Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan tajua tuota seksin kuulumista parisuhteeseen. Miksi pitää haluta kaivaa toisen sisuksia?

Vierailija
16.08.2017 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut tulleeni kaivelluksi. 

:p

Olen niin kauan mukana suhteessa kunnes alkaa vihjailu seksistä ja sitten alan vieroksua häntä... En vaan tajua miten ihmiset voivat kokea sen luonnolliseksi osaksi ja haluta.. Eihän ihmisiä edes näe alasti vaan vaatteet päällä, joten pelkästään paidan pois heittäminen saa pois tolaltaan.. Miksi ei vaan voida olla vaatteet päällä ja käyttäytyä normaalisti?

Vierailija
22/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu ongelmaan on astraalitantraseksi. Siinä ei juuri kosketella ja seksin harrastajat voivat vaikka olla eri puolilla maailmaa. Siinä astraalikehot(energiakehot) kohtaavat ns. materiaalisen maailman ulkopuolella.

Atomithan ovat pelkkää energiaa ja niistä ihminenkin muodostuu.

Tätä olen tehnyt hänen kanssaan paljonkin, erittäin tyydyttävää ja miellyttävää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aistillisuusaste on pyöreät nolla. 

Olen hyvinkin aistillinen, mutta ei yllä tuohon kaiveluasteelle... Miksi ei voi rakastaa vain kehon päällisosia? Koen epämiellyttävänä että rakastamani henkilö yrittäisi survoutua sisääni. Siis minun kehoni sisälle... Miksi hänellä viiraa päässä niin?

Sulla viiraa päässä eli olet a-seksuaali. Tiiäkkö että l-naisetkin tonkivat toisiaan? IIIK

En ole aseksuaali koska mulla on hirvittävät himot häntä kohtaan...