Poikaystävän kommentti "vitt* mua hävetti kun sä hymyilit"
Minulla on valitettavasti sellainen hymy että ikenet näkyvät kun hymyilen aidosti. Valokuviin osaan tehdä sellaisen tekohymyn että ikenet peittyvät. Poikaystävän kaveri kertoi hauskaa juttua joten naurahdin ja hymyilin. Kun kaveri oli lähtenyt, poikaystävä sanoi noin. Olen sen jälkeen yrittänyt vältellä hymyilyä hänen ja kavereidensa lähellä. Ahdistaa kun mietin koko ajan näyttäväni rumalta.
Kommentit (52)
Alexsander Stubb hymyili leveästi ja ylpeästi ikenet näkyvissä. Häntä kehuttiin komeaksi eikä taida vaimoa hävettää kun hymyilee.
Älä jatka seurustelua ihmisen kanssa, joka häpeää sinua. Ansaitset parempaa!
Minullakin ikenet valitettavasti näkyy hymyillessä ja minulle on oma isä kertonut jo lapsena kuinka rumalta se näyttää. Tai eihän se sitä suoraan rumaksi sanonut, kunhan toistuvasti kysyi miksi en voi hymyillä normaalisti ja nätisti.
Sanomattakin lienee selvää, etten juuri hymyile aikuisenakaan. Siitäkin tulee tietysti sanomista, viimeksi eilen minulle rähjättiin siitä että olen aina niin totinen ja pahantuulisen näköinen että muutkin tulee pahalle päälle.
Ap:lle antaisin neuvon juosta ja kovaa, parempi sinun on ilman poikaystävää kuin tuollaisen kanssa jolle et kelpaa omana itsenäsi.
N39
Ei se kyllä hyvältä näytä jos ikeniä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä poikaystävä provot on lähtöisin samalta näppäimistöltä ja näitä tulee joka päivä säännöllisesti. Milloin poikaystävä on härnännyt koiraa tai raiskannut kissaa. Ei jatkoon 0/5
Niin on. Hämmentää. Todella.
Ja täydestä menee joka ikinen kertaa. Eläköön äly.
Hmmmh entä sitten vaikka juuri tämä tarina olisi Porvoosta, kun tätä tapahtuu ihan oikeasti kumminkin?
Oma exäni häpesi mm. kun osallistuin keskusteluun. Sen jälkeen kun vähensin puhumista seurassa, ainoastaan tervehdin muita ja vastasin vain jos kysyttiin jotain tai suoraan puhuteltiin, niin hän alkoi hävetä sitä kun olen niin hiljainen. Hän häpesi nauruani ja kun lallasin nauramasta, hän häpesi sitä kun en nauranut tarpeeksi aidosti. Hän häpesi myös arkista pukeutumistani ja meikkaamattomuuttani jos lähdimme ulos, hän kuitenkin itse kielsi aina minua laittamasta mitään nätimpää päälle ja käski pesemään meikit naamalta koska häntä hävetti, jos muut miehet katsoivat minua. Häntä hävetti se, että söin seurassa, sitten häntä hävetti se, etten syönyt paljon mitään seurassa. Häntä hävetti se, että katoilin kaupassa minne sattuu ja sen jälkeen häntä alkoi hävettämään se, että kuljin aina liki. Häntä hävetti se, ettei minulla ollut ystäviä enkä käynyt missään, vaikka hän oli painostanut katkaisemaan välit kaikkiin ystäviini ja raivostui aina jos yritin lähteä ulos (keskellä päivää kaupungille) jonkun uuden tuttavuuden kanssa. Neljä vuotta jaksoin sitä ja olin aivan henkisesti riekaleina kun sain räpiköityä itseni irti siitä suhteesta.
Vaikka tiedänkin, että ainoa vika minussa oli se, että katselin mulkkua senkin jälkeen kun alkoi mulkuksi, niin noita vaurioita korjaillaan edelleen. Aikaa suhteen päättymisestä on jo puolitoista vuosikymmentä. Enkä edelleenkään kykene ymmärtämään, miksi joku ihminen haluaa pitää niin kynsin ja hampain kiinni ihmisestä, joka tuottaa niin paljon häpeän tunteita, inhoa ja jota suoranaisesti vihaa. Minä olin hänen kanssaan siksi, että olin rakastanut häntä, mutta miksi hän oli kanssani?
Jätä se. Tuo tulee vaan pahenemaan ja pian arvostelee sussa jo muitakin asioita, jotka eivät hänen mielestään ole riittävän hyviä. Itse lähdin tuollaisesta myrkyllisestä suhteesta, enkä ole katunut. Joku muu arvostaa sua juuri sellaisena, kuin olet.
En voi olla totta ja vielä seurustelet senkaa...
Mieti miltä tuntuu jos peittelet hymyäsi vaa toisen mieleksi.. nyt heivaa mies pihalle ja hymyile!
Mikä peukutuslogiikka tässä on? Mun mielestä AP tarvitsisi pikemminkin peukut ylös.
Hymystä on valitettavasti tehty aivan ylitärkeä ja kontrolloitu asia. Pepsodentit määrittelee, millainen on hyvä hymy. Jos et sovi siihen muottiin, niin "vitsi mikä idiootti, eiks se tajuu". Että tyhmyyttään on "epätäydellinen" hymy. Vaikka oikeasti, esim ienhymy johtuu leukaluun hivenen väärästä asennosta. Leikkaus olisi aika iso operaatio huvin vuoksi.
Kukaan ei hymylleen mitään voi vaikka onhan se ienhymy oikeasti aika kamalan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei hymylleen mitään voi vaikka onhan se ienhymy oikeasti aika kamalan näköinen.
En ymmärrä tällaisen kommentin tarkoitusta. Haluatko kannustaa aloittajaa, vai loukata häntä? Kun kerran itsekin tiedät, että kukaan ei hymylleen mitään mahda, niin miksi ihmeessä koet tarpeelliseksi haukkua ienhymyjä? Varsinkin kun tiedät että esim ketjun aloittaja on epävarma omasta hymystään. Mitä hemmetin ideaa on alkaa haukkumaan juuri sitä ominaisuutta, josta toinen on valmiiksi jo herkillä ja jolle ei kukaan mitään voi? Oliko tarkoituksesi loukata aloittajaa vai mitä oikein ajat takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä poikaystävä provot on lähtöisin samalta näppäimistöltä ja näitä tulee joka päivä säännöllisesti. Milloin poikaystävä on härnännyt koiraa tai raiskannut kissaa. Ei jatkoon 0/5
Niin on. Hämmentää. Todella.
Ja täydestä menee joka ikinen kertaa. Eläköön äly.
Oikeesti. Hävettää katsoa kun te älyn jättiläiset polleina julistatte provo päättelyitänne. Joka ainoa normaaliälyllä varustettu palstailija tietää että mikä tahansa voi olla valhetta. Me ei vaan välitetä koska se ei ole keskustelupalstan pointti. Ihan aikuisten oikeasti. Tarkoitus on saada aikaan keskustelua ja keskustella.
Menkää ihan oikeasti kasvamaan 24lle tai jonnekin. Tämä ei voi olla näin monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä hyvältä näytä jos ikeniä näyttää.
Sinulle tekisi mieli näyttää hampaita.
Naapurimaan Sofia-prinsessan hymyä rakastetaan ja ihastuttava hän on iloisine hammasrakoineen päivineen. Siinä esimerkkiä kaikille: hymyilemään vain, niin vanhat nuortuu ja nuoret ovat entistä ihanampia.
Häivy hyvä sisko tuollaisen kusipään lähettyviltä. Ansaitset huomattavasti parempaa.