Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kommentti "vitt* mua hävetti kun sä hymyilit"

Vierailija
16.08.2017 |

Minulla on valitettavasti sellainen hymy että ikenet näkyvät kun hymyilen aidosti. Valokuviin osaan tehdä sellaisen tekohymyn että ikenet peittyvät. Poikaystävän kaveri kertoi hauskaa juttua joten naurahdin ja hymyilin. Kun kaveri oli lähtenyt, poikaystävä sanoi noin. Olen sen jälkeen yrittänyt vältellä hymyilyä hänen ja kavereidensa lähellä. Ahdistaa kun mietin koko ajan näyttäväni rumalta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilija, jonka tunnistaa kirjoitustyylistä ja poikkiksen joka paikkaan liitettävistä kavereista.

Milloin poikkis esittää tömistelevää norsua takkahuoneessa tai haukkuu aloittajaa kavereilleen terassilla.

Mutta tällä palstalla mammoihin uppoaa kaikki.

Vierailija
22/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele mielummin tuollaista poikaystävää kun hymyilemistä!

Minulla on omasta mielestäni kamala ienhymy, mutta muita ihmisiä se ei tunnu haittaavan. Kerran kävi jopa niin että minua oli kuvailtu uudessa tuttavapiirissä tytöksi jolla on ihana hymy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasit poikaystäväsi, jos kerran itsekin tiedät näyttäväsi kauhealta hymyillessäsi normaalisti, mutta eeeei, kaikki on aina muissa ja muiden syy.

Vierailija
24/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen :D

Vierailija
25/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Kai sä sanoit sille, että vittu mua hävettää kun sä oot tollanen pelle. Jätä se.

Juuri näin!

Vierailija
27/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seurassani mies sanoo sanan v.... vain kerran, ja se on entinen kaveri.

Ulkonäön arvosteleminen tekee saman.

Vierailija
28/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi vaikuttaa sen kokoluokan kusipäältä, että parempi kun vaan heivaat pihalle.

M

Miten voi jättää poikaystävän, joka on vain trollin mielikuvituksessa?

Vierailija
29/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito hymy on aina kaunis, minusta näkyvät ikenet on sitäpaitsi persoonalliset ja söpöt.

Tässä yksi herttainen esimerkki, frisbeegolffari Paige Pierce.

http://www.pdga.com/pdga-world-rankings

https://www.google.fi/search?q=paige+pierce&tbm=isch&imgil=Q1oSAcGJPhuv…:

Vierailija
30/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista sattuu oikeasti ja eksäni oli mestari tuollaisessa. Ette uskoisi millaisia asioita minussa hän "häpesi". Omassa käytöksessä ei koskaan ollut mitään hävettävää. Jos ilmiselvästi oli, eksä murjotti muutaman viikon ja oli sen jälkeen kuin ei mitään.

Vierailija
31/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tykkää mun hymystä, kun silmät menee sirrilleen. Onneksi poikaystävän mielestä se on tosi söpö :)

Kerran joku vastaantulija (opiskelijapippaloissa) sanoi, että hymyilen mun silmillä. Paras kommentti ikinä, ei enää hävettänyt niin paljon tämä. (Ja siis en nyt normaalisti mieti, miten hymyilen, mutta jos joku saa otettua siitä kuvan, niin hyi että :D)

Vierailija
32/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevonen :D

Hevonen on miljoona kertaa kauniimpi kuin kusiainen. ;-)

Vierailija
33/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita botoxia ylähuuleen, niin se ei nouse niin helposti. 

Vierailija
34/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia urpoja sitä onkin. Leveä ja aito hymy on upea näky ja saa katsojankin hyvälle tuulelle. Miehesi taitaa kammoksua ikeniä.

Vierailija
35/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito hymy on ihana. Jatka hymyilyä, varmaan löydät vielä fiksun poikaystävän joka arvostaa hymyäsi.

Vierailija
36/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Rekkukin olisi parempi poikaystävä kuin tuo.

Vierailija
37/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tapetaan hymy, sitten lämpö ja hellyys.

Ethän sä voi olla tuollaisen kontrollifriikin kanssa! Kertoo poikaystäväsi omasta epävarmuudesta, kun nolostelee sinun hymyäsi. Seuraavaksi moittii sitä miten syöt, sitten kävelytyyliäsi, tapaasi pitää laukusta kiinni.

Ihmiset harvoin tällaisissa asioissa muuttuvat. Hymysi on varmasti ok, älä pidättele onnea ja hyväämieltä. Anna niiden näkyä kasvoiltasi.

Mua alkoi tää oikeasti surettaa.

Vierailija
38/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poikaystävä on kilttimies.

Vierailija
39/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomattavasti nuorempana muistan katsoneeni yleisurheilun arvokisoja ja Mikaela Ingberg voitti silloin mitalin. Haastattelussa pisti silmäänsä hänen todella leveä hymynsä, joka ulottui ikeniin asti. Mikaela näyttää hyvältä "ienhymyn" kanssa, mutta kaikille se ei todellakaan sovi - ja tällä tarkoitan erästä exääni nuoruudesta.

Exälläni oli pari hammasta vinossa ja monesti suutelin häntä vain sen takia, ettei olisi tarvinnut katsoa sitä "lommoa hymyssä". Hymy oli aito, mutta liian karmean näköinen. Etenkin jossain kohtaa, kun hänelle alkoivat sokeriherkut maistumaan liikaa ja ientulehdus kruunasi kaiken. Ihana ihminen, mutta ulkonäkö oli lopulta se syy, miksi jätin hänet, vaikka en sitä hänelle koskaan sanonut.

Vierailija
40/52 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä poikaystävä provot on lähtöisin samalta näppäimistöltä ja näitä tulee joka päivä säännöllisesti. Milloin poikaystävä on härnännyt koiraa tai raiskannut kissaa. Ei jatkoon 0/5

Niin on. Hämmentää. Todella.

Ja täydestä menee joka ikinen kertaa. Eläköön äly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän