Ennustan teille Tarot-korteilla!
Huumorimielellä taas muutamalle ensimmäiselle. Voit kysyä kysymyksen tai sitten ennustan yleisesti seuraavien kuukausien suuntauksia.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Miten käy vaalean pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, jota tapaillut?
Tiellänne tulee olemaan esteitä ja joudutte taistelemaan saadaksenne suhteen toimimaan. Saatatte jopa joutua luopumaan toisistanne. Onnea on kuitenkin luvassa, koska seuraava nostamani kortti viittasi jopa äitiyteen.
Kiitos kaikille, nyt ennustukseni päättyy tähän. Anteeksi, etten voinut nostaa kaikille kortteja. Pitää käydä kohta nukkumaan.
Olen naimisissa ja rakastunut toiseen mieheen. Onko meillä ikinä mitään tulevaisuutta yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille, nyt ennustukseni päättyy tähän. Anteeksi, etten voinut nostaa kaikille kortteja. Pitää käydä kohta nukkumaan.
Harmi, mutta ymmärrettävää. Jatkathan vielä joku toinen päivä tällä samalla ketjulla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käy vaalean pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, jota tapaillut?
Tiellänne tulee olemaan esteitä ja joudutte taistelemaan saadaksenne suhteen toimimaan. Saatatte jopa joutua luopumaan toisistanne. Onnea on kuitenkin luvassa, koska seuraava nostamani kortti viittasi jopa äitiyteen.
Mitenhän sitä pitäis suhtautua. Olen menossa sterilisaatioon ensi kuussa, joten äitiys ainakin pois suljettu. Ikääkin on ja lapset muuttaneet jo kotoa pois. Suhdetta en kommentoi, en osaa sanoa. Ei vielä olla edetty edes suhteeseen asti. Kiitos kuitenkin hauskasta ketjusta.
"Ennustaja" kirjoitti:
mun mielipide tohon sun touhuus on tää :'D
Minähän sanoin, että suhtautukaa huumorilla. Älä ota kaikkea niin vakavasti sinäkään. :)
Siis joo olkoo huumorilla tai ei,ei tarvii silti tollasta turhaa potaskaa työntää muitten suuhu. Vaikka itse en sulta ennustusta pyytänytkään, mut tiiät itekki et valehtelet ittelles ja muille, ja sitä saa uskonnosta jo ihan tarpeeks.
Vierailija kirjoitti:
Huomaako ihastukseni mut?
On jo huomannut.. Hän nauraa sinulle tälläkin hetkellä.
VierailijaC kirjoitti:
Siis joo olkoo huumorilla tai ei,ei tarvii silti tollasta turhaa potaskaa työntää muitten suuhu. Vaikka itse en sulta ennustusta pyytänytkään, mut tiiät itekki et valehtelet ittelles ja muille, ja sitä saa uskonnosta jo ihan tarpeeks.
Siis tämähän on vain hauskaa ajanvietettä, ei muuta. Onko elokuvatkin valetta? Sulla ei taida olla kaikki ihan hyvin, kun vedät herneen nenään, näin pienestä asiasta.
Onko tulevaisuuteni seesteinen?