Mitä mieltä olette- koira töihin mukaan?
On oma toimisto ja alle 20 kollegaa, mies lähti reissuun ja otti 'atleettisemman' koiramme mukaan ja nyt tuo on yksin tuolla😓. Mitä luulette? Monet pitävät koirista mutta tietenkin on allergioita sun muita.
Kommentit (104)
Ei ennenkuulumatonta, olen ollut konttuureissa joissa on ollut koiria silloin tällöin. Nyt luultavasti joku kuitenkin vetää herneen nenään ja vaatii koko toimiston allergiasiivousta että voi tulla töihin kun jo matkalla töihinkin joku oli pessyt vaatteet väärin niin että melkein ois voinut tulla migreenikohtaus siitä löyhkästä.
Kysy onko yliherkkiä, meidän toimistolle saa tuoda koiria. Lisäksi parin tutun toimistolle voi tuoda jos pitää koiran omassa huoneessa.
Vie vaan jos esimies antaa luvan. Astmaatikoilla ja allergisilla on lääkkeet käytössä. Ei maailman tarvitse pyöriä heidän mukaan.
Köhköh kirjoitti:
Ei missään tapauksessa koiraa toimistoon. T. Astmaatikko
Mikä ongelma?
T.astmaattinen koiranomistaja
Riippuu koirastakin. Osaako se makoilla rauhassa koko päivän, häsläämättä ja hyppimättä? Oma pomoni tuo välillä puudelinsa töihin "kun se on vaan tuollainen pieni". Joo. Ainut vaan, että se räkyttää jokaisen rasahduksen ja pelästyksissään saattaa näykätä. Tosi kiva tunnelmanluoja.
Vierailija kirjoitti:
Vie vaan jos esimies antaa luvan. Astmaatikoilla ja allergisilla on lääkkeet käytössä. Ei maailman tarvitse pyöriä heidän mukaan.
Työpaikka on varmasti kyllä valittu sen mukaan. Miksi se maailma sitten pyörii niiden löemmikkieläinten mukaan?
Kysy työkavereilta mitä ne olisi asiasta mieltä. Toimistokoirat on kyllä mainioita, itsekin tykkäisin mutta työn luonne on sellainen ettei tänne oikein voi koiria tuoda. Liikaa asiakkaita paikalla ja avoimia ovia...
T: myös astmaattinen koiranomistaja
Jos koira voi tulla töihin, niin sitten sinne voi viedä kissat, kanit, käärmeet, hämähäkit, hevoset, ponit ja minipossutkin. Jopa olisi toimistossa eloa.
Voi luoja näillä koiraihmisillä on pokkaa. En siedä yhtään koiria, joten kieltäytyisin tulemasta toimistolle tuossa tapauksessa.
Köhköh kirjoitti:
Ootko oikeasti? Mulla on pari astmaatikkoystävää, joilla molemmilla on koira. Tunnen myös muita koirallisia astmaatikkoja. Kummasti aina näissä koira asioissa joku "astmaatikko" vetoaa astmaan kuin se automaattisesti tarkoittaisi ettei voi olla koirien kanssa tekemisissä vaikka niin ei selvästikään ole.
Toki on selvää, että jos siellä toimistossa joku on oikeasti allerginen tai oikeasti saa koirista astmaattisia oireita, niin koiraa ei voi sinne viedä.
Hieno juttu sinulle! Itse en pysty valitettavasti pitämään vaikka koirarakas olenkin. Astman lisäksi siis allergioita.
Tokipa jos toimistolla ei ole allergisia/astmaatikkoja ja koira osaa käyttäytyä niin eipä tuo minun elämääni kutittele. Ja esimies suostuvainen totta kai.
Hm. Viimeks kun kävin yhdellä työpaikoistani, pomo oli tuonut koiransa sinne ja tullessani koira just kuseksi eteisessä oleviin kenkiin. Mut hei, pomon koira.
Astmaatikot saavat oireita myös vaatteiden mukana kulkevista koirankarvoista ja eläinpölystä...
Täällä eräässä kello- ja kultaliikkeessä myyjä pitää töissä koiraansa (terrierin tapainen) mukanaan. Koira on erittäin hyökkäävä asiakkaita kohtaan ja myyjä huutaa koiralleen pää punaisena johon koira vastaa haukkumalla ja riehumalla vaan entistä enemmän.
Ei jostain syystä oiken motivoi käydä asioimassa ko liikkeessä...
Totta kai koira töihin mukaan. Meillä on koirallinen toimisto, omistajalla on oma koira ysein mukana. Mulla on kaksi pikkuista mukana nytkin, kummallakaan ei pohjavillaa, eli eivät pölyä. Ja ovessa on kyltti, että huoneessa on koira.
Yhdessä pienessä kampaamossa oli saksanpaimenkoira. Valtava. Pelästyin vaikka koirista tykkäänkin.
Omatoiminen se oli, ovi oli auki ja kävi itse pissillä :)
Halusi tervehtiä kaikki tulijat.
Hyväkäytöksinen ja kiltti oli, mutta niiin valltava.
Ihmisillä on niin eri tasoisia allergioita ja muita hengityselinsairauksia että turha siitä on lähteä palstoilla vääntämään voivatko vaiko eivätkö voi olla koirien kanssa tekemisissä.
Oleellista olisi että ketään ei joudu työpaikalla kärsimään muiden tekemistä valinnoista jos joku sairaus tai allergia sattuu olemaan.