitten haluaisi nähdä, mutta on kuulemma jatkuvasti töissä. Eräänä viikonloppuna halusi nähdä ennen töitään, mutta perui kun kerroin että en voi harrastaa vielä seksiä (erään operaation takia). Sanoi että ei ole järkeä nähdä aamulla niin pikaisesti.
Mies on aiemmin tuonut kukkia ja lahjoja ja pyytänyt jos voisimme tehdä jotain, ajella vaikka johonki. Sillä kertaa kun siis viimeksi näimme. Nyt kuitenkin tuli olo, että ei halua nähdä jos ei saa seksiä. Haluaisi nyt huomenna nähdä ja ilmoitin taas, että edelleen en ehkä voi seksihommiin ryhtyä. Kysyi vitsaillen että enkä meinaa antaa vai ja vaihtoehtojakin on jos ei perusseksiä voi harrastaa.
Minulla on hyonoja kokemuksia miehistä ja en tiedä olenko vainoharhainen kokemuksien takia. En haluaisi toimia pelkkänä seksileluna enää kellekään.
Mitä mieltä olette?
Miehenä olen sitä mieltä että on rehellistä myöntää että haluaa lähinnä seksiä. Hurjimpien huhujen mukaan naisetkin haluaa seksiä. Itsellä menossa suhde joka alkoi pelkkänä seksinä. Oli jopa vähän vitsi että olen hänen paras seksilelu.
Ihan helpoin tapa on kysyä mieheltä suoraan eikä ihmetellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastaisin sille miehelle että okei: poskihoito 100 €, pano 200 €. (Ja sori jos meni taksat metsään, en tunne alan hintoja)
En tunne hintoja minäkään ja jos ei halusta irtoa niin ole ilman. Meikän oraalista voisi joku nainen maksaa mutta en ainakaan toistaiseksi ota maksua.
Miksi sinä otat seksin puheeksi treffejä sopiessa, jos siitä ei saakaan puhua?
Olisit treffannut miehen mainitsematta kyvyttömyydestäsi seksiin, ja katsonut, mikä on reaktio: hoiva vai harmistus ja pikainen ero.
Jos ap itse ottaa aiheen puheeksi, niin tottahan mies siihen vastaa. Luultavast ajattelee, että ap hakee suhteesta enimmäkseen seksiä, kun sitä on jo ollut ja treffejä suunnitellaan sen mukaan, onnistuuko petipuuhat vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on myös sellainen puoli, että monelle miehelle seksin pihtaaminen ja sillä kiristäminen ovat aikamoisia punaisia vaatteita. Voi hyvin olla, että hän näki tuon ilmoituksesi jonkinlaisena manipuolintiyrityksenä.
Lyhyesti, jos miehellä on kaksi vaihtoehtoa ja toinen naisista alkaa jo toisella tapaamisella pihdata jollakin keksityn oloisella tekosyyllä, niin valinta on aika selvä.
Jos manipulointi alkaa jo toisella tapaamisella niin pitkän ja onnistuneen parisuhteen ennuste ei ole kummoinen.
Näitä naisia joille seksi on vallankäyttöä valitettavasti riittää. Pihtaaminen on se paha mitä nämä harrastaa. Sellainen peli on parempi lopettaa heti koska siitä ei tule mitään. Tai jos välttämättä haluaa molemmat ikäviksi ihmisiksi niin menköön naimisiin.
Kerran eronnut kun sormus sormessa sai naisen luulemaan että olen hänen joku henkilökohtainen palvelija. Oli juuri pihtari kiristäjä. Aivan sama mikä kun ei mennyt hänen halujensa mukaan niin seksiä ei saanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä otat seksin puheeksi treffejä sopiessa, jos siitä ei saakaan puhua?
Olisit treffannut miehen mainitsematta kyvyttömyydestäsi seksiin, ja katsonut, mikä on reaktio: hoiva vai harmistus ja pikainen ero.
Jos ap itse ottaa aiheen puheeksi, niin tottahan mies siihen vastaa. Luultavast ajattelee, että ap hakee suhteesta enimmäkseen seksiä, kun sitä on jo ollut ja treffejä suunnitellaan sen mukaan, onnistuuko petipuuhat vai ei.
Juuri näin.
Mä en ikinä ole puhunut seksistä treffejä sovittaessa, mutta tietysti jos mies meinaa tulla "käymään" ennen töihinmenoa, on suuri syy olettaa, että pikapanoa tulossa hakemaan. Itse tekisin sille aamiaisen ja pitäisin polvet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No, äsken mies sitten viestitti että "kun tulen niin ei tarvii panna mutta sä otat suihin, sopiiko?" Eli vastaus tulikin jo selväksi. Nyt masentaa. 😢
Ap
Laita takaisin viesti että älä suotta vaivaudu ja osta barbara.
Kaikki miehet ovat nimenomaan sen seksin perässä. Toiset vaan osaavat tehdä asiat huomattavasti hienotunteisemmin kuin tämä herrasmiehesi. Siinä ero muihin miehiin. Vaihda siis johonkin vähän taitavampaan yksilöön.
Tollo kirjoitti:
Kaikki miehet ovat nimenomaan sen seksin perässä. Toiset vaan osaavat tehdä asiat huomattavasti hienotunteisemmin kuin tämä herrasmiehesi. Siinä ero muihin miehiin. Vaihda siis johonkin vähän taitavampaan yksilöön.
Ei ole. Tottakai terve mies haluaa seksiäkin, mutta se on eri asia kuin olla vain seksin perässä.
Porvoossa tapahtui tämä. Tai sitten joku muu alkoi esiintyä ap:nä.