Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensimmäiset vieraat

08.02.2006 |

Kuinka pian sairaalasta tulon jälkeen itse vastaanotitte vieraita? Siis muita, kuin ehkä isovanhemmat?

Mikä on kohtelias aika odottaa, ennen kuin ottaa yhteyttä synnytyksestä juuri kotiin palanneeseen perheeseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kavereita käymään seuraavana päivänä kotiutumisesta mutta ei haitannu mua. Ei ne ollu kauaa ja ei mitenkään erikoisesti kahviteltu tms. Mutta he kyllä kysyivät että jaksanko minä jos tulevat käymään. Eli kannattaa varmaan mennä sen äidin voinnin mukaan.

Vierailija
2/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli todella helppo synnytys, osa kavereista soitti jo sairaalaan onnittelut ja muutama tuli katsomaankin...

Kun pääsin vaavin kanssa kotiin niin pari kaverii tuli heti seuraavana päivänä, juotiin kahvit ja juteltiin... Viipyivät noin 1,5h.

Ei haitannu mua, vaikka siin välis tuli vaavii imetettyäkin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset vieraat kotiin tulivat kotiutumisesta seuraavana päivänä, ja ensimmäisen viikon aikana vieraita kävi joka päivä. Meistä oli mukava, kun sukulaiset ja kaverit halusivat tulla tutustumaan pienokaiseemme. Itsekin oli täpinöissään kertomassa ensipäivien tunnelmista. Kahvia ja pullaakin kaikki vieraat saivat ;-)

Vierailija
4/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu on se vieras, kuka vie kyläilemään mennessä pullaa mukana. Mua ei olisi vähempää kiinnostanut miettiä siinä vaiheessa, mitä tarjoan vieraille kahvin kanssa, monet toikin jotain hyvää tullessaan. Minusta oli kiva, kun tuli vieraita, ei haitannyt yhtään. Esikoisen kanssa sitten taas en olisi halunnut vieraita ainakaan ensimmäiseen 2-3 viikkoon, kaikki oli niin uutta ja halusimme itsekkin totulle uuteen tulokkaaseen. Toisen kanssa tuntui ihan rennommalta.

Vierailija
5/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en päästynyt kavereita kylään kuin noin kuukauden päästä synnytyksestä. onneksi olivat fiksuja ja ymmärsivät a) kysyä koska voi tulla b) eivät loukkaantuneet kun sanoin että meille ei voi vielä tulla.

kovin on varmaan yksilöllistä. itse en ois heti vieraita jaksanu. itku tuli ihan jo siitä, että kaverit soitteli enkä jaksanu edes puhelimeen välillä vastata.