Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en halua lapsia :) olen nuori kaunis nainen

Vierailija
18.08.2017 |

Elän vain itselleni koko elämääni.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätäkin pidetään provona? Minäkään en halua lapsia. Olen 26-vuotias, nuori ja kaunis nainen. Rakastan matkustelua ja elämää mieheni kanssa näin. Olen onnellinen.

No sinä olet niin nuori. Olet vielä tyttö omasta näkökulmastani. Katsotaan sitten 10 vuoden päästä, mitä ajatuksia sinulla silloin on.

Todella toivon, että sterilisaation ikäraja olisi täällä 25 kuten muualla Pohjoismaissa.

Vierailija
42/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v nainen ja toistaiseksi mieli ei ole muuttunut. Olen siis vela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän vain itselleni koko elämääni.

Sama täällä, enkä halua naimisiin. Olen nuori komea mies :)

Vierailija
44/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, tuo on fiksu päätös. En voi suositella lasten hankkimista kenellekkään. Elämästä tulee yhtä väsynyttä helvettiä. Lasten myötä joudut luopumaan kaikesta mukavasta, spontaanista seksitä, matkustelusta oman mielen mukaan jne. ja tilalle tulee pelkkää paskaa, kiukuttelevia lapsia ja väsynyt puoliso. 

Vierailija
45/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muotia nykyään. Persekyykkyjä, riisikakkujen mutustelua, irtoripsiä ja minäminäminä. Kiva nähdä, riittääkö sellainen 80 vuotta vai kaipaatko jossain vaiheessa jotain muuta.

Se ei tarkoita sitä, että jos sinä et halua

Olla kunnossa tai pitää huolta itsestäsi muut ei siitä olisi kiinnostuneet:) itse teen noita kaikkia sekä hoidan kahta lastani ja olen treenattu. Jaksaa arjessakin paremmin kun on hyvässä kunnossa.

Entä kiinnostaisko sinua opetella lukemaan jossain vaiheessa?

Vierailija
46/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, ymmärrän ettei ap halua lapsia, mutta mitä tekemistä asiassa on sillä, että hän on nuori ja kaunis nainen?

Vai tarkoittaa hän sitä, että koska hän on nuori ja kaunis nainen, on se syy siihen ettei hän halua lapsia?

Olen hämmentynyt.

Ihan samaa mietiskelin. Että miten tuo nuoruus ja kauneus liittyy siihen ettei halua muksuja. Olen myöskin hämmentynyt.

Toki tämä aloitus on heitetty ärsyttämismielessä, että sinänsä onnistunut. Ei kyllä ärsytä mutta mainiosti sai miettimään ja pohtimaan :D

Vierailija
47/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halunnut nuorena. Muut asiat oli tärkeämpiä: hauskanpito, opiskelu, matkustelu. Kun oikea kumppani oli löytynyt ja elämä oli mallillaan, perheen perustaminen olikin ykskaks ihan luonnollinen valinta. Meillä on kolme lasta. Mikään superäiti en ole enkä vieläkään ilman muuta pidä muiden huonosti käyttäytyvistä vekaroista,  mutta lapsiani en vaihtaisi mihinkään. Heidän lisäkseen mulla on hyvä koulutus, hieno työ, aineelliset asiat kunnossa ja voin matkustaa ja harrastaa mitä haluan. Elämä on hyvä.

Vierailija
48/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit miten vain, niin joku päivä olet toivottavasti vanha ja raihnainen. Pitkää elämää toivottaen!

Vierailija
49/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halunnut nuorena. Muut asiat oli tärkeämpiä: hauskanpito, opiskelu, matkustelu. Kun oikea kumppani oli löytynyt ja elämä oli mallillaan, perheen perustaminen olikin ykskaks ihan luonnollinen valinta. Meillä on kolme lasta. Mikään superäiti en ole enkä vieläkään ilman muuta pidä muiden huonosti käyttäytyvistä vekaroista,  mutta lapsiani en vaihtaisi mihinkään. Heidän lisäkseen mulla on hyvä koulutus, hieno työ, aineelliset asiat kunnossa ja voin matkustaa ja harrastaa mitä haluan. Elämä on hyvä.

Tämä! Noin se tavallisesti menee. Kuka nyt oikeasti jaksaa elää vain "itselleen" viisikymppiseksi asti, jos löytää sopivan kumppanin. Varsinkin jos vieressä muut vakiintuu ja saa lapsia.

Vierailija
50/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään halua lapsi enkä ole koskaan halunnutkaan. En ole myöskään kokenut tarvetta avautua asiasta misään, omahan on asiani. Terkuin nainen plus 50.

Vierailija
51/51 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvin käy, jossain vaiheessa se rupeaa tuntumaan vähän tyhjältä.

HÖPSIS. Olen 45 v ja minulla on niin paljon mukavaa puuhaa, ettei elämäni ole todellakaan tyhjää. Eli kaikki naisetkaan eivät ole samanlaisia toiveineen. Kannattaa kuunnella itseään, ei tehdä niin kuin "on ollut tapana".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän