Kuinka moni pystyy oikeasti dumppaamaan hyvän kumppaniehdokkaan vain tatuoinnin vuoksi!?
Ihan oikeasti? Joillekin jopa yksi täysin piilossa oleva tatuointi on turn off!? Ymmärrän, ettei kaikkien silmiä hivele esim. kasvotatuoinnit tai koko käden/selän/jalan peittävä tatuointi, mutta jostain ihan pienistäkin jotkut näkee vaivaa, miksi?
Kommentit (94)
Mulle ei tulis mieleenkään heivata ketään niiden vuoksi, vaikka itselläni ei olekaan. Seksikkäin mies, jonka olen koskaan tavannut, on tatuoitu näyttävästi ainakin käsivarsistaan, sopivat hänen tyyliinsä. Toivon, että pääsisin joskus katsomaan löytyykö vaatteiden alta lisääkin kuvia.
Miksi on tärkeää olla yksi pienen pieni tatuointi jossain piilossa? Eikö siirtokuva riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Minä
Miksi? Perustele.
Ei haittaa jos on pari pientä tatuointia siellä täällä. Kasvotatuointi ja iso tatuointi rintakehässä on ehdottomasti liikaa! Jos on paljon tatuointeja niin ei niistä edes erota niitä kuvia vaan kaikki on epämääräistä suttua.
Minä, jos jokin asia ei silmääni miellytä, ei minun ole sitä pakko katsoa.
Näin helppoa se on.
Tinderissä tuli vastaan kaunis nuori nainen mutta oli mennyt kasvonsa pilaamaan tatuoinnilla. Kuin lapsen piirtämä tribaalihässäkkä silmäkulmasta poskea pitkin... Rastia painoin.
Kyse ei ole siitä tatuoinnista, vaan siitä, että se todennäköisesti kertoo suurista eroista arvoissa ja ajatusmaailmassa.
Jos tatuointi olisi kasvoissa tai tatuointi olisi todella ruma, niin luultasti saattaisin jättää seurustelun sellaisen ihmisen kanssa täysin. Ulkonäköhän on yksi tekijä, joka ratkaisee. On ihmisiä, jotka eivät halua olla lihavien kanssa ja on ihmisiä, jotka eivät halua omasta mielestään rumien kanssa olla suhteessa. Nämä ovat joksee kin hyväksyttäviä syitä, mutta tatuointiko ei ole hyväksyttävä syy?
haha niinkuin jengillä ois paljonkin naamassa tatuointeja.. kyllä ne aika harvassa on
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä tatuoinnista, vaan siitä, että se todennäköisesti kertoo suurista eroista arvoissa ja ajatusmaailmassa.
Millä tavalla? Ainoa todellinen ero siinä on se, että toisen mielestä tatuoinnit ovat jees. Tämän järkyttävän eron kanssa et pysty elämään? Mitenkäs suhtaudut jos miehellä on eri musiikkimaku tai lempiväri kuin sinulla?
Tatuoimattomana miehenä minua ei haittaa jos naisella on se perhonen nilkassa tai playboy-pupu pakarassa :D Sitten kun käsivarret on täyteen väritetty kuin olisi pitkähiainen päällä niin se on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
haha niinkuin jengillä ois paljonkin naamassa tatuointeja.. kyllä ne aika harvassa on
Niinpä.. Missä näihin oikein voi törmätä? Mä olen nähnyt eläessäni ehkä kaksi naamatatuointia (toinen ulkomailla, hän oli vissiin joku maori). Ja ikäähän mulla 42. Enkä asu missään tuppukylässä, vaan Hgin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nyt vähän vihjata, että ihminen on hienompi/parempi/ylempänä, jos hänellä ei ole tatuointeja? Mitä joku yksi kuva vaikka niskassa kertoo ihmisen arvomaailmasta?
No ehkä voisi olla ongelma, jos käsivarteen on isolla ja rumalla käsialalla kirjoitettu jotain törkyä tms kännipilakamaa. Muuten ei ole ongelma.
Kertoo ihmisestä itsestään jos tatuoinnin haluaa ottaa, ei se ole pelkkä ulkonäköseikka. En haluaisi sellaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Ainoa todellinen ero siinä on se, että toisen mielestä tatuoinnit ovat jees. Tämän järkyttävän eron kanssa et pysty elämään? Mitenkäs suhtaudut jos miehellä on eri musiikkimaku tai lempiväri kuin sinulla?
Hohhoijaa.
Minä taas käyn kuumana tatuoituihin miehiin... Minulla on tasan 2 tatuointia, ranteessa ja niskassa, mutta mies, jolla on paljon tatuointeja esimerkiksi käsivarsissa on seksikäs.
Hyvällä kumppaniehdokkaalla ei ole tatuointeja.
Ne on ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin naamatatuointi on liikaa! Naisilla valitettavan yleinen tatuointimuoti on tuo rintakehän suttaaminen... Pilaavat näkymän kaula-aukkoon :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö nyt vähän vihjata, että ihminen on hienompi/parempi/ylempänä, jos hänellä ei ole tatuointeja? Mitä joku yksi kuva vaikka niskassa kertoo ihmisen arvomaailmasta?
Tämä! Aika harvassa on nykypäivänä 20-35v välillä ne kellä tatuointeja ei olisi. Sitä paitsi tatuoitu mies on seksikäs (jos ne tatuoinnit ovat hienoja ja sopivat miehen tyyliin muutoin).
Minä