Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako toisesta ihmisestä olla julkisesti sitä mieltä, että tämä on narsisti?

Vierailija
17.08.2017 |

Otsikossa kysymys

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei taida olla mielipidekysymys.

Vierailija
2/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, mutta saat sanoa että käyttäytyy narsistisesti. Tosin tuotakaan ei kannata kaikille huutaa, annat vain itsestäsi narsistisen kuvan. Diagnooseja et voi jaella kenellekään, mieti kun joku sanoisi julkisesti sinun olevan esim. Skitsofreenikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaushan tuo olisi. Tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä.

Vierailija
4/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkaushan tuo olisi. Tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä.

Minkähänlainen tuomio tuosta tulisi?

Vierailija
5/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu tapauksesta. Jostain Trumpista voi hyvin noin sanoa, tyyppi päästelee suustaan ihmisryhmiin kohdistuvia kummallisia lausuntoja minkä itsekehultaan joutaa ja on kuitenkin olevinaan valtionpäämies. Eipä se nyt aivan aiheetonta olisi tuollaista narsistiksi sanoa.

Vierailija
6/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siitä jotain vahingonkorvausta. Tai läpsäisy ranteelle.

Vierailija
7/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kuvittelee pelottelevansa minua rikosilmoituksella. Aion maksaa mutta häntä en ala nöyristelemään. Tuo oli mielipiteeni hänestä ja sillä siisti. Jos siis tää nyt minnekään etenee.

Vierailija
8/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa kun tää julkisesti hiukan ryvettynyt tyyppi kerjää tukea polisiilta kun joku hänestä sanoo mitä on mieltä.

Vierailija
9/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä, miksi tällainen henkilö, jolla on hiukan julkisuutta haluaa alkaa painia jonkun nobodyn kamssa, jos vie asiaa eteenpäin ja jos poliisikaan suostuu viemään, koska sitten sitä pitää levitellä vain useammille ihmisille, mitä hämestä oltiin mieltä, ja lopputulos on joku pieni rahakorvaus. Sen jälkeen voinen sanoa hänestä julkisesti, että hän vaikuttaa minusta rahanahneelta, koska haki rahaa mun mielipiteillä.

Vierailija
10/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen voinen sanoa hänestä julkisesti, että hän vaikuttaa minusta rahanahneelta, koska haki rahaa mun mielipiteillä.

Etkä voi.

Vierailija
11/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen voinen sanoa hänestä julkisesti, että hän vaikuttaa minusta rahanahneelta, koska haki rahaa mun mielipiteillä.

Etkä voi.

Miksi en?

Vierailija
12/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haukkua ihmisiä julkisesti tai yksityisesti?

Vierailija
13/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on narsistille hyvin tyypillistä käytöstä uhkailla oikeusjutulla. Normaali ihminen ei koe niin suureksi uhaksi, jos häntä kritisoi.

Vierailija
14/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi haukkua ihmisiä julkisesti tai yksityisesti?

Ei tietenkään tarvitse.

Vierailija
15/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikeusjutulla uhkailu on vain pelottelua yleensä. Keino manipuloida muut hiljaiseksi. Hyvin harvoin lopulta tekevät sen. Tietävät itsekin, että on hyvin epävarmaa nostaa syyte jostain kunnianloukkauksesta. Sananvapauden takia vaaditaan aika paljon, että joutuu vastuuseen oikeudessa. Ristiriitaista kyllä, samat ihmiset yleensä nostavat kamalan metelin, jos heidän omaa sananvapauttaan rajoitetaan.

Vierailija
16/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä motiivi sulla on haukkua ketään narsistiksi. Henkilöt jotka ovat kyseisen tyypin kanssa läheisiä varmasti selvittävät tämän aikaa myöden itsekin. Tuntemattomille taas ei ole tarpeen puhua asiasta. Narsistisista piirteistä oi puhua, esim. henkilön itsekeskeisyydestä ja kostonhimosta tms.

Mutta jos haluat asiaa itsesi vuoksi käsitellä niin parempi puhua ulkopuoliselle vaikka terapeutille.

Vierailija
17/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on narsistille hyvin tyypillistä käytöstä uhkailla oikeusjutulla. Normaali ihminen ei koe niin suureksi uhaksi, jos häntä kritisoi.

Niinpä. Jos kuvittelee, ettei mulla ois sitä pikkurahaa, minkä tuo mahdollisesti maksaa, niin on väärässä.

Vierailija
18/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kuvittelee pelottelevansa minua rikosilmoituksella. Aion maksaa mutta häntä en ala nöyristelemään. Tuo oli mielipiteeni hänestä ja sillä siisti. Jos siis tää nyt minnekään etenee.

Ei etene. Narsisti uhkailee, mutta hän ei ole tyhmä. Häviäisi itse jutun.

Vierailija
19/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä motiivi sulla on haukkua ketään narsistiksi. Henkilöt jotka ovat kyseisen tyypin kanssa läheisiä varmasti selvittävät tämän aikaa myöden itsekin. Tuntemattomille taas ei ole tarpeen puhua asiasta. Narsistisista piirteistä oi puhua, esim. henkilön itsekeskeisyydestä ja kostonhimosta tms.

Mutta jos haluat asiaa itsesi vuoksi käsitellä niin parempi puhua ulkopuoliselle vaikka terapeutille.

No koitinpa vaan näpäyttää häntä, mutta eihän nää tällaiset siitä ikinä opi. Sen sijaan tekevät rikosilmoituksen. Aivan kuin mä oisin ihan et voi ei siis sitten.

Vierailija
20/40 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei etene. Narsisti uhkailee, mutta hän ei ole tyhmä. Häviäisi itse jutun.

Olis kyllä huojentavaa jos ei etenis, toisaalta olen valmis sanomaan sanan vaikka uudstaan, että ottaa päähän tuollaiset henkilöt. En olisi tosin ainoa, on nyt kuulemma tehnyt monta vastaavaa rikosilmoitusta. Mahtaa poliisia turhauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi