Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen alla

Vierailija
16.08.2017 |

Te naiset, jotka pidätte perinteisestä seksistä. Tarkoitan siis ns. lähetyssaarnaaja-asentoa, jossa nainen makaa miehen alla ja sen muunnelmia, kuten jalat miehen ympärillä, olkapäillä jne. Mikä siinä on ihanaa/ihaninta?

Vaikka nykyään suositaan muitankin asentoja, on tuo klassikko pitänyt hyvin pintansa ainakin kyselyiden mukaan.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tuntee miehen painon päällään. On pieni, avuton ja alistettu olo. Rakastan sitä asentoa. N28

Vierailija
2/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun tuntee miehen painon päällään. On pieni, avuton ja alistettu olo. Rakastan sitä asentoa. N28

Toimiiko 69 asento teill kans? T.M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kanssa se painon tunne on ihanaa kun makaan miehen alla. Se kun hän on niin lähellä, tuntee vartalon lämmön ja joo tulee tosi pikkunen olo. Siinä työnnöt jotenkin hinkuttaa mua niin että saan ihan joka kerta orgasmin. Suudellaan, hyväillään ja välillä kietoudun häneen ja välillä sit vaan levitän jalkojani ja joskus hän pitelee mun käsiä mun pään yläpuolella.

Miehen voima jotenkin vaan kiihottaa ja se kun tietää miten paljon se haluaa olla mun päällä ja tuntee miten se nauttii.

Vierailija
4/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä!

Vierailija
5/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa siinä eniten se miten mies tulee mun päälle sillon kun siitä alkaa tuntua että on pakko saada laueta. Ja sit se kiihdyttää niin että mäkin saan siinä samalla. Aina kun päädytään siihen asentoon tietää että ihanin osa seksistä alkaa. Tuntuu niin hyvältä tulla melki yhtäaikaa ja sit jäädä makoilemaan ja pusuttelemaan lähekkäin.

Vierailija
6/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikkein ihaninta siinä on se kun meillä se yleensä littyy sellaseen tilanteeseen missä mies on ihan hulluna halusta ja sen on aivan pakko saada mua. Silmät kiiluu ja suudelmat on tosi vaativia. Siinä sitten itekin syttyy nopeasti ja seksistä tulee tosi kiihkeää.

Vierailija
7/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on kun sen lähemmäksi toista ei voi enää päästä, varsinkin silloin kun ollaan ihan likikkäin. Ja se kun pystyy suutelemaan ja katselemaan silmiin aina silloin kun hän ei huokaile tyynyä vasten. Loppumetreillä ei yleensä onnistu, mutta siinä hetkessä on taas niin paljon muuta ihanaa :)

Vierailija
8/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun juttu..

Vierailija
9/156 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, joidenkin kanssa lähäri ei tunnu miltään, joidenkin kanssa se on aivan uskomatonta. Ihaninta on olla vasten toista, iho iholla, kietoutua, suudella. Nähdä toisen nautinto hänen silmissään, tuntea liikkeet koko vartalolla...

Vierailija
10/156 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii seksin aloitus ja lopetusasentona. Ihanaa saada mies kokonaan syliin...

Vierailija
11/156 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toimii seksin aloitus ja lopetusasentona. Ihanaa saada mies kokonaan syliin...

Kuulostaa hyvält teidän seksielämä.T.M33

Vierailija
12/156 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voisin sanoa, että olen aina pitänyt eniten siitä, että nainen on ainakin lopussa alla. Iho ihoa vasten, saa koskettaa, nainen voi puristella pakaroista, saa säädellyksi työntövauhtia, kulmaa, rytmiä vaihdelluksi, pyöritän välillä lantiota työntöjen aikana, jos se kiihottaa lisää. Naisen kiihkoa alla on ihanaa katsoa.Hieron terskalla g-pistettä ja välillä työnnyn ihan pohjaan asti. Minulla on keskikokoa suurempi.

Ainakin vaimo on siitä pitänyt yli 30 vuotta ja joskus eräät muutkin naiset...

Vierailija
13/156 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä lyhyt penis tämä asento on tylsä. Työnnöt on liian tasatahtisia minun makuuni. Omaan orgasmiin auttaa minulla lantion ulostyöntäminen ja pahimmassa taauksessa lyhytkaluinen tulee silloin lähinnä huulille ja kalu tulee koko ajan ulos kokonaan, ei syvää pitkää työntöä mitä haluan.

Vierailija
14/156 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa kerran rakastelun jälkihehkuissa kysyin mieheltä mikä on hänen lempiasento. Sanoi että just tämä näin ja samalla makasi mun päällä. Sanoi sitten vielä että jotenkin sellainen seksissä tuleva vallassa olon tunne kiihottaa häntä. Minustakin se on ihanaa kun mies vie semmoinen palo silmissään. Tykkään olla hänen allaan ja nauttia vartalon tunnusta ja miehen kiihkeistä liikkeistä ja eleistä. 

Olen tämmöinen aika pikkuinen ja mies isompi ja voimakkaampi. Tuntuu että sekin kiihottaa molempia ja tuossa asennossa se jotenkin korostuu.

Vierailija
15/156 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alla on parhaimmillaan siten että nainen on aivan kunnolla perse pystyssä ja mies paaluttaa ylhäältäpäin perseeseen lähes pystysuoraan

16/156 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään juuri lähetyssaarnaajasta varsinkin seksin loppupäässä. Siinä tunnen parhaiten miehen peniksen paisumisen ja lisäkovuuden ennen miehen laukeamista, joka johtaa omaan laukeamiseen. Muutkin asennot ovat nautinnollisia, mutta tämä on kirsikka kakun päällä ; )

Vierailija
17/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kiusotella miestä just siks kun tiedän että se haluisi olla aina mun päällä. Meen ensin mukaan suudelmaan ja sit yhtäkkiä vetäydyn, laitan sen jahtamaan mua, annan ottaa kiinni ja taas karkaan. Lopulta se sit "hermostuu" ja kellistää mut keskelle lattiaa ja rakastellaan siinä. Joskus meen hajareisin sen ylle ja hieron itseeni sen kovaa vasten mut en anna tulla sisään vaikka se kuinka haluaisi ja yrittää pökkiä. Koskettelen tissejäni ja heiluttelen hiuksiani. Jätkä villiintyy ja sit kiepauttaa mut allensa.

Ihaninta on just se miten saa miehen käymään ihan kuumana ja sit kun se pääsee siihen asentoon mitä se himoaa. Siinä itekin saa nopeesti kun mies liukuu edestakaisin mun päällä, ei niinkään liiku ylös alas. En tiiä sit mitä paikkaa se koskee mut mulla toimii aina :)

Vierailija
18/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena kysyisin, että miten miehen pitävät jalkojaan lähärissä, suorana taakse vaiko sivulla ollen ns. polvillaan päällänne?

Vierailija
19/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää suorana, haluaa ihan lähelle

Vierailija
20/156 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä tyyny vaimon pepun alla kun tulen päälle.Saan työntökulman sopivaksi ja säädellyksi sitä välillä eri tavoin. Vaimo tuntee kaluni paremmin  ja saa liikutettua lantiotaan myös hyvin allani.Minä pidän jalkoja aika suorana. Kun hän saa orgasmin hän nostaa jalat ympärilleni yleensä