Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat asiat, joita häpeät?

Vierailija
18.08.2017 |

Se, kun bussikortista on matkat loppu ja se kortinlukija pitää sen saakelin kovaäänisen piipityksen :D Miksei siinä näytöllä vaan voisi lukea "ei matkoja" ja sitten voisi huomaamatta maksaa kolikoilla ilman että se koko bussilastillinen ihmisiä toljottaa.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kirjoittamiani kommentteja Facessa ja melkein aina poistan ne heti.

42/67 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää jostain syystä ainainen pakettien noutaminen ja vieminen lähi K-marketista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/67 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää jotkut tekemiset ja sanomiset 20 vuoden takaa. Ja se, että olen joskus liian tuttavallinen... toisaalta olen joskus turhan virallinen.

Hävettää olla. Joskus.

44/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän hammaslääkärissä ja lääkärissä käyntiä. Tuntuu että olen vain vaivaksi tai valitan turhasta. Välillä mietin myös, että jos näytän jotenkin keskimääräistä hirveämmälle kun muut, jos pitää ottaa vaikka paita pois.

Vierailija
45/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatti kirjoitti:

Joskus sateella se, kun tuulilasinpyyhkijät liikkuvat nopeammin kuin muilla. Tyhmää, tiedän :D

Kiva,En siis olekaan ainoa :D

Vierailija
46/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SimonCowell kirjoitti:

Hävettää jostain syystä ainainen pakettien noutaminen ja vieminen lähi K-marketista :)

Mulla myös tämä.Eniten hävettää jos pitää parin päivän päästä palauttaa tilauspaikkaan jotain mitä oot just noutanu lähikaupasta.Tuntuu että olen vaivaksi vaikka myyjät tekee vaan työtään.

Vierailija
47/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisia. 38 -vuotiaana häpeän edelleen, jopa sitä että mieheni tietää että "minulla on nyt ne".

48/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointia häpeän.

Vierailija
49/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä hävettää kun himassa on sotkua vaikkei kukaan ees ois tulossa käymään. Ei kuitenkaan niin paljon hävetä että hirveen usein siivoisin. Ehkä jonkun peiton heitän tavarakasan päälle. Out of sight , out of mind.

Vierailija
50/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Green Day: tä kybällä :) Hävetkää mun puolesta nyt kaikki :)

Vierailija
51/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa käynti. Käyn tosi harvoin ja nolottaa aina etsiskellä siellä, näytän varmaan joko alaikäseltä joka kokeilee saisiko ostettua, tai siltä joka ostaa alaikäiselle kaverilleen juomaa. Tai siltä että yritän varastaa jotain.

Vierailija
52/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiran nimeä.

Vierailija
53/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bataatti kirjoitti:

Joskus sateella se, kun tuulilasinpyyhkijät liikkuvat nopeammin kuin muilla. Tyhmää, tiedän :D

Sama!! Mikä ihme tässä on niin noloa??!

Vierailija
54/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikkaan juoksemista. Varsinkin jos siihen ei ehdi vaan se lähtee nenän alta, mutta kaikille on kyllä käynyt selväksi että yritin ehtiä siihen ja myöhästyin

Vierailija
55/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bataatti kirjoitti:

En tiedä.Voimme siis jatkossakin pitää pyyhkijät täysillä ja miettiä että ehkä sitä vastaantulijaakin saattaa hävettää :)

Vierailija
56/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tigeristä ostettua laturia häpeän :D En tiedä miksi.

Vierailija
57/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (jonka kanssa olen ollut kohta 11 vuotta) näki lapsuudenkodissamme minun lapsuuskuvani. Sen karmeimman niistä. Olin lihava lapsi ja minulla alkoi murrosikä jo 10-vuotiaana. Siihen päälle finnit, uhmakas ilme ja kauhtunut musta bändipaita... No, täysi lapsi kuvan oton aikaan olin mutta tuo kuva joutui silppuriin :D

Vierailija
58/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku sanoo koko nimeni ääneen. Vaikka mulla on ihan tavallinen nimi tyyliin Kirsi Peltola, silti esim lääkärissä, ilmoittautumisessa jne tilanteissa hävettää. Olen 39 vuotias jos sillä jokin merkitys.

Vierailija
59/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bataatti kirjoitti:

Meinasi tajunta räjähtää kun huomasin, että en ole häpeäni kanssa yksin! Yritin selittää ääneen mikä siinä nolottaa, mutta kun en osaa!

Voi herran tähden. En ole yksin.

Vierailija
60/67 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiski Rauno kirjoitti:

Tupakointia häpeän.

Niin minäkin, sen vuoksi aloin polttaa sikaria.