Oudoimmat asiat, joita häpeät?
Se, kun bussikortista on matkat loppu ja se kortinlukija pitää sen saakelin kovaäänisen piipityksen :D Miksei siinä näytöllä vaan voisi lukea "ei matkoja" ja sitten voisi huomaamatta maksaa kolikoilla ilman että se koko bussilastillinen ihmisiä toljottaa.
Kommentit (67)
Bataatti kirjoitti:
Joskus sateella se, kun tuulilasinpyyhkijät liikkuvat nopeammin kuin muilla. Tyhmää, tiedän :D
Kiva,En siis olekaan ainoa :D
SimonCowell kirjoitti:
Hävettää jostain syystä ainainen pakettien noutaminen ja vieminen lähi K-marketista :)
Mulla myös tämä.Eniten hävettää jos pitää parin päivän päästä palauttaa tilauspaikkaan jotain mitä oot just noutanu lähikaupasta.Tuntuu että olen vaivaksi vaikka myyjät tekee vaan työtään.
Kuukautisia. 38 -vuotiaana häpeän edelleen, jopa sitä että mieheni tietää että "minulla on nyt ne".
Jostain syystä hävettää kun himassa on sotkua vaikkei kukaan ees ois tulossa käymään. Ei kuitenkaan niin paljon hävetä että hirveen usein siivoisin. Ehkä jonkun peiton heitän tavarakasan päälle. Out of sight , out of mind.
Fanitan Green Day: tä kybällä :) Hävetkää mun puolesta nyt kaikki :)
Alkossa käynti. Käyn tosi harvoin ja nolottaa aina etsiskellä siellä, näytän varmaan joko alaikäseltä joka kokeilee saisiko ostettua, tai siltä joka ostaa alaikäiselle kaverilleen juomaa. Tai siltä että yritän varastaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Bataatti kirjoitti:
Joskus sateella se, kun tuulilasinpyyhkijät liikkuvat nopeammin kuin muilla. Tyhmää, tiedän :D
Sama!! Mikä ihme tässä on niin noloa??!
Ratikkaan juoksemista. Varsinkin jos siihen ei ehdi vaan se lähtee nenän alta, mutta kaikille on kyllä käynyt selväksi että yritin ehtiä siihen ja myöhästyin
Pirde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bataatti kirjoitti:
En tiedä.Voimme siis jatkossakin pitää pyyhkijät täysillä ja miettiä että ehkä sitä vastaantulijaakin saattaa hävettää :)
Mies (jonka kanssa olen ollut kohta 11 vuotta) näki lapsuudenkodissamme minun lapsuuskuvani. Sen karmeimman niistä. Olin lihava lapsi ja minulla alkoi murrosikä jo 10-vuotiaana. Siihen päälle finnit, uhmakas ilme ja kauhtunut musta bändipaita... No, täysi lapsi kuvan oton aikaan olin mutta tuo kuva joutui silppuriin :D
Se, kun joku sanoo koko nimeni ääneen. Vaikka mulla on ihan tavallinen nimi tyyliin Kirsi Peltola, silti esim lääkärissä, ilmoittautumisessa jne tilanteissa hävettää. Olen 39 vuotias jos sillä jokin merkitys.
Pirde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bataatti kirjoitti:
Meinasi tajunta räjähtää kun huomasin, että en ole häpeäni kanssa yksin! Yritin selittää ääneen mikä siinä nolottaa, mutta kun en osaa!
Voi herran tähden. En ole yksin.
Raiski Rauno kirjoitti:
Tupakointia häpeän.
Niin minäkin, sen vuoksi aloin polttaa sikaria.
Häpeän kirjoittamiani kommentteja Facessa ja melkein aina poistan ne heti.