Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram

..
16.08.2017 |

Osaako kukaan sanoa miksi en löydä Instassa yhtä seurattavaa. Olen aikaisemmin estänyt henkilön. Mutta nyt en edes löydä häntä. Vaikka hän on vielä instassa. Eli hän ei näy edes esteetyjen listalla. Miksi? Ja miten onko kukaan kokenut samanlaista tilannetta? Ja nykyään tahtoisimme seurata toisiamme. Eli toinenkin henkilö on ilmeisesti estänyt minut. Mutta edes ongelmaan ei saa vastausta tai mitään ei kahdessa viikossa ole tapahtunut vaikka olen ilmoittanut ongelmasta. En haluaisi uuttakaan tiliä luoda asian takia :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko alunperin pakko Blokata se tyyppi? :D

Vierailija
2/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin et tämä toinen tyyppi on ilmoittanut ylläpidolle että häiritset häntä.. Tai en osaa sanoa paremmin... Mutta outoa ettei henkilö näy estettyjen listalla... Omia kokemuksia ei ole estämisestä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toinen tili (siihen yhteen voi kytkeä vaikka kuinka monta, eri profiilia) ja kokeile löytää sillä. Jos löytyy, hän on blokannut sinun alkuperäisen tilisi.

Vierailija
4/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...Mutta tiedän että hän on blokannut alkuperäisen tilini..mutta eikö se siis onnistu enään poistaa estoa? Kun kokeilin kaverille tehdä niin, niin hänet pystyi vielä poistamaan estettyjen listalta..

Ja siis näkeeköhän silti mun alkuperäiset kuvat vaikka tekisin toisen rinnakkaisen "profiilin"? En oikein tajua.. mutta hämärää ettei pysty poistamaan estoa..

Vierailija
5/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen kyllä uden profiilin luonut ja sillä henkilö löytyy. Mutta en ymmärrä miksi hän ei näy estettyjen listalla... Kummallista. Eli pitää alkaa tekemään uutta profiilia yhden ihmisen takia? Ja saako kukaan koskaan apua tai viestiä Instagramin "Ilmoita ongelmasta" ilmoituksen kautta? s<inne olen jo laittanut kahteen kertaan viestiä 

Vierailija
6/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nämä kaksi tiliä tai profiilia tavallaan yhdeksi ja samaksi kokonaisuudeksi ettei sitä kukaan tajua muu?

Vierailija
7/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne jossain vaiheessa avaa sut näkyviin henkilölle jos oot siitä ilmoittanut.

Vierailija
8/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku auttaa kädestä pitäen...?

Vierailija
9/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma uusi tili vaan ja menoksi

Vierailija
10/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi ensin suostutella se toinen tyyppi jonka olit estänyt myös vapauttamaan oman estonsa sun tilin osalta. Jos se toinen on estänyt sinut, et löydä häntä Instasta tuolla estetyllä profiililla millään, ennen kuin hän poistaa eston

Vierailija
11/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me haluttaisiin molemmat alkaa seurata toisiamme. Mutta kummallakaan ei näy estetyissä toisiamme. Mutta miten se voi olla mahdollista?

Vierailija
12/17 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, olemme molemmat estäneet toisemme, emmekä saa purettua enää estoja. Mikä avuksi? Kumpikaan ei löydä toista.

Vierailija
13/17 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukkaa selvittäny et miten sen eston saa pois jos toinenki on estäny 😩

Vierailija
15/17 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään mitä leikkimistä. Taidan tulla vanhaksi.

Vierailija
16/17 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on ihan outo. Ymmärrän vain instagasmin.

Vierailija
17/17 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks te ootte estäny toisenne ja nyt haluutte seurata? ÄÄh teinit pois somesta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän