Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujo/arka/epävarma mies käyttäytyy ihastustaan kohtaan?

Vierailija
18.08.2017 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee kauempaa, kääntää katseensa pois kun huomaa, että katsot takaisin. Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

Vierailija
2/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska tietää ettei voi saada ihastustaan. Tuontyyppinen mies nyt ei vaan voi mitenkään pärjätä mielenkiintoisemmalle, kokeneemmalle ja paremmalle miehelle joka tietää miten naisen kanssa ollaan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee ja hakeutuu lähettyville. Ei välttämättä puhu mitään ja saattaa hermostua, jos sinä katsot häntä.

Vierailija
4/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujosti, arasti ja epävarmasti.

Vierailija
5/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään, koska tietää ettei voi saada ihastustaan. Tuontyyppinen mies nyt ei vaan voi mitenkään pärjätä mielenkiintoisemmalle, kokeneemmalle ja paremmalle miehelle joka tietää miten naisen kanssa ollaan oikein.

Hahaha :D Newsflash: on olemassa naisia, joita noi alfamiesten kukkoilut ei vähempää voisi kiinnostaa. Itsekin viehätyn aina ujommista miehistä, ne suunapäänä mölisevät äijät jätän suosiolla väliin. Pidän vaatimattomista miehistä, enkä sellaisista, jotka yrittävät olla maailman omistajia. 

Vierailija
6/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee kauempaa ja ahdistuu jos joutuu ihastuksensa kanssa tekemisiin.

Vierailija
7/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikään ujo ja arka ole vaan varattu. Siksi näyttää ujolta ja aralta ettei jää kiinni. Nimimerkillä kokemusta on, naisena. Vuosikausia on kierrelty kuin kissa kuumaa puuroa ja aloitetta ei mies tee, eli pakko olla varattu. 

Vierailija
8/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveeraa, haluaa viettää paljon aikaa ihastuksensa kanssa mutta ei uskalla viedä asiaa mitenkään eteenpäin koska ei pysty uskomaan että voi saad vastakaikua.

Tämä on varmaan yleisin juttu jonka olen nähnyt varsinkin nuorten miesten tekevän.

Vierailija
9/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muhun on työpaikalla ihastunut ainakin kaksi minua yli 10 vuotta nuorempaa hyvinkoulutettua, ihan reipasta miestä.

Tiedän sen siitä, että jatkuvasti tunnen katseen ja huomaan tuijotuksen ja pää kääntyy kun nostan katseen. Jos heidän pitää asioida minun kanssani, on se takeltelevaa änkyttämistä ja punastumista. Hakeutuvat samaan huoneeseen, mutta kurkistelevat kaukaa. Jos minulla on jotain sanottavaa, niin kuuntelevat tarkkaan, mutta eivät sitten muista sanaakaan mitä olen sanonut. Samassa kahvipöydässä niiltä kaatuu kahvimuki ja muuta hassua kömpelyyttä. Eivät koskaan unohda tervehtiä kuitenkaan.

Ihan söpöähän se on, mutta kokisin itseni mummoksi niin nuoren miehen kanssa ja taitavat olla naimisissa ja perheellisiäkin. Voi kun olisikin itseni ikäisiä miehiä jotka käyttäytyisivät samoin, sen ikäisiä mun työpaikalla ei vaan ole..

Vierailija
10/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha :D Newsflash: on olemassa naisia, joita noi alfamiesten kukkoilut ei vähempää voisi kiinnostaa. Itsekin viehätyn aina ujommista miehistä, ne suunapäänä mölisevät äijät jätän suosiolla väliin. Pidän vaatimattomista miehistä, enkä sellaisista, jotka yrittävät olla maailman omistajia. 

Ja lässynlässyn. Yllättäen sinäkin kiinnostut, kun tämmöinen alfamies sitten tulee oikeasti juttelemaan sinulle. Siinä vaiheessa ujo mies saa jäädä. Eikä siinä mitään, ymmärrän kyllä naisia, mutta myöntäisitte edes.

Vierailija
11/11 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa ihastuneen VARATUN miehen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi