Millaista (luonne) miestä et ikinä huolisi?
Onko sinulla miestyyppiä, jollaista et koskaan haluaisi itsellesi? Josta noudee niskakarvat pystyyn ja pakenet paikalta? Henkistä ominaisuutta haetaan.
Kommentit (62)
Itsekästä miestä. Sellaista, jonka mielestä kaikki muut järjestää elämänsä hänen elämänsä mukaan. Ihmettelen tällaisten miesten naisia. Todella.
On tullut tavattua monta miestä jotka eivät sovi minulle ollenkaan. Ehkä ääripäässä todella on todella konservatiiviset (olisit loistava äiti lapsilleni koska et puhu kuin puhutellessa) tai sellaiset, jotka eivät todellakaan osaa käsitellä erilaisia ihmisiä tai mielipiteitä. Olen sitä mieltä että on kyllä olemassa poikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä, mutta sellaiset jotka oikein korostavat erityisyyttään kun eivät sitä ole, on aikamoinen turn off (koskee tietenkin kumpaakin sukupuolta). Eli sokeus omalle itselleen. Sitten olen tavannut miehen joka on kritisoinut sanavalintojani ja kertonut miten minun pitäisi tehdä mikin. Tähän oli oikeastaan erä tuttavani ihastunut, mutta sai rukkaset. En ymmärrä mitä hän näki tuollaisessa. Ah, ja tämä mies myös puhui avoimesti varakkuudestaan ja ihmetteli miksi naiset ovat hänessä kiinnostuneet vain rahasta. Ehkäpä pähkinänkuoressa luonteen ehdottomuus ja järkkymättömät mielipiteet ovat pääpiirteitä, jotka saavat minut kääntymään kannoillani.
Niin Noloa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rajat-kiinni-suomikoru kaulassa.
Siis et huolisi miestä, joka puolustaa omaa Suomeamme ja kansaamme?
Kuinka monta terroristi-iskua vielä tarvitaan, että tulet järkiisi?
Valitettavasti näihin ei mikään auta - he ovat sokeita ja pysyvät.
Niin Noloa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rajat-kiinni-suomikoru kaulassa.
Siis et huolisi miestä, joka puolustaa omaa Suomeamme ja kansaamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteen mies.
Kiitos kun kirjoit tämän. Olen aina ollut sitä mieltä että periatteen naisia ei juuri ole, vaan tuuliviirejä melkein kaikki.
Sivusta keskustelua seuranneena haluan kommentoida tähän, että naisena jolla on periaatteita, pidän ehdottoman tärkeänä , että miehellä on periaatteita. Ei periaatteet tarkoita automaattisesti joustamattomuutta.
Ääriuskovaista, kun kyse on i-kirjaimella alkavasta uskonnosta.
Laiskanluontoista miestä,joka teetättää naisella kotityöt ja lueskelee mieluummin lehteä. Syyksi laiskuuteeen selittää, että on niin epävarma siitä mitä pitää alkaa tekemään, ei esim tiedä onko sopiva hetki alkaa imuroimaan.
Huonomuistista ja harvapäistä miestä, joka unohtaa sovitun asian samantien ja aina selityksenä on huono muisti.
Oma mies tällainen,alkaa voimat loppua miehen saamattomuuden kanssa. Nyt etenkin kun itsellä alkanut koulu, tarvisi reippaampaa tukipilaria arkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteen mies.
Kiitos kun kirjoit tämän. Olen aina ollut sitä mieltä että periatteen naisia ei juuri ole, vaan tuuliviirejä melkein kaikki.
Sivusta keskustelua seuranneena haluan kommentoida tähän, että naisena jolla on periaatteita, pidän ehdottoman tärkeänä , että miehellä on periaatteita. Ei periaatteet tarkoita automaattisesti joustamattomuutta.
Olet timantti. Niin, paitsi jos periaatteesi on vaikkapa hyvin selektiivinen, rajoitettu ja muodissa oleva "suvaitsevaisuus". Ei niinkään oikea, periaatteellinen suvaitsevaisuus, vaan muodin mukana tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaista 50-luvulle jäänyttä spedeä, joka piilottaa narsistiset ominaisuutensa mukarakkauteen. "Se rakastaa mua kauheesti kun soittaa mulle töistäkin tunnin välein". Pihi paskiainen, joka antaa perheensä palella ja talon mädäntyä, että saa itse tarpeeksi viinarahaa.
:D tässä on kyllä selkeästi hieno tarina takana! Olette varmaan vieläkin yhdessä?
Menevää ja äärisosiaalista. Nipottajaa.
Nipottajuus tai pikkutarkkuus olisi kyllä luonteenpiirre jolla minunkin kanssani tulisi ongelmia.
Miestä johon ei voi luottaa. Tuollaista miestä en ole vielä tavannut.
Reserviläinen on turn-off.
10-vuotiaan tasolle jääneitä pyrkyreitä.
Liian suojelevaista tai takertuvaa.Alkaa heti ahdistaa.Tai sellaista että rakkautta täytyy osoittaa koko ajan.Olen itsenäinen ihminen,hoidan omat laskuni ja menoni,silti yhdessä miehen kanssa yli 10 vuotta.Ja mies ymmärtää minua täysin.Suhteessa pitää pystyä hengittämään,kummankin.
Mustasukkainem, omistushaluinen, kontrolloiva, aggressiivinen. Tällaisesta on ikävä kyllä kokemusta. - Ei koskaan enää! Nykyinen mies onkin sitten rento ja leppoisa.
Vanilla86 kirjoitti:
Liian suojelevaista tai takertuvaa.Alkaa heti ahdistaa.Tai sellaista että rakkautta täytyy osoittaa koko ajan.Olen itsenäinen ihminen,hoidan omat laskuni ja menoni,silti yhdessä miehen kanssa yli 10 vuotta.Ja mies ymmärtää minua täysin.Suhteessa pitää pystyä hengittämään,kummankin.
Tästä tulikin mieleen, että en ikinä huolisi kirjoitustaidotonta miestä.
No sellaista muka-muka viisasta miestä. Joka vaikka keksii nerokkaita ratkaisuja ongelmiin, ja vierittää sitten käytännön tehtävät naisten harteille, esim. softan testaaminen, integraaliyhtälöiden, differentiaaliyhtälöiden ratkaiseminen jne. Työmaa on loputon.
Mammanpoikaa, joka elää äitinsä jatkeena.
Katsoin Youtubesta prank-aiheisia videoita yrittääkseni ymmärtää, miksi jotkut miehet harrastavat niitä. Niissä ei ole mitään hauskaa, vaan ainoastaan aiheutetaan stressiä uhrille. Esim. suosittu pila, jossa mies piilottaa tyttöystävänsä / vaimonsa sormuksen , ja tämä etsii sitä ihan paniikissa. Mies kuvaa sen videolle ja naureskelee samalla. Sairasta.
Olen huumorintajuinen, mutta tuossa ei ole mitään humoristista. Eli käytännön pilailija -tyyppisen miehen lisään listalle.