Ennustan teille Tarot-korteilla!
Huumorimielellä taas muutamalle ensimmäiselle. Voit kysyä kysymyksen tai sitten ennustan yleisesti seuraavien kuukausien suuntauksia.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
zamzam kirjoitti:
Hei,
Haluaisin tietää, tuleeko raha-asioihini parannusta? Kiitos!
Sain kohdallasi kortin joka kertoi raskaasta, työntäytteisestä elämästä tulevina aikoina. Eli kenties, mutta töitä sen suhteen joudut tekemään ja paljon. Lisäksi sinun kannattaa miettiä, onko jostain asioista parempi luopua? Onko jotain joka vie rahaa liikaa josta kannattaa päästää irti?
Kiitos kun nostit kortin! Tuo ei ollut ihan sitä mitä halusin kuulla, mutta hyvä, että olit rehellinen etkä antanut liian sokerista kuvaa. Toiveena olisi, että pääsisin opiskelemaan ensi syksynä ja saisin sitä kautta kunnon työn ja varmaan enemmän tulojakin. Kiitos vielä sinulle!
Kannattaako jatkaa toiveita viimeksi tapailemaani miehen suhteen? Jatkanko yrittämistä? Mitä hän on minusta mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mun uuden työkuvion kanssa käy?!? Vihdoin täysosuma??
Muutos, joka on onni onnettomuudessa. Vanhan häipyminen, joka tekee tilaa jollekin paremmalle. Muutoksia siis luvassa. Kenties uusi työ ja vanhan loppuminen. Kortin suurin merkitys on kuitenkin elämänmuutos.
Kiitos, vau, mä uskon tähän oikeesti. Niin paljon oli jo onnea, et sain tuon työn... tuntuu, et asiat loksahtaa paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Parantuuko tää paska suhde? Häviääkö syy paskuudelle?
Miramar
Kerron suoraan mitä nostamani kortti kertoo, koska en halua tehdä päätöksiä puolestasi:
Nostin kohdallasi siis paholaisen. Leppymätön voima, tyrannia, himo ja ahneus. Musertavan voiman aiheuttama tyytymättömyys ja masennus. Paholainen merkitsee myös katkeamattomia kahleita, riippuvuutta toisesta ihmisestä. Sanoisin, että nyt sinun täytyy alkaa rakastamaan itseäsi. Pysähdy miettimään mitä sinä todella haluat ja onko suhde kaiken kärsimyksen arvoinen.
Miten käy vaalean pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, jota tapaillut?
Ihan yleistä haeskelen, kiitos :)
S
Haluaisin tietää miksi olen koko ajan niin uupunut ja huonovointinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulenko menemään poikaystäväni kanssa kihloihin/naimisiin tai hankkimaan lapsia?
Kerrotaanpa suoraan millaiset kortit nostin: Suhteen kivulias päättyminen, mahdollinen kolmiodraama. Sydänsuruja. Seuraava kortti lupailee uutta onnea eli kenties tämä nykyinen poikaystäväsi ei ole se oikea tai ainakin asiaa kannattaa todella pohtia.
Milloin tämä ahdistus ja masennus loppuu, vai loppuuko koskaan?
Miltä rakkauselämäni näyttää? :) sinkku olen ollut pitkään
Tuntuu, että elämä suistuu raiteiltaan. Mitä tehdä?
Löydänkö ikinä rinnalleni suurta rakkautta ja jos niin milloin?
Mitä näkyy yleisesti elämään? Kiitos! :)
Tulenko vielä raskaaksi. Onnistuuko talokauppa? Kiitos etukäteen:)
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä tulevaisuus miulle tuo tullessaan?
Sinun korttisi enteilevät vastoinkäymisten aikaa, jolloin on tärkeää olla antamatta periksi ja pitää pintansa. Ole omapäinen ja pidä puolesi. Päättävinen toiminta johtaa positiivisiin tuloksiin. Sinulle on tulossa menestystä vaikka sinusta saattaa nyt tuntua siltä, että elämäsi menisi hukkaan. Jaksa nyt yrittää, niin saat kyllä elämääsi asioita, joita haluat.
Onko nykyinen mies minulle se oikea?
Minäkin haluan 😇