Oudoimmat asiat, joita häpeät?
Se, kun bussikortista on matkat loppu ja se kortinlukija pitää sen saakelin kovaäänisen piipityksen :D Miksei siinä näytöllä vaan voisi lukea "ei matkoja" ja sitten voisi huomaamatta maksaa kolikoilla ilman että se koko bussilastillinen ihmisiä toljottaa.
Kommentit (67)
Pinpistä kuuluu maiskis maiskis kun kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Pinpistä kuuluu maiskis maiskis kun kävelen.
Kannattaa sitten välillä pyyhkäistä kuivaksi ja välttä levittelyä kävellessä, niin ei maiskahtele.
Hymiöitä palstalle lähetteleviä henkilöitä. Uppaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tervehtiminen kauempaa kättä nostamalla. Tuntuu että muut osaavat tehdä sen neutraalisti mutta minusta tuntuu että näytän aina tältä:
Ihan ittekö piirsit? :'DD Iloiseltahan sinä näytät, se on pääasia! :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tervehtiminen kauempaa kättä nostamalla. Tuntuu että muut osaavat tehdä sen neutraalisti mutta minusta tuntuu että näytän aina tältä:
Ihan ittekö piirsit? :'DD Iloiseltahan sinä näytät, se on pääasia! :))
Itse, mutta miksi viestini poistettiin :O no, kiitos linkistä
- Se tervehtimistä häpeävä
En kehtaa pukeutua julkisesti fanivaatteisiin. Esim the walking dead huppariin. Pelkään ihmisten ajattelevan, että olen lapsellinen, jopa kyvytön vanhemmaksi (minulla kaksi lasta). Ihan typerää, myönnetään!
Häpeilen välillä pientä varallisuutta, mikä lähinnä miehen ansiota. Mikään ei mielestäni nolompaa kuin rahalla pröystäily. En pahemmin rahasta puhu :D
Kuvien ottamista puhelimella julkisilla paikoilla. Selfieitä en ikinä pystyisi ottamaan, jos joku näkisi.
Tää nyt ei oo outo, vaan uskoakseni löhes jokainen av-mamma voi samaistua. Nimittäin se, kun avaa puhelimen nettiselaimen jossain julkisella paikalla ja av on auki.
Ylös katsomista, koska mulla on isot ja epäsymmetriset sieraimet.
puhelimessa puhuminen ja sekoilu sanoissa.
Häpeän kun mulla on niin pienet jalat. En kehtaa mennä ostamaan kenkiä. Äidillä ja siskollakin on isommat jalat kuin mulla. Käytän naisten ja lasten kenkiä, kun miesten kengissä ei ole kokoja. Usein äiti ostaa mulle kenkiä kun huomaa, että että entiset hajoavat jo käytössä. Se on tehnyt mulle niin monet villasukat, että sille on kehittynyt erehtymätön kyky löytää mulle sopivia kenkiä. Arvostan myös sitä, että se aina väittää kiven kovaan ostaneensa ne miesten osastolta.
M30, jalan koko 36 tai 37. En käsitä, miten näin on käynyt.
Halpisshampoita ja kasvojenpesuaineita kylppärissä, vaikka ihan yhtä hyviä ne on kuin kalliimmatkin. Esim. Ehs ja Lidlin tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei oo outo, vaan uskoakseni löhes jokainen av-mamma voi samaistua. Nimittäin se, kun avaa puhelimen nettiselaimen jossain julkisella paikalla ja av on auki.
Tämä! Ja sitten kun vielä yrittää saada sen sivun mahdollisimman nopeasti pois näkyvistä, ettei kukaan huomaa mutta tietokone on niin hidas. Tai ainakin sillä hetkellä tuntuu siltä. 😬
Vierailija kirjoitti:
Rinnat tärisee ja pompahtelee, kun kävelen. Niitä ei saa näin kesällä mihinkään piilotettua.
Kivan näköstähän se on :)
Laukean vain tietyssä asennossa. Tämä hävettää kamalasti, en ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ja sitten kun vielä yrittää saada sen sivun mahdollisimman nopeasti pois näkyvistä, ettei kukaan huomaa mutta tietokone on niin hidas. Tai ainakin sillä hetkellä tuntuu siltä. 😬
Kun kadotin 600€ puhelimeni, ensimmäinen paniikki oli "Voi helvetti, nyt se löytäjä saa tietää että käyn av:lla" :D
Rinnat tärisee ja pompahtelee, kun kävelen. Niitä ei saa näin kesällä mihinkään piilotettua.