Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***30+ESIKOT VIIKKO 14***

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Ainon kanssa Sanomatalolla Joulupiiperoiden (Yahoon lista) tapaamisessa. En ollutkaan tavannut ketään " piiperoa" kuukauteen ja kovasti olivat joulukuiset vauvelit kasvaneet. Aino oli aluksi oikein tyytyväinen ja hymyileväinen, mutta sai tunnin jälkeen tissiraivarin: En ollut ottanut mukaan imetystyynyä ja se kostaantui, koska Aino ei halunnut imeä ilman. Sain Ainon onneksi imemään hetkisen, mutta katsoin sitten parhaaksi lähteä liikenteeseen. Meillä oli vielä aikaa bussin lähtöön, joten kävimme sitten keskustan Hullareilla. Sepäs olikin tosi " fiksua" vaunujen kanssa... Ostin vain Kanebon ripsiväriä ja lähdimme sitten kärryttelemään kohti Rautatientoria. Kotona Ainon huono tuuli oli poissa ja hän nauroi ensimmäistä kertaa ääneen, kihersi ja sanoi " höhö" . Tuo nauru kyllä karisti tissiraivarin rippeet pois minunkin mielestäni.

Sonja ja RouvaSukkula: Kiva, että molemmilla oli mukavia neuvolakuulumisia. Sukkulalle vielä oikein hyvää reissua ja myös pääsiäistä, koska taidat olla palstailemassa vasta pääsiäisen jälkeen?

Lene: Minä katson Huippumalli haussa -sarjaa - mitäs muutakaan sitä voisi imettäessä tehdä kuin katsoa telkkua... No, katsoin tuota sarjaa myös aikaisemmin, Joensuussa asuessani tiistai oli joogapäivä ja joogan jälkeen oli ihana laittaa aivot narikkaan ja katsoa Tyra Banksin aika omahyväisesti emännöivää ohjelmaa. Olen samoin kiinnittänyt huomiota Janice Dickensoniin ja nainen on aika karsea ilmetys, olkoonkin entinen huippumalli.

Katja & Aino

Vierailija
22/66 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P on vaunuissa parvekkeella jo kohta kolmatta tuntia ja koitan saada tämän kirjoitettua ennen kuin herää. Ja mulla on vielä se neulomus kaverin vauvalle kesken (eilen heille syntyi tyttö, jee lisää kamuja pulmulle :), pitäisi saada se pikapikaa valmiiksi.

Hyvää reissua ja pääsiäistä Sukkulaiselle!

Suklaakekseistä: olen syönyt nyt 450 g paketin parissa päivässä... *punastus* En vaan voi olla ottamatta niitä kaapista kun niitä kerran siellä on. Enää niitä ei osteta, ei ainakaan tollaista jumbopakettia. Sitäpaitsi tyttö on ollut iltaisin levottomampi nyt, josko se johtuisikin noiden keksien suklaasta.

En ole käynyt Hullareilla, pitäisköhän raahautua huomenna Itikseen. Pitäisi vaan mennä niin aikaisin ettei siellä olis ryysistä. Kenties tarvitsisi vaikka vähän vauvanvaatteita... :)

Ei muuta uutta kuulu, paitsi maisema on taas vaihtunut kun katselen tästä tiekkarin äärestä ulos. Tuohon vastapäätä rakennetaan taloa, ja tänään siitä kaadettiin kymmeniä puita. Ajatella, nekin ovat siinä kasvaneet vuosikymmeniä ja tuommoinen hirveä kone tuli ja suitsait katkaisi ne poikki.

susumi & pulmu 11vk 4pv

ps. Päivän kakkajuttu. :) Söin viime viikolla suklaa-lakritsijäätelöä ja sen jälkeen tuli tytöltä aivan mustaa ja lakun hajuista kakkaa. Maailman ihme miten ne aineet voivat oikeasti vaikuttaa maidon kautta.

pps. Olen tulossa Sanomatalolle näillä näkymin perjantaina. Kukkuu, Olivera, ehditkö asuntokaupoilta? Jos ehdit, mennäänkö yhtämatkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten äiti surffaa netissä ja napsuttelee kestovaippatilauksia. No saahan sitä välillä sortua söpöilyihin. Ajattelin käydä Jumbon Hulluilla päivillä perjantaina ennen Sanomatalolle tuloa ja ehtiipä siinä varmaan jotain muutakin touhuta ennen puoltapäivää. Ajattelin ensin tulla autolla, mutta ehkäpä ajetaan auto johonkin radan varteen parkkiin ja tullaan junalla.

Rva Sukkula; joo meidän Roosa onkin tällainen pikkuinen pirpana, olen yrittänyt muistella mihin olen oman neuvolakorttini piilottanut, olisin vähän vertaillut miten olen itse kasvanut aikoinani, mutta ei ole vielä löytynyt. Mutta maasta se pienikin ponnistaa - kokemusta on :-))

Nyt menen surffaamaan autoliikkeiden sivuille - keväinen autokuume on iskenyt ja täytyy katsella vaihtopelejä.

Sonja

Vierailija
24/66 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en ole ehtinyt sitä synnytyskertomusta kirjoittaa... saankohan koskaan aikaiseksi.

Tutanna: meillä on myös suihkutissit ja pulauttelut tulleet tutuiksi tässä reilun parin viikon aikana. Tissistä suihkuaa maitoa niin paljon, että jos pikkuinen irrottaa hetkeksikään imuotteensa niin joka paikka on täynnä maitoa (lähinnä vauvan naama ja pää). Ja joskus tuntuu menevän sitä maitoa väärään kurkkuun, se on aika karmivan näköistä kun pikkuinen yskii naama punaisena.

Se lomake, missä siis on vauvan hetu (minkä nimeä en tiedä enkä muista) tuli meille jo silloin, kun olin sairaalassa. Eli aika nopeaa toimintaa täällä. Minneköhän talteen senkin ehdin jo laittaa...

Meillä elo alkaa vaan parantua täällä sitä mukaa, kun äiti kuntoutuu :) Päästiin jo ekoille vaunulenkeillekin. Nyt alkaa olla jo suhteellisen ihmismäinen olo, kun ei koko ajan satu. Tänne nettiin vaan en tunnu ehtivän... aamupäivät meillä menee nukkuessa/löhöillessä sängyllä, päivät seurustellaan (poika ei juurikaan nuku pitkiä pätkiä päivisin) ja sitten yöt nukutaan, miten nyt nukutaankin... joskus paremmin ja joskus huonommin.

Kysymys kestoilijoille: mitä imuja käytätte? Onko jotain tehokkaiksi havaittuja? Me ollaan nyt kokeiltu harsoja ja flanellia ja kaikki viritelmät ovat falskanneet... ja tästä syystä nyt pääasiassa käytetäänkin kertakäyttöisiä. Saa nähdä jääkö meiltä kuitenkin kauniiksi ajatukseksi toi kestoilu.

RouvaSukkalalle oikein mukavaa matkaa!

Fridalle ja Fannille pikaista toipumista.

t. Rudis ja poika 2 vkoa+1 pv

Vierailija
25/66 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan käytetty alusta saakka ja käytetään vieläkin pääasiassa harsoja. Mitä harsoja sulla käytössä ja oletko ehtinyt pestä jo useampaan kertaan? Meillä ruskovillan ja popolinin harsoja, jotka ennen käyttöönottoa pesin muutamaan kertaan.

Mitkä kuoret sulla käytössä? Ja miten taittelet harson/flanellin? Me käytetään ruskovillan villiksiä tai bumpyn kuoria, villiksien alla usein harsopötkö/flanelli + nauhavaippa (pitää maitokakat erittäin hyvin!) ja jos pidempää vaihtoväliä haluan niin lisäksi laitan vielä hamppuimun harson/flanellin väliin, bumpyn alla käytän harsoa origami-taitoksella. Kuivaliina satunnaisesti käytössä, samaten muutamat muotoonommellut sisävaipat (loveybums, tots bots) mutta näitä käytän lähinnä yöllä, tulee muuten niin valtava paketti.

Nauhikset + villahousut on musta pop, tilasin tänään yhdet hahtuvat täältä www.vekaramaa.fi ja kokeeksi vielä yhden kissaluvsin. Taskuvaippoja mulla ei ole ollenkaan, ehkä joku täytyy jossain välissä hommata. Bambu tots botsin aion vielä ostaa ja ehkä lisäimuiksi lisää hamppua ja bambua kokeeksi myös.

Toivottavasti tästä oli jotain apua, ja varmaan www.kestovaippainfo.fi on sulle tuttu?

Nyt lähden hurttien kanssa ulkoilemaan.

Sonja

Vierailija
26/66 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittää vieläkin harso origami-taitoksella ja Bumpyn tai sellainen toinen muovikuori jonka merkkiä en muista. Lisäksi olen laittanut kertakäyttöisen kuivaliinan. Pidemmälle vaihtovälille olen käyttänyt TotsBotsin bambuvaippaa, se riittää sellaisenaan vaikka yövaipaksi. (En ole Sonja tarvinnut lisäimua, kokeilin parina yönä.) Taittelemisen opetteluun menee varmaan jokin aika, mutta sitten kun sen osaa niin ei falskaa. Kannattaa taittaa vielä reisien sivuihin ylimääräinen taitos, saisitkohan opstusta jostain liikkeestä?Vuotosuojalliset kuoret on meillä ainakin silti ehdottomat, on sen verran rimpulajalka tämä neitokainen.

Jaaha, mentävä on!

F & F

Vierailija
27/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vähän samaa " ongelmaa" , eli harsot, flanellit ja froteet on kaikki ihan yhtä nopeasti läpimärät ja pian on märkä koko tyttö... En olekaan jaksanut paneutua tuohon kestoiluun ihan samalla innolla joka oli ennen tytön syntymää, muutaman vaipan päivään olen kestoillut ja loput on menty kertiksillä. Meillä ongelma voi toki johtua monesta asiasta, käyttämäni harsot ei ole mitään " laatuharsoja" vaan noita äitiyspakkauksen ja vastaavia (joista joku totesikin etteivät käy kuin pukluräteiksi), ompelemani vaipat eivät ole meidän vauvan ruumiinrakenteelle sopivia (on sellainen rimppakinttu vielä, että vaippa jää vähän löysäksi reisistä sekä selästä) tai vaippojen tekoon käyttämäni PUL-kangas voi olla jotain ei-niin-vedenpitävää, en tiedä...

Mutta katsotaan nyt, ehkä tämä vielä tästä, haluaisin kuitenkin kestoja käyttää, mutta pitäisi jaksaa paneutua asiaan uudella tarmolla. Sitä uutta inspiraatiota odotellessa koitan olla tyytyväinen edes muutamasta keston käytöstä päivässä.

Mutta mukavaa oli kuulla sinunkin Rudis jo olevan toipumaan päin, kirjoittele synnytyskertomusta ihan rauhassa sitten kuin siltä tuntuu. :)

Meillä käytiin eilen koko perheen voimin vaunulenkillä. :) Koira osasi aivan yllättävän hienosti kulkea vaunujen vierellä, ei vetänyt eikä hötkyillyt ollenkaan (mitä pelkäsin sen tekevän kun ekaa kertaa vaunujen kanssa liikkeelle lähdetään). Tyttö nukkui tyytyväisenä koko matkan ajan, ja sen jälkeen vielä pari tuntia kuistilla. Pitänee tänäänkin lähteä kävelylle, oli sen verran mukavaa. :)

Meillä tuli aikainen herätys tänä aamuna, remonttireiskat soittivat ovikelloa heti kahdeksan jälkeen je tulivat kattoa paikkaamaan ja tikkaita laittamaan. On muuten ihan kiitettävän kallista (no joo, elämä on...) hommaa, eikä vakuutus korvaa senttiäkään.

Sitten ihan toiseen asiaan. Mitä voi pyytää häälahjaksi? En olisi mitään pyytänyt, mutta äiti vaatii lahjatoivetta... Mitä ihmettä tällainen ikuisuuden yhdessä ollut pari voi pyytää? Ei lanttu leikkaa ollenkaan... Mitä yleensä annetaan/saadaan häälahjaksi? En ole koskaan häissä ollut, niin mulla ei ole suoraan sanottuna hajuakaan...

Jeps, nyt aamupuurolle.

susanna ja " josefiina" 2vko4pv

Vierailija
28/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa sittenkin jäädä väliin huominen Sanomatalo, tytölle tuli yöllä inhottava kuiva yskä ja koitetaan sitä nyt parannella eikä tulla ihmisten ilmoille pariin päivään. Toivottavasti ensi yö on parempi, nyt oli surkeaa valvoa ja kuunnella toisen kröhää. Toivottavasti muiden vauvat on nyt terveenä (ja tietysti te itsekin).

su&pu 11vk 5pv

Vierailija
29/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi onnittelut Rudikselle ja Jaipurille vauvoista!! Kivasti kuulostaa teidän äitiys alkaneen.

Meidän pikku-D sai maanantaina rokotuksen. Illalla oli kanssa kärttyinen niinkuin Suizan Lillikin, joten suppoa annettiin mekin. Kauheaa katsottavaa oli äidille se piikitys. D oli kasvanutkin taas kovasti. 3kk mitat ovat 6230g ja 63,1cm. Nlatäti taas kehui, miten rauhallinen ja elämäänsä tyytyväinen vauva on. kuulemma saattaa liikkeellelähtö hidastua sen takia, että D on niin rauhallinen, eikä ole kiire minnekään.

aloitin vauvalle jo unikoulun. täällä sitä tassutellaan päiväsaikaan. D ei ole nukkunut koskaan päiväunia (paitsi vaunulenkillä). nyt opetan päikkärit hänelle. hyvin on tassuttelu alkanut. nyt on jo nukkunut parisen tuntia päikkäreitä!

me olemme tulossa huomenna. eikös me sovittu klo 12? jos treffit on klo 11, niiin toivottavasti me ehditään, koska en halua vauvaa herättää yöunilta ja hän nukkuu yleensä yöunia ainakin klo 10 asti, usein klo 10.30 asti. mukavaa nähdä kaikkia. en ole nähnyt teitä niiin pitkään aikaan.

oltiin eilen päivällä pikaisesti D:n kanssa hulluilla. ostin vähän vaatetta ja soivan Mobilen. piti vinkata mobilesta eilen tänne, mutten ehtinyt, koska famu ja fafa tulivat iltapäivällä meille. käykääpä katsastamassa, josko niitä olisi vielä. maksoi 4,50 (ovh 19,90).

Oliveralle onnittelut asuntokaupoista!

Lene: sama juttu täällä. mulla on NKL pääsiäisen jälkeen tiistaina. elikkäs pitkään sai odotella. toisaalta ymmärtäähän sen, koska varmaan meitä akuutimpiakin tapauksia on.

Sukkulan perheelle mukavaa Lapin reissua!

Katjan viestistä neureskelin Ainon hyökkäävyyttä :)

palataan taas!

t. K+D 3kk 4pv

Vierailija
30/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutanna: joo, äp-harsoista ei ole vaipoiksi. Valkaisu vie harsojen imukykyä. Mulla on valkaisemattomia luomupuuvillaharsoja, muutaman pesun jälkeen niissä on ihan hyvä imukyky. Pesu tosiaan parantaa imukykyä. Ja harsoja ei pidä silittää, itse erehdyin alkuun tekemään niin... siis ennen kuin vauva syntyi, nykyään ei ole aikaa sellaisiin joutaviin puuhiin :-)

Susumi: voi miten kurjaa! Toivottavasti Pulmu paranee pian, on niin sääli noita pieniä kun sairastavat.

Kanikalle piti kommentoida jotain, en nyt muista mitä. Ainakin onnea D:n päiväunista! Tapaaminen on klo 12.

Nyt on mentävä, nähdään huomenna!

F & F

Vierailija
31/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin suuntaamme vauvan kanssa Sanomatalolle huomenna kahdeksitoista. Ehkä piipahdamme myös Stockalla mennessä, jos heräämme tarpeeksi aikaisin. Harmi, että junalla tullessa on pakko ottaa vaunut mukaan. Olisi ollut helppoa piipahtaa Stockalla vauva liinassa. En viitsi tulla autolla vain Hullareiden takia. Meillä on sellainen romuauto tuo kakkosauto, että se voi hyvin jättää tienvarteen.

susumi: Ikävä kuulla että Pulmu on kipeänä. Toivottavasti hän paranee pian! Oli muuten helpottavaa kuulla, että joku muukin ahmii suklaakeksejä... Mulla on ollut ihan huono omatunto omasta syöpöttelystäni. :-( Jotenkin tuntuu, että mun ruokahalu on herkkujen suhteen ihan pohjaton! Ostin tässä hiljattain Lidlistä paketin Lion-mini-suklaapatukoita muka virpojille. Olen jo syönyt kaikki itse. :-D

Kanika: voi olla, että tuo NKL:n aika on lopulta mulle turha. Pari päivää haava kutisi tosi paljon, ja kivut katosivat. Katsoin haavaa peilin kanssa eilen. Granulaatio on yhtäkkiä lähestulkoon kadonnut! Ilmeisesti tuo kutina oli merkki paranemisesta. Nyt pystyn jo istumaan lattiallakin. Haava sitten päätti yhtäkkiä parantua. Hyvä niin. Katselen tilannetta vielä hetken, ennen kuin perun ajan.

Nuo kestovaippatermit on ihan hepreaa mulle. :-) Olen kyllä nyt ajatellut kokeilla. Olen menossa eräälle BabyIdean jälleenmyyjälle käymään tässä lähiaikoina ainakin ostamaan imetystoppeja kesäksi - saa nähdä jos jotain vaippaviritelmiä tarttuisi mukaan. Harmi kun kaverilta lainaksi saadut kestikset menivät kaikki pieniksi lonkkalastan aikana.

L&A 8 vk 4 pv

Vierailija
32/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(täällä vaan roikun samalla kun nukuttelen tyttöä päivän " viimeisille" päikkäreille)

tarkemmin ottaen pesusta. Silläkin voi nimittäin olla vaikutusta vaippojen pitävyyteen ja imukykyyn. Runsaasti saippuaa sisältävä pesuaine voi heikentää kosteussuojakangasta, ja taas jauhemainen voi heikentää vaippojen ja harsojen imukykyä, kun jauhetta jää kankaaseen. Myös valkaisuaineet ja huuhteluaineet ovat haitallisia. Itse käytän nestemäistä Erisania harsoille, vaipoille ja muulle vauvapyykille, ja jauhemaista Daily Sensitiveä kuorille. Lisäinfoa ja muita sopivia pesuaineita löytyy tuolta kestovaippainfon sivuilta joille Sonja laittoikin linkin.

F & F

Vierailija
33/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten hienoa että haavasi on vihdoin alkanut parantua. Toivottavasti Kanikan haavalle käy samoin. Kiva että kestoiluun löytyy kiinnostusta, aika äkkiä siitä tulee luontevaa. Eikä tosiaan ole pakko joka vaippa olla kesto, alkuun voi kokeilla vaikka yhden päivässä.

Vierailija
34/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ei päästä tapaamiseen ku mulla on laskarit perjantaisin 12.15 alkaen Kumpulassa. toukokuun alussa sit kokeet. 150 op jo koossa mut pakollisii puuttuu vaikka kuinka eli menee aikas paljon yli kandin tutkintovaatimusten. 180 op saa paperit mut mul menee jonnekin 235. Mut eipä sitten tarvii lukee niin paljoo maisterin paprua varten kun on jo suoritettuna lähes puolet siitä. :-) Vielä pitäisi noin 18 op saada nyt keväällä suoritettuu (5 tenttiä) ja kesällä sitten 8 lisää. Et töitä riittää. Sain muuten ne 23 esseetä maanantain kirjotettua ja lähetettyä. Nyt sitten odottelen niistä tuloksia pääsiäisen jälkeen.

Ensi viikolla tulee tytsyllä jo 6kk täyteen. josko tulisi 8 kiloakin ylitettyä. Vähän on maisteltu ruokia, mutta eivät oikein tunnu maistuvan. :-(

Tukka lähti viime viikonloppuna tytsyltä kun oli menny jo niin harvaks. Äiti kaipaa tytsyn tukkaa, mutta kasvaahan tuo takaisin. Nyt on parin millin siili jo aluillaan ja sain sit kiharatkin talteen.

Kaikille iloista viikonloppua! Toivotan et kevät tulisi pian!

j+beibi kohta 6kk

Vierailija
35/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vähän pimennossa kiireiden vuoksi. Nyt oltiin sukulaisissa 300 km päässä pari päivää. Ollie nukkui mennen tullen matkat autossa kokonaisuudessaan. Matkamiehen ainesta siis. Maanantaina neuvolassa miehen mitat olivat 5740g, 59,7 cm ja pipo 39.8 cm, hyvin on siis kasvettu tasaista melkein prikulleen 250g viikkovauhtia.

Kiva nähdä teitä taas huomenna, toivon että pääsen mukaan vaikka meillä onkin ennen sitä tapaaminen kiinteistövälittäjän kanssa- menemme katsomaan yhtä asuntoa toisen kerran ja jätämme todennököisesti tarjouksen. Toinenkin projekti on meneillään eli auton vaihto- nettisurffailua sen pohjalta on tehty ahkerasti ja pitäisi nyt löytää vähän uudempi menopeli, jonne mahtuisimme kaikki- kaksi isoa koiraa, vauva ja varusteet- silti todennäköisesti joutuu ostamaan suksiboxin katolle. Nykyiseten vaunujen ja koirien yhtäaikaisesta mahtumisesta autoon en enää haaveilekaan vaan matkoille meidän täytynee hankkia pieneen tilaan menevät matkarattaat.

Kiva että haava on paranemaan päin Lene! Mitäs muuta piti kommentoida, en enää muista kun ketju oli pitkähkö...mutta huomisiin.

Olivera & Ollie 9 vkoa

Vierailija
36/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko mitenkään, ehkä kuitenkin olla mahdollista, että kevät olisi tuloillaan? :D Oli ihana käppäillä iltapäivällä auringonpaisteessa, siis ennenkuin lunta alkoi taas tupruttaa. Ensimmäisen kerran sai poitsunkin nostaa puoli-istuvaan asentoon vaunuissa, alkaa ympäröivä maailma nähtävästi kiinnostaa niin mahdottomasti, ettei jaksaisi enää vaan makailla vaunun" pohjalla" . Huomennakin olisi kaverin kanssa tarkoitus lähteä iltapäivästä oikein kunnon lenkille, toivottavasti vaan yhä ilmoja pitelisi.

Lene; ihana, että haavasi alkaa parantua! Tosiaan, kun lukee teidän koettelumuksista synnytyksissä ja synnytysten jälkeen, niin vasta tajuaa, että aika helpolla on päässyt itse. Meillä kyllä oli sinällään myös " pieni vastoinkäyminen" ; Elias sai jonkun infektion melkein heti syntymän jälkeen ja vietti elämänsä ensimmäiset päivät lastenosastolla. Mutta muuten kaikki kyllä mennyt hyvin.

Tuli muuten täälläkin käytyä Hulluilla Päivillä eilen, ja yllättäen löytyi aikapaljon " vauvatavaraa" taas ;) Meillä alkaa nuo nokkamukit ja syöttölaput/kaukalot olla tosi ajankohtaisia joten niitä hankin, samoin vähän leluja ja kirjoja. Täällä kirjojen lukeminen on tällä hetkellä pop; kun kaivan kuvakirjat esiin, niin Eliaksella alkaa jo kädet vispata ja koko naama on kuin Hangon keksi. On se ihana miten pienistä asioista nuo pikkuiset riemastuvat niin älyttömästi!

Nyt aiomme avata miehen kanssa valkkaripullon ja ottaa lasit valkkaria kevään kunniaksi. Aurinkoista iltaa kaikille! Niin ja ajattelin, että jos vain teille sopii, niin mekin voisimme yrittää tulla sinne Sanomatalolle huomenna... Jollei yksi kaveri tule käymään juuri silloin puolen päivän aikaan.

terkuin: annam ja E, ensi viikolla viisi kuukautta (mihin ne päivät, viikot, kuukaudet " katoavat" ?)

Vierailija
37/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että Frida ja muut kommentoitte aikaa. Tullaan kahdeksitoista Sanomatalolle. Beibi: kauanko teidän laskarit yleensä kestää? meneekö niihin koko 2 tuntia vai vedättekö nopeammassa tahdissa ne läpi? sumplittaisko jossain vaiheessa aikaa siten, että beibikin pääsisi paikalle?

Onneksi olkoon, Lene! hieno homma, että sulla on paikat parantuneet.

menen nukuttamaan vauvaa. huomiseen!

Kanika + D

Vierailija
38/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalle käy vaan meidänkin tie - tänään jo toisena päivänä peräkkäin ;) Keskustassa vaan oli eilen niin ruuhkaista, että käväisimme vaunujen kanssa vain alakerrassa. Tänään kävimmekin koko perheen voimin Jumbossa, siellä onkin hyvä liikkua vaunujen kanssa. Löysimme mekin kaikenlaista vauvatavaraa mm. soivan mobilen (terkkuja siis Kanikalle!), vaatteita ja Pikku Pegasos-kirjan. Minulla itselläni oli Pikku Pegasos lapsena, mutta kirja kastui yhtenä kesänä. Oli kiva hankkia tuo Ainoa varten, on siinä sen verran hauskoja ja moninaisia runoja ja muita riimittelyjä.

Kanika ja Annam: Kiva nähdä teitäkin huomenna! Minun puolestani voimme joskus siirtää tapaamisen ajankohtaa, jotta Beibikin pääsee paikalle. Tuo perjantai klo 12 taisi sopia useimmille, mutta esimerkiksi Kuusijärven lenkki oli torstaina. Mihin saakka laskuharjoituksesi kestävät nyt keväällä? Toukokuussa ne lienevät jo ohi ja huhtikuussa ehdimmekin tavata kahtena perjantaina.

Olivera: Teillä onkin huomenna jännä päivä asunnon suhteen. Toivottavasti ehdit S-talolle!

Lene: Ihanaa, että alat parantua :)

Toivottavasti Susumin Pulmu on pian terve.

Mielessäni on nyt kaikenlaista ja muillekin piti kommentoida vaikka mitä, mutta aivot lyövät jo tyhjää. Menenkin siis alakertaan tekemään iltapalaa ja pian alkaa " Lost" . Se onkin ihan jännittävä tv-sarja.

Pääkaupunkiseutulaisten kanssa nähdään huomenna!

Katja & Aino

Vierailija
39/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitokset kestokysymyksiin vastanneille... yksi syy siis ilmeisesti meidän harsojen laatu tai sen puute. Pitänee hankkia siis laadukkaampia. Flanellit on ihan laatukamaa, mutta en ole pessyt niitä vielä kovinkaan montaa kertaa, tässä vissiin toinen syy epäonnistumisiin. Kolmas syy lienee origamin taittelijassa. Kuoria mulla on muutamat eri malliset... yhdet fuzzy bunzit, yhdet bumpyt, kahdet- minkä nimeä en nyt muista- ja sitten fleece-kuoret, slinky minkyt tai jotain sinne päin. Mutta ilmeisesti en nyt kuitenkaan vielä lannistu vaan yritän jatkaa :) Alkuun tässä on muutakin hämmästeltävää, joten pikkuhiljaa pitää paneutua tarkemmin vielä noihin kestojen " saloihin" . Eiköhän se tästä.

Kiva kuulla, että Lenen haava alkaa vihdoinkin parantua!!!

Meillä pikkujamppa nukkuu päiväunia, vieläkin... ensi yö taitaa mennä valvoessa kokonaan. Viime yö olikin ihmeen hyvä: nukuttiin kehdeksan tuntia vain yhdellä herätyksellä. Vie varmaan oma aikansa tottua tähän epäsäännöllisyyteen...

Joku mainitsi vauvan tukan lähtemisen ja siitä tulikin mieleeni, että meidän pojalla on aivan mahtavan paljon tukkaa, toivottavasti pysyy :) Tuntuu, että se on kasvanut tässä ajassa vaikka kuinka paljon, ja on oikein pulisongit.

hauskaa tapaamista huomiselle!

t. rudis ja poitsu

Vierailija
40/66 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa 12.15 ja kestää sen puolitoista tuntia. Älkää mun takii vaihtako tota aikaa. noi loppuu kuiteski tään kuun lopussa, ku ens kuun alussa on jo tentti et ei tässä oo montaa viikkoo ja tapaamista.

Ja toi kuusijärviki on sellases paikka meiltä lännestä päin et kun ei oo autoo viikolla käytössä niin pitkä lenkki tulee täältä Hesan kautta kierrettynä.

Hauskaa tapaamista teille!

j+beibi