Ystävän syntymäpäivälahjaan rahaa 6 euroa, mitä annan?
Rahat on nyt tosiaan tiukilla. Ystävä täyttää pyöreitä, 30v. Tiedän jo etukäteen että on saamassa muilta hienoja lahjoja, yksi maksaa benji-hypyn, toinen osti kalliin jäätelökoneen ja loppujen lahjojen hintaluokaksi veikkaan 50-150€
Mitä ihmettä minä teen? Haluaisin kovasti mennä mutta hävettää antaa joku romu/suklaalevy kun muiden lahjat ovat tuota luokkaa.
Kommentit (50)
Kukkasia tai leivot jotain hyvää (leivoksia, kuppikakkuja, piirakan tms. mistä saattaisi pitää).
Ei kai sitä ystävyyttä rahassa mitata tai kuka ostaa kalleimman lahjan on uusi bff!
Osta kortti jossa kerrot, ettei varaa ollut nyt muuhun kun siihen typerään korttiin, mutta odotappas minkälaisen kortin saat 30 vuoden päästä!
Mä antaisin kortin, jossa kertoisit vieväsi ystävän syksymmällä, kun rahatilanteesi paranee kahdenkeskiselle illalliselle kanssasi.
Kukkakaupasta yksittäispakattu ruusu. Kirpparit voit unohtaa. Harva haluaa kirpparilta lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan ymmärrä tätä kukkien viemisen tyrkyttämistä, ei kaikki niistä edes tykkää. Itselläni oli keittiö täynnä niitä kun mieheni kuoli niin nykyään ei kiinnosta pätkääkään kukat. Ne on mulle surullinen asia, ei kiva.
Mites jotkut kivat sukat ja jos niitä kukkia välttämättä haluat, kerää kimppu luonnonkukkia.
Kukan tai ruusun antaminen on kaksi eri asiaa. Ruusu on ehdottomasti arvokkaamman oloinen. Ruusua ehdottanut.
Mä tykkään saunomisesta ja sain ystävältä itse tehdyn vihdan ja pefletin johon oli itse kirjoittanut hauskan jutun joka liittyy meihin sekä palasaippuan! Tosi ihana lahja:)
Alkosta hakisin n 6 euron valkkaripullon ja keräisin kimpun kauniita kukkasia pihastani.
Mä en ihan ymmärrä tätä kukkien viemisen tyrkyttämistä, ei kaikki niistä edes tykkää. Itselläni oli keittiö täynnä niitä kun mieheni kuoli niin nykyään ei kiinnosta pätkääkään kukat. Ne on mulle surullinen asia, ei kiva.
Mites jotkut kivat sukat ja jos niitä kukkia välttämättä haluat, kerää kimppu luonnonkukkia.