Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustan teille Tarot-korteilla!

Vierailija
16.08.2017 |

Huumorimielellä taas muutamalle ensimmäiselle. Voit kysyä kysymyksen tai sitten ennustan yleisesti seuraavien kuukausien suuntauksia.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tulevaisuuteni seesteinen?

Vierailija
62/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten talous eli raha-asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käy vaalean pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, jota tapaillut?

Tiellänne tulee olemaan esteitä ja joudutte taistelemaan saadaksenne suhteen toimimaan. Saatatte jopa joutua luopumaan toisistanne. Onnea on kuitenkin luvassa, koska seuraava nostamani kortti viittasi jopa äitiyteen. 

Vierailija
64/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, nyt ennustukseni päättyy tähän. Anteeksi, etten voinut nostaa kaikille kortteja. Pitää käydä kohta nukkumaan.

Vierailija
65/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja rakastunut toiseen mieheen. Onko meillä ikinä mitään tulevaisuutta yhdessä?

Vierailija
66/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille, nyt ennustukseni päättyy tähän. Anteeksi, etten voinut nostaa kaikille kortteja. Pitää käydä kohta nukkumaan.

Harmi, mutta ymmärrettävää. Jatkathan vielä joku toinen päivä tällä samalla ketjulla? :)

Vierailija
67/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielipide tohon sun touhuus on tää :'D

Vierailija
68/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käy vaalean pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, jota tapaillut?

Tiellänne tulee olemaan esteitä ja joudutte taistelemaan saadaksenne suhteen toimimaan. Saatatte jopa joutua luopumaan toisistanne. Onnea on kuitenkin luvassa, koska seuraava nostamani kortti viittasi jopa äitiyteen. 

Mitenhän sitä pitäis suhtautua. Olen menossa sterilisaatioon ensi kuussa, joten äitiys ainakin pois suljettu. Ikääkin on ja lapset muuttaneet jo kotoa pois. Suhdetta en kommentoi, en osaa sanoa. Ei vielä olla edetty edes suhteeseen asti. Kiitos kuitenkin hauskasta ketjusta.

Vierailija
69/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennustaja" kirjoitti:

mun mielipide tohon sun touhuus on tää :'D

Minähän sanoin, että suhtautukaa huumorilla. Älä ota kaikkea niin vakavasti sinäkään. :)

Vierailija
70/73 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako ihastukseni mut?

Vierailija
71/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo olkoo huumorilla tai ei,ei tarvii silti tollasta turhaa potaskaa työntää muitten suuhu. Vaikka itse en sulta ennustusta pyytänytkään, mut tiiät itekki et valehtelet ittelles ja muille, ja sitä saa uskonnosta jo ihan tarpeeks.

Vierailija
72/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaako ihastukseni mut?

On jo huomannut.. Hän nauraa sinulle tälläkin hetkellä.

Vierailija
73/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaC kirjoitti:

Siis joo olkoo huumorilla tai ei,ei tarvii silti tollasta turhaa potaskaa työntää muitten suuhu. Vaikka itse en sulta ennustusta pyytänytkään, mut tiiät itekki et valehtelet ittelles ja muille, ja sitä saa uskonnosta jo ihan tarpeeks.

Siis tämähän on vain hauskaa ajanvietettä, ei muuta. Onko elokuvatkin valetta? Sulla ei taida olla kaikki ihan hyvin, kun vedät herneen nenään, näin pienestä asiasta.