Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaongelma

Vierailija
21.03.2024 |

Minulla on nyt ihan kiva työ ja viihdyn siinä, toisaalta kaipaan haastetta. Työssä on huono palkka, mutta vastapainoksi täysi oikeus etätyöhön ja kevyet työtehtävät eli selviydyn päivän työsuorituksesta reilusti alle työajan eikä työnantaja sitä sen kummemmin valvo, kunhan annetut hommat hoidan. Hoidan ne hyvin mutta nopeammin kuin on ajateltu.

Minua kosiskeltiin toiseen työpaikkaan. Palkka parempi, jäisi reilusti yli tonni nettona enemmän käteen. Tulisi tarpeeseen. Mutta sitten ei olisi enää kevyttä työtä, vain osa viikkoa etänä. Päivät kiireisempiä eikä jäisi nykyisen kaltaista luppoaikaa. 

Vaihtaisitko?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huono palkkasi nykyisessä työssä?

Vierailija
2/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluummin helpon kotiduunin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huono palkkasi nykyisessä työssä?

Saan nettona 2100€. Uudessa työssä netto 3200€.

ap

Vierailija
4/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miettisin kyllä, onhan tuo palkka paljon parempi. Kyllähän se kotona työskentely houkuttelee paljon, mikä sitten painaa sulla vaakakupissa enemmän? Joskus vapaus on rahaa tärkeämpi.

Vierailija
5/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerrot haluavasi haastetta. Mikä jarruttelee?

Helppo duuni?

Etkös sinä halunnut haastetta?

Itse vaihtaisin oikopäätä. Tonni on iso raha ja, jos olisin haasteen tarpeessa, niin ilman muuta- etiäpäin.

Pelkäät jotakin.

Entäs, jos vaan olisit utelias ja menisit katsomaan sen uuden. Kannustan siihen.

Et tiedä ellet kokeile.

en tiedä sinun psyykestäsi, mutta kuulostat siltä, että haluat muutosta ja se joku siellä pelottaa tai suojelee.mieti mikä se on. Miksi jarruttelee rääsyineen kohtaa, kun sinulle tarjotaan mahdollisuus.

pistä plussat ja miinukset listaan -ja omat toiveesi.

Vierailija
6/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.jotain yRITIN TUOSSA sanoa muuta kuin rääsyistä😳

Siihen voi keksiä jonkun kivan sanan.

Vierailija
7/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton paljon on se tonni lisää kkpalkkaan. Ottaisin

Vierailija
8/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihdat parempipalkkaiseen paikkaan, niin saat myöhemmin myös parempaa eläkettä.

Vierailija
9/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on joku juju. Saat kärsiä sen tonnin takia. 

Vierailija
10/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vuositasolla: 12x1100=13200e+kesälomarahat

Aika paljon,eikö.

Laita säästöön vuoden ajan-olethan pärjännyt tähänkin saakka vähemmällä -ja nauti sitten rahoista.

Vierailija
11/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on monessa paikassa huonoa johtajuutta, sen puutetta ja huonoa työilmapiiriä. Paljon resurssivajetta ja uupumista. Työpaikan vaihtaminen on aina riski. Tonnilla olisin kuitenkin itse jo valmis kokeilemaan.

Toinen vaihtoehto on kysellä etenemismahdollisuuksien perään nykyisessä firmassa. Jos olet hyvä tekijä, sen on varmasti jo huomattu.

Vierailija
12/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda enää etätyöstä pois vaikka joku lupaisi tuplata palkan. Toimistolla oleminen ja ruuhkissa kulkeminen on aivan kammottavaa aikansa elänyttä paskaa.

Vierailija
13/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin ja vaihdoin, ei harmita. Työmatka siis piteni hitosti, mutta toimistolle meen 2-3 päivää viikosta ja loput etänä. Ja elämä on helpompaa, kun raha ei oo niin tiukassa. 

Itsellä tulot kasvoi vähemmän, mutta ehkä 800 € /kk kuitenkin.

Vierailija
14/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaihda enää etätyöstä pois vaikka joku lupaisi tuplata palkan. Toimistolla oleminen ja ruuhkissa kulkeminen on aivan kammottavaa aikansa elänyttä paskaa.

Samoin!! 

Vierailija
15/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin ja vaihdoin, ei harmita. Työmatka siis piteni hitosti, mutta toimistolle meen 2-3 päivää viikosta ja loput etänä. Ja elämä on helpompaa, kun raha ei oo niin tiukassa. 

Itsellä tulot kasvoi vähemmän, mutta ehkä 800 € /kk kuitenkin.

Työmatka pitenisi minullakin, osan tulojen noususta johtuisi työmatkojen verovähennyksestä. Oishan se kivaa kun jäisi rahaa enemmän matkusteluun ja muuhun mukavaan.

ap

Vierailija
16/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on monessa paikassa huonoa johtajuutta, sen puutetta ja huonoa työilmapiiriä. Paljon resurssivajetta ja uupumista. Työpaikan vaihtaminen on aina riski. Tonnilla olisin kuitenkin itse jo valmis kokeilemaan.

Toinen vaihtoehto on kysellä etenemismahdollisuuksien perään nykyisessä firmassa. Jos olet hyvä tekijä, sen on varmasti jo huomattu.

Nykyisessä työpaikassani olen urani huipulla. Ei mahdollisuutta edetä, tehtäväni on sellainen. Eikä ole oiken luvassa palkkakehitystä. Mutta toisaalta eipä ole kovat vaatimuksetkaan.

ap

Vierailija
17/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä painaa minulla paljon vaakakupissa, olen ehtinyt tottua ettei työpaikalla tarvitse käydä kuin ehkä kerran kuussa. Matka sinne ei ole pitkä, uudessa työssä olisi pidempi työmatka tosin omalla autolla.

ap

Vierailija
18/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sä meille mikset haluu vsihtaa

Vierailija
19/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.jotain yRITIN TUOSSA sanoa muuta kuin rääsyistä😳

Siihen voi keksiä jonkun kivan sanan.

Miksi jarruttelee pieruineen kohtaa, kun sinulle tarjotaan mahdollisuus.

Vierailija
20/29 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä painaa minulla paljon vaakakupissa, olen ehtinyt tottua ettei työpaikalla tarvitse käydä kuin ehkä kerran kuussa. Matka sinne ei ole pitkä, uudessa työssä olisi pidempi työmatka tosin omalla autolla.

ap

Ehkä saisit lähempää työn josta saat paremman palkan, jos palkka houkuttaa. Aika on kullan kallista, sulla on nyt ihannetilanne. Oikeasti työnantajat saisi maksaa isompaa palkkaa siitä että tuhlaa elämästään suuren osan työhön.

Koita käyttää aikasi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi