Suurin osa näyttää ikäistään nuoremmalta, NAURAN ISOSTI!!
Kuulepa, lopeta se sumuisten ja siloteltujen kuvien laitto sinne someen ja vieläpä filttereillä.
Ota lähikuva naamastasi, tarkka kuva, ja lähetäpä se ikärobotille ja tadaa, olet ikäisesi näköinen, ellet jopa vanhempi, kjeheh😄
Esim. Nämä julkkikset näyttävät ikäistään vanhemmalle:
Jasmin mäntylä, jaajo., anna puu, sara sieppi, jonna geagea, ja moni moni muu.
Esim.jasminista lehdissä vuosia sitten otettuja kuvia joissa hän max.30v ja silti ikärobotti veikkaa n.35v.
Nylon Beatin jonna taas niin rupsahtanut että näyttää 46v vaikka 39v.
Jaajo vasta 39 näyttää 50.
Te olette huvittavia te, jotka otatte kaukaa ja sumuisia siloteltuja kuvia ja sen perusteella pidätte itseänne nuorempana. Eihän muutkaan naamaanne silleen nää, vaan ihan ryppyineen ja laskeutuneine luomineen jne..
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat mielestäni verrattain nuorennäköisiä. Jossain etelänmaissa 2-kymppiset ovat jo hyvin aikuismaisia.
Se etelä-eurooppalaisten nuorten "vanhemmuus" tulee myös käytöksestä. Olin n. 20-vuotiaana Italiassa ja minua arveltiin n. 15-vuotiaaksi. Se ei kuulemma johtunut siitä, että olisin välttämättä näyttänyt nuoremmalta, vaan siitä, että olin ujo ja hiljainen suomalainen. 20-vuotiaat italialaisnaiset käyttäytyvät paljon itsevarmemmin ja flirttailevat enemmän kuin minä samanikäisenä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2947991/naytatko-ikaistasi-nuoremmalta-v…
67.2% vastaajista väittää näyttävänsä ikäistään nuoremmalta... LOL!
Mä oon 42 ja mua on luultu paljon ikäistäni nuoremmaksi...Mä en tiedä vaikuttaako siihen iloinen ote elämisen meininkiin ja huumorintaju.
Av mammojen keski-ikä on 37vee ja keskiverto mamma näyttää 23 vuotaalta. Vaikea väittää vastaan kun eivät kuviansa laita nähtäväksi.
Olen 41v, mulla on asperger ja ihossa on edelleen sellainen nuorekas hehku jota useimmilla ei näe. Rypyt ovat hyvin hentoja, juonteita ei ole ollenkaan. Mies väittää että näytän max noin 35-vuotiaalta.
Kiva jos mies on sitä mieltä, mutta en silti kuvittele näyttäväni päivääkään todellista ikääni nuoremmalta. Ehdin nimittäin nuorempana huomata tuon ilmiön mistä ap puhuu: ihmiset jotka hehkuttavat hyvin säilyneisyyttään ovat järjestään vähintään oman ikäisensä näköisiä. Niiden hehkutuksesta tulee sellainen myötähäpeävä olo että mitenkäs tämän nyt nätisti sanoisi mutta...
Jos on aloittanut aikuisena treenin ja terveellisen ruokavalion, niin fyysisesti voi olla paremmassa kunnossa kuin nuorempana. Jos ihmisen pukeutumistyyli paranee, niin usein iän myötä kun alkaa löytyä itsevarmuutta, on ehkä enemmän rahaa pukeutumiseen käytettäväksi ja villeimmät kokeilut on tehty. Nämä hehkuttajat ovat kuitenkin opettaneet minulle sen että jostakin se ikä vaan aina tuppaa näkymään, ja usein se näkyy aika selvästi. Ja mitä sitten? Ikääntyminen on täysin normaalia ja tervettä.
Kun näin on, niin parasta luottaa siihen että omaa ulkonäköä on todella vaikea arvioida itse luotettavasti.
Laskeutuneet luomet voi olla jo ihan luonnostaan, ei se ole välttämättä mikään ikääntymisen merkki. Vaikka henkilö ei olisikaan ryppyinen, voi hän silti olla ulkonäöltään ja olemukseltaan ikäistään vanhemman oloinen. Sellainen kuivakka teräväpiirteisyys etenkin naisilla on selvä merkki ikääntymisestä. Kasvoista alkaa häviämään se fertiliteettiydestä kielivä lapsekas ja nuorekas pyöreys. Piirteet terävöityvät, huulet muuttuvat kapeammiksi, silmät ovat syvällä kuopissaan.