Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän syntymäpäivälahjaan rahaa 6 euroa, mitä annan?

Vierailija
17.08.2017 |

Rahat on nyt tosiaan tiukilla. Ystävä täyttää pyöreitä, 30v. Tiedän jo etukäteen että on saamassa muilta hienoja lahjoja, yksi maksaa benji-hypyn, toinen osti kalliin jäätelökoneen ja loppujen lahjojen hintaluokaksi veikkaan 50-150€

Mitä ihmettä minä teen? Haluaisin kovasti mennä mutta hävettää antaa joku romu/suklaalevy kun muiden lahjat ovat tuota luokkaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä tätä kukkien viemisen tyrkyttämistä, ei kaikki niistä edes tykkää. Itselläni oli keittiö täynnä niitä kun mieheni kuoli niin nykyään ei kiinnosta pätkääkään kukat. Ne on mulle surullinen asia, ei kiva.

Mites jotkut kivat sukat ja jos niitä kukkia välttämättä haluat, kerää kimppu luonnonkukkia.

Vierailija
42/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ässä-arpa kirjekuoressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkasia tai leivot jotain hyvää (leivoksia, kuppikakkuja, piirakan tms. mistä saattaisi pitää). 

Vierailija
44/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä ystävyyttä rahassa mitata tai kuka ostaa kalleimman lahjan on uusi bff!

Osta kortti jossa kerrot, ettei varaa ollut nyt muuhun kun siihen typerään korttiin, mutta odotappas minkälaisen kortin saat 30 vuoden päästä!

Vierailija
45/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin kortin, jossa kertoisit vieväsi ystävän syksymmällä, kun rahatilanteesi paranee kahdenkeskiselle illalliselle kanssasi.

Vierailija
46/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaupasta yksittäispakattu ruusu. Kirpparit voit unohtaa. Harva haluaa kirpparilta lahjoja.

Vierailija
47/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä tätä kukkien viemisen tyrkyttämistä, ei kaikki niistä edes tykkää. Itselläni oli keittiö täynnä niitä kun mieheni kuoli niin nykyään ei kiinnosta pätkääkään kukat. Ne on mulle surullinen asia, ei kiva.

Mites jotkut kivat sukat ja jos niitä kukkia välttämättä haluat, kerää kimppu luonnonkukkia.

Kukan tai ruusun antaminen on kaksi eri asiaa. Ruusu on ehdottomasti arvokkaamman oloinen. Ruusua ehdottanut.

Vierailija
48/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään saunomisesta ja sain ystävältä itse tehdyn vihdan ja pefletin johon oli itse kirjoittanut hauskan jutun joka liittyy meihin sekä palasaippuan! Tosi ihana lahja:)

Vierailija
49/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässäarpa. Voi poikia 200 000 e.

Vierailija
50/50 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkosta hakisin n 6 euron valkkaripullon ja keräisin kimpun kauniita kukkasia pihastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän