Miehen naispuolinen työkaveri haluaa viedä perheeni " johonkin"
Ja siis mies ja tämä lady on ihan kummissaan miksi mulle ei kävisi. Nainen haluaisi lähteä mun miehen ja meidän lasten kanssa vaikka eläinpuistoon tai syömään! No vit** ei käy! Käviskö teille?
Kommentit (30)
No kai mäkin olen sitten kauhea akka, mutta kyllä kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Kävis, oikein hyvin vieläpä. Minusta on kiva tutustua mieheni lähipiiriin.
Susta kiva tutustua, mites kun sua ei olekaan kutsuttu mukaan?
Siis sinäkö et tulisi mukaan? Aika outoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut kutsu koskea perheen äitiä.
Ehkä sitten, jos sinä olisit mukana eli haluaa tutustua koko teidän perheeseen?
Aivan hiton absurdi ajatus. Ei ole ukkomiehen touhua tuommoinen
En tietenkään lähtisi mukaan, vaan hän lirkutteli olevansa miehen oikein hyvä ystävä ja sitten ihaili lapsia ja ehdotti miehelleni että hän voisi joskus viedä lapset johonkin ja mieheni voisi tulla mukaan..:@
Tietenkin kävisi, jos kutsu koskisi myös minua eli vaimoa.
Aika outoa, mutta mitä väliä? Jos miehesi tahtoo viedä lapset tämän naisen kanssa eläinpuistoon niin miksi ei?
Siis olen samaa mieltä, että tilanne on aika outo. Mutta jos mietitään ihan objektiivisesti, että mitä asiasta riitelemällä voidaan saavuttaa? Jos miehelläsi on pahat mielessä, annat hänelle vain vahvistusta ja saat ajattelemaan, että olet mustasukkainen ja pikkusieluinen nalkuttaja. Jos miehellä ei ole pahat mielessä, on käytöksesi ehkä hänen mielestään loukkaavaa ja lapsellista, kun epäilet häntä.
Tilanne on mielestäni lose-lose.
Eli luota nyt mieheesi, ja annan hänen viedä lapset puistoon jos parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään lähtisi mukaan, vaan hän lirkutteli olevansa miehen oikein hyvä ystävä ja sitten ihaili lapsia ja ehdotti miehelleni että hän voisi joskus viedä lapset johonkin ja mieheni voisi tulla mukaan..:@
Ja arvatkaa paljonko lapset suuttui kun kielsin reissun...
Kuulostaa vähän nyt siltä, että se tosiaan haluaa viedä sun perhees:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi, en tajunnut tosiaan, että kutsu ei koskenut perheen äitiä. No sitten on kyllä todella kummallista. Pakko olisi aika perusteellisesti kysyä, mitä tällä järjestelyllä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, mutta mitä väliä? Jos miehesi tahtoo viedä lapset tämän naisen kanssa eläinpuistoon niin miksi ei?
Siis olen samaa mieltä, että tilanne on aika outo. Mutta jos mietitään ihan objektiivisesti, että mitä asiasta riitelemällä voidaan saavuttaa? Jos miehelläsi on pahat mielessä, annat hänelle vain vahvistusta ja saat ajattelemaan, että olet mustasukkainen ja pikkusieluinen nalkuttaja. Jos miehellä ei ole pahat mielessä, on käytöksesi ehkä hänen mielestään loukkaavaa ja lapsellista, kun epäilet häntä.
Eli luota nyt mieheesi, ja annan hänen viedä lapset puistoon jos parhaaksi näkee.
Eli päästäisin heidät leikkimään perhettä?... Mun lasten kanssa..? Ei perskele!
Vierailija kirjoitti:
Mit vit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsi, en tajunnut tosiaan, että kutsu ei koskenut perheen äitiä. No sitten on kyllä todella kummallista. Pakko olisi aika perusteellisesti kysyä, mitä tällä järjestelyllä haetaan.
Kysyin ja tämä nainen on kuulemma vaan niiiin lapsirakas.