Oudoimmat asiat, joita häpeät?
Se, kun bussikortista on matkat loppu ja se kortinlukija pitää sen saakelin kovaäänisen piipityksen :D Miksei siinä näytöllä vaan voisi lukea "ei matkoja" ja sitten voisi huomaamatta maksaa kolikoilla ilman että se koko bussilastillinen ihmisiä toljottaa.
Kommentit (67)
Nolottaa ihan hulluna, jos joutuu viemään useamman pussin pulloja pullonkeräykseen...
Vierailija kirjoitti:
Pirde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bataatti kirjoitti:
Joskus sateella se, kun tuulilasinpyyhkijät liikkuvat nopeammin kuin muilla. Tyhmää, tiedän :D
Kiva,En siis olekaan ainoa :D
Sama!! Mikä ihme tässä on niin noloa??!
En tiedä.Voimme siis jatkossakin pitää pyyhkijät täysillä ja miettiä että ehkä sitä vastaantulijaakin saattaa hävettää :)
Ei ole totta, jotkun muutkin! Olen aina luullut olevani ainoa maailmassa. Kun oikein miettii, olisiko jotain: ajatteleeko tuo, että olen yli-innokas kun pyyhkijät viuhuvat näin kovaa, tai että pelkään ajaa sateella ja paniikissa pidän nopealla pyyhkijät. Tai että en vain tajua vähemmänkin viuhuttamisen riittävän. Tai että en ole muistanut laittaa pienemmälle sateen jo laantuessa, kun olen niin hölmö. Tai jotain. En tosiaan tiedä mitä..
Häpeän sitä, että olen nainen. Olen jo aikuinen, yli 30, mutta silti kaikki naisena olemiseen liittyvä sekä läskiyteni ja rumuuteni hävettävät. En ole transsukupuolinen tai mikään vastaava, en edes tiedä termejä, mutta jos saisin valita, olisin syntynyt mieheksi, koska miehen elämä on paljon helpompaa. Yritän elää ja näyttää mahdollisimman sukupuolettomasti. Ehkä häpeäni johtuu siitä, että joudun elämään monista eri syistä johtuen isäni kanssa, joka ei ole hyväksynyt kasvamistani aikuiseksi, vaan kohtelee minua yhä kuin lasta, eikä siis hyväksy mitään aikuisen naisen elämään liittyvää.
isoja roikkuvia häpyhuuliani. yöks mikä lihakasa.
shoppailen paljon itselle ja lapselle netistä, lähes kaiken joten tulee aika paljon noudettua parista samasta paikkaa niitä melkein viikottain ja välillä palauttelenkin.. samoja myyjiä on ja varmasti tunnistavat mut ja nimeni. mietin aina naureskelevatko mulle tyyliin : taas se shoppailuriippuvainen tuli :D
Pelaan Pokemon gota. Onhan sekin tietysti noloa, että aikuinen ihminen räplää kännykkää kävellessään, mutta uutena asiana on tullut, kun olen hankkinut kavereita siihen peliin, niin mietin aina, että voinko näin aikaisin aamulla tai myöhään illalla tai jopa yöllä lähettää tai vastaanottaa lahjoja.
Häpeän naistani, olen piilottanut hänet kaikilta tuttaviltani somessa. Toivottavasti löydän jonkun mieluisemman pian.
Se kun viet tyhjiä lasipurkkeja ja purnukoita lasinkeräykseen ja vaikka kuinka yrität viedä sitä kassia niin hiljaa kuin pystyt, niin eikö se kassi kilahda hissin oveen tai porraskaiteeseen niin, että varmasti koko rappu kuulee. "Siellä se 3. kerroksen juoppoakka taas horjuu kotiinsa..."