Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perusteesi sille, ettet ole laiha?

Vierailija
17.08.2017 |

Aloitko yhtäkkiä vain lihoa vai oliko ruoan määrällä tai liikunnan vähenemisellä vaikutusta?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kun olen pikkusen pläski. Pitää olla vähän matskuu masussa ja tisseissä. 168/61 ja pömppömaha, isot tissit.

Vierailija
22/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut hoikka ja vanhemmat moemmat läskejä, joten syy 1 on lähtöläskeys, eli perimä. Syy 2 on 20 vuotta yövuoropainotteista kolmivuorotyötä, joten minkäänlaiseen normaaliin ruokailurytmiin aamupalasta lähtien ei ole mitään mahdollisuutta, vaan nukkumisen ja väsymyksen ehdoilla elellään. Syy 3 on seurausta edellisestä, eli nälkä iskee mihin aikaan vaan kun iskee. Vaikka annoskokoa jarruttaa, niin epäsäännöllisyys lihottaa. Syy 4 on säännöllisen liikunnan mahdottomuus. Joukkueharrastukset loppuivat omaan mahdottomuuteensa työn takia. Jonkun aikaa jaksoin laumasieluna yksin sätkiä mutten enää.

Kyllähän ne herkutkin tietysti joskus maistuvat kun en puritaani ole, mutta aika paljn ihan työelämä on mua läskistänyt.

Ja joo, jos pitää bullshittinä, niin sopii kokeilla vaikka viiden vuoden satsi ja vertailla vaikkapa päivätyöläisen elämään. Moni ei jaksais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi on muodokas, luut on dogeille. Lisäksi luut painavat aika paljon, olen säästöliekillä, aineenvaihduntani on hidas ja mulla on lihavuusgeeni.  Muodokkuus ei kuitenkaan häiritse mitenkään; juoksen maratoneja ja pyöräilen kilpapyöräilijän tahtiin.

Terguin Pirjo Porvoosta 157 cm/166 kg

Vierailija
24/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa. Tykkään ruoasta.

Vierailija
25/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitko yhtäkkiä vain lihoa vai oliko ruoan määrällä tai liikunnan vähenemisellä vaikutusta?

Maha alkoi kasvaa jokunen kuukausi suojaamattoman seksin jälkeen. Mielestäni ruuan määrä pysyi samana, liikunta lisääntyi.

Myös raskaana ollessa voi olla laiha tai hoikka. Ei raskaus = lihominen. Maha siinä vain kasvaa, tai ainakin kuuluisi kasvaa vain mahan...

Vierailija
26/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään tarvetta olla laiha. Haluan olla terve. Olen normaalipainoinen, minulla on reilusti lihasta ja hyvin vähän vatsaontelon sisäistä rasvaa. Jaksan töissä, jaksan liikkua, voin hyvin. Pyllyä, reittä ja rintaa on sen verran, että olen monen mielestä kauneusihanteisiin nähden ehkä pullea, mutta evvk niin kauan kun terveyden kannalta kaikki on hyvin :) 

Suunilleen tämmöinen olen ollut koko aikuisen ikäni, paino on heilahdellut teini-iän jälkeen 5 kilon sisällä.

Vierailija
27/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus ja laiskuus.

Vierailija
28/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla laiha.

Oot kateellinen vaan :)

Vierailija
29/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tän nyt muotoilis kivasti. Olin lihava lapsi kiitos pula-ajan kokeneiden vanhempieni. Sitten ryhdyin maatalousalalle jossa hyödyksi on emäntämäinen ulkomuoto, että pärjää isoille elukoille. Massasta ei ole haittaa urheilussakaan, sillä olenhan moukarinaisia. Hyväkuntoinen ja sopivasti lihava.

Vierailija
30/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen. Olin tosi pitkään laiha ja jopa vaarallisen laiha, mutta olen vähitellen saanut lopetettua pakonomaisen kalorien laskemisen ja laihduttamisen. Olen iloinen, jos mun ei enää ikinä elämässäni tarvitse olla laiha.

Vierailija
31/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä hyvältä laihana.

Vierailija
32/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää kun olen pikkusen pläski. Pitää olla vähän matskuu masussa ja tisseissä. 168/61 ja pömppömaha, isot tissit.

Nyt on pakko kysyä, että miksi alapeukut?

Vierailija
33/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut enää olla hintelä ja aloin käydä salilla. Nyt on lihasta.

Vierailija
34/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska emme tykkää.

Vierailija
35/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka tuottaa minulle enemmän iloa kuin hoikkuus. Hoikkuudesta oli silloin joskus muinoin vain harmia, kaikenlaisia kamalia miehiä pyöri ympärillä. Pitkään puntaroin (heheh), että kannaattaako laihduttaa miehen toivossa, mutta totesin lopulta, ettei kannata, koska miehistä ei ole koskaan ollut minulle mitään iloa - toisin kuin ruuasta.

Vierailija
36/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska emme tykkää.

Mistä?

Vierailija
37/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus on rumaa. Laiha ihminen näyttää aina ikäistään kymmenen vuotta vanhemmalta ja vanhemmiten tosi rumalta. Laihan iho on huono, hiukset ovat huonot ja usein hampaat ovat huonot. Laiha on aina köyhän näköinen, vaikka hinnakkaammissakin vaatteissa.

Kaunis ihmien on normaalipainoinen, hänellä on hyvä iho ja tuuheat hiukset. Hän ei ole kolmikymppisenä kuiva käppänä ja viisikymppisenä vanha kuten laihat.

Vierailija
38/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä tykkään olla näissä mitoissa, näytän kivalle:)

T: 166/57

Vierailija
39/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat on 94-70-94 ja näytän nyt omituiselle. En halua tietää miltä näyttäisin vielä laihempana vaikka yritän tosin pudottaa painoa. Ristiriitaista. Kyllä.

Vierailija
40/65 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus on rumaa. Laiha ihminen näyttää aina ikäistään kymmenen vuotta vanhemmalta ja vanhemmiten tosi rumalta. Laihan iho on huono, hiukset ovat huonot ja usein hampaat ovat huonot. Laiha on aina köyhän näköinen, vaikka hinnakkaammissakin vaatteissa.

Kaunis ihmien on normaalipainoinen, hänellä on hyvä iho ja tuuheat hiukset. Hän ei ole kolmikymppisenä kuiva käppänä ja viisikymppisenä vanha kuten laihat.

Kuvailit naantyneen ihmisen. Hoikat on erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi