Minä en halua lapsia :) olen nuori kaunis nainen
Kommentit (51)
Mäkin oon nuori ja kaunis neljän äiti. Ja mulla on neljä kaunista lasta ja mieskin on vieläkin nuori ja komea.
Vahvat geenit jatkavat, heikot sortuvat elontiellä. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muotia nykyään. Persekyykkyjä, riisikakkujen mutustelua, irtoripsiä ja minäminäminä. Kiva nähdä, riittääkö sellainen 80 vuotta vai kaipaatko jossain vaiheessa jotain muuta.
Se ei tarkoita sitä, että jos sinä et halua
Olla kunnossa tai pitää huolta itsestäsi muut ei siitä olisi kiinnostuneet:) itse teen noita kaikkia sekä hoidan kahta lastani ja olen treenattu. Jaksaa arjessakin paremmin kun on hyvässä kunnossa.
Toi on oikea asenne. Jotkut valitsee vain itsekkään ulkonäköön keskittyvän elämän, toiset taas lapset ja perhekeskeisen elämän. Kovat tyypit valitsee ne molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Elän vain itselleni koko elämääni.
Avokki sanoi aina samaa ja silti lopetti pillerit salaa ja tuli paksuksi,samalla muuttui joka asiasta kiukkuavaksi pirttihirmuksi,naamanorsunvitulla 24/7 ja mikään ei ole ikinä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kaunis nainen 33v ja edelleenkään en lapsia halua. Olen todella onnellinen näin.
Lopulta jää vain tyhjä olo. Tässäkö tämä nyt oli. Ei ole lapsia, jotka jatkaisivat tarinaasi. Joissa huomaisit samoja piirteitä kuin itsessäsi on. Joita kasvattessa ymmärtäisit paremmin omaa lapsuuttasi ja vanhempiasi. Ymmärtäisit elämän kiertokulun, ja olisit lopulta levollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän vain itselleni koko elämääni.
Avokki sanoi aina samaa ja silti lopetti pillerit salaa ja tuli paksuksi,samalla muuttui joka asiasta kiukkuavaksi pirttihirmuksi,naamanorsunvitulla 24/7 ja mikään ei ole ikinä hyvin.
Odota 10 vuotta, niin alkaa näyttää paljon paremmalta. Olitte silloin yhdessä tai ette.
Minäkin vietin huoletonta elämää nuorena ja ajattelin ettei lapsia tule :) noh miten kävikään 24v äidiksi ja en kadu päivääkään sitä, kohta se on jo 2v
Kyllä lapset on niin ihania ja silti voi olla nuori ja kaunis.
Aloituksen perusteella olet keskenkasvuinen ja sellaisena pysyt. Veloissakin on laatueroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muotia nykyään. Persekyykkyjä, riisikakkujen mutustelua, irtoripsiä ja minäminäminä. Kiva nähdä, riittääkö sellainen 80 vuotta vai kaipaatko jossain vaiheessa jotain muuta.
Se ei tarkoita sitä, että jos sinä et halua
Olla kunnossa tai pitää huolta itsestäsi muut ei siitä olisi kiinnostuneet:) itse teen noita kaikkia sekä hoidan kahta lastani ja olen treenattu. Jaksaa arjessakin paremmin kun on hyvässä kunnossa.Toi on oikea asenne. Jotkut valitsee vain itsekkään ulkonäköön keskittyvän elämän, toiset taas lapset ja perhekeskeisen elämän. Kovat tyypit valitsee ne molemmat.
Jotkut ei valitse kumpaakaan. Ihme käsitys toi että jos ei hanki lapsia on automaattisesti itsekäs ulkonäköön keskittyvä bimbo.
Miksi tätäkin pidetään provona? Minäkään en halua lapsia. Olen 26-vuotias, nuori ja kaunis nainen. Rakastan matkustelua ja elämää mieheni kanssa näin. Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätäkin pidetään provona? Minäkään en halua lapsia. Olen 26-vuotias, nuori ja kaunis nainen. Rakastan matkustelua ja elämää mieheni kanssa näin. Olen onnellinen.
No sinä olet niin nuori. Olet vielä tyttö omasta näkökulmastani. Katsotaan sitten 10 vuoden päästä, mitä ajatuksia sinulla silloin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet niin nuori. Olet vielä tyttö omasta näkökulmastani. Katsotaan sitten 10 vuoden päästä, mitä ajatuksia sinulla silloin on.
Olisinko nainen jos haluaisin lapsia?
Miten nuoruus ja kauneus liittyy mihinkään?
Olen 29-vuotias sairaanhoitaja. Mies löytyy, koiria löytyy, mutta lapsia en halua. Rakastan työtäni ja ihmisten auttamista, mutta en jaksa enää vapaa-ajallani hoitaa ketään, paitsi toki koiriani ja esim. hätätilanteen sattuessa vaikka kaupungilla.
Lapset kokisin liian rankaksi itselleni. Tällä hetkellä työelämä on jo todella hektistä, sillä olen ihan omasta vapaasta tahdostani suhteellisen rankalla osastolla ja 3-vuorotyössä, vaikka voisin hakea myös huomattavasti kevyempää päivätyötä. Olen vielä miettinyt, jos jatkaisin kouluttautumista ensihoitajaksi. Mulle sopii tällainen epäsäännöllinen elämä ja tykkään tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinko nainen jos haluaisin lapsia?
Ei kyse ole pelkistä lapsista. Sinulla on elämänkokemusta vielä niin vähän, ja elät tuota nuoren naisen elämää, jossa koko tulevaisuus on vielä edessä. Kyllä sitä kummasti ajatusmaailma alkaa olla toisenlainen, kun 40 vuotta lähestyy. Se on niin monen muunkin kohdalla tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvin käy, jossain vaiheessa se rupeaa tuntumaan vähän tyhjältä.
Miksi ihmeessä se, että elää elämänsä omien arvojensa mukaan tehden asioita, jotka tuntuvat itsestä kivoilta ja merkityksellisiltä, alkaisi tuntumaan tyhjältä? Selitä ihmeessä, kun itse en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vietin huoletonta elämää nuorena ja ajattelin ettei lapsia tule :) noh miten kävikään 24v äidiksi ja en kadu päivääkään sitä, kohta se on jo 2v
Joo, kun sulla mieli muuttui niin sitten myös kaikilla muillakin :) Juuri sinun kaltaistesi ihmisten takia valintojaan joutuu perustelemaan, jos joku nyt erehtyy lapsista kyselemään.
Minäkin olen kaunis nainen 33v ja edelleenkään en lapsia halua. Olen todella onnellinen näin.