Naiseni on laiha ja seksikäs, tätä ei saa enää sanoa ääneen?
Miehet saa kyllä mainostaa somessa kuinka he rakastavat ylipainoisen naisensa jokaista kurvia ja että nainen on kaunis juuri sellaisena kuin on?
Miksi sitten raivostutaan jos hoikan naisen mies kehuu somessa kuinka rakastaa naisensa hoikkaa ja siroa vartaloa jne.
Milloin tää kääntyi näin? :D
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Ja aina kun kehuu naista hoikaksi alkaa se marmatun "anoreksiasta". Joo sehän se todellakin on valtavirtasairaus, josta on syytä olla aivan äärimmäisen huolissaan. Se vaanii joka nurkan takana ja joka kansikuvatytön taustalla. Unohdetaan näppärästi se tosiasia, että ylipaino on huomattavasti merkittävämpi kansanterveydellinen riski kuin anoreksia. Että jos jostain painoon liittyvästä terveydellisestä asiasta on syytä olla huolissaan, niin se on nimenomaan ylipaino, ei alipaino.
Naisilla diabetesriski alkaa kasvaa merkittävästi jo kauan ennen normaalin ja lievän ylipainon rajaa (BMI)
Lähde tähän kiitos! Itse lihaksikas ja bmi n mukaan olen lievästi ylipainoinen, rasvaprossa 9 ja mm. Vatsapalikat erottuvat ja ei varmasti ole riski diabetekseen :D
No luulisi että tiedät ettei BMI ole suunniteltu sinua varten? Suurin osa ihmisistä ei ole atleetteja. Kai tuo lukee jokaikisessä BMI laskurissa? Huoh
Siitä huolimatta lähde väitteellesi olisi hyvä saada. Nimittäin pelkkä säännöllinen liikunta oman tietoni mukaan suojaa diabetekseltä vaikka ylipainoa olisi.
Laiha ei ole positiivinen sana, vaan se tuo lähinnä mieleen kuivan kesän tuppeen nyletyn oravan. Nahka vain pingottaa luiden ja jänteiden päällä. Sellainenko on seksikäs? On aivan eri asia, jos naisesi on hoikka, sillä silloin hänellä on pientä pyöreyttä oikeissa paikoissa eikä luut törrötä.
En mä ainakaan lihavana kokenut että saan olla ylpeä vartalostani, päin vastoin sain halveksuvia katseita joka paikassa varsinkin kun koosta huolimatta tykkäsin silloinkin laittaa itseäni ihan samalla tavalla. Ylipainoinen ei saisi käyttää mitään muodikasta koska silloinhan se varmaan luulee olevansa seksikäs. Myöskään kukaan mies ei ole ylipainoisena hehkuttanut että olisin kaunis ja upea, päinvastoin vihjailtiin että pitäisi laihduttaa "5kg".
Vasta nyt alipainon rajoilla minua yritetään iskea enemmän ja mieheni kehuu kovasti.
No hei, eihän tämä nyt ole mikään uusi ilmiö.
Tätä voisi verrata vanhaan tarinaan keisarista, jolla ei ole vaatteita.
Suuri osa naisista alkaa olemaan ylipainoisia ja hoikat alkavat olla marginaalissa. Tietenkin läski ja ylipaino on rumaa ja kertoo epäterveellisistä elämäntavoista. Mutta tämä lihavien naisten suuri ryhmä on alkanut ajamaan asiaansa upeista kurveista ja suuresta naisellisuudestaan. Kyse ei ole siitä, että ihmiset eivät näkisi läskien rumuutta. Kyse on siitä, että he eivät halua nähdä.
Luulen, että mitä harvempi nainen omaa upean, hoikan, kurvikkaan vartalon, sitä enemmän niitä halutaan vihata ja halveksua, mutta salaa myös ihailla, himoita ja kadehtia. Vähän kuten satoja vuosia sitten, kun ihmiset näkivät nälkää ja kokivat puutetta, niin lihavuutta ihannoitiin ja Rubens maalaili pyöreitä naisiaan nälkä vatsassa kurnien.
Olen laiha ja näytän omissa silmissäni hyvältä. Ei väliä mitä mieltä muut on.
Elinkeino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeino kirjoitti:
Oma muija oli ennen laiha, mutta nykyään pulleahko. Ongelma on sängyssä kun minulla on vaikeuksia näkeä muijaani haluttavana kun makkarat pullottaa.
Muija osaa varmaan näkeä sinut seksikkäänä lukihäiriöstä huolimatta.
Kiireessä kirjoitin koko tekstin. Potkut tässä tulisi jos pomo tietäisin minun laiskottelevan työpaikalla. Toiset potkut tulisi kotona, jos muija tietäisi tästä tekstistä :O
Ja molemmat varmaankin ansaitsisit....
Se on tosiaan huvittavaa, että saa kehua jotain ja olla ylpeä jos siihen ei oikeasti ole aihetta. Jos on, niin silloin se on ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista alkaa olemaan ylipainoisia ja hoikat alkavat olla marginaalissa. Tietenkin läski ja ylipaino on rumaa ja kertoo epäterveellisistä elämäntavoista. Mutta tämä lihavien naisten suuri ryhmä on alkanut ajamaan asiaansa upeista kurveista ja suuresta naisellisuudestaan. Kyse ei ole siitä, että ihmiset eivät näkisi läskien rumuutta. Kyse on siitä, että he eivät halua nähdä.
Luulen, että mitä harvempi nainen omaa upean, hoikan, kurvikkaan vartalon, sitä enemmän niitä halutaan vihata ja halveksua, mutta salaa myös ihailla, himoita ja kadehtia. Vähän kuten satoja vuosia sitten, kun ihmiset näkivät nälkää ja kokivat puutetta, niin lihavuutta ihannoitiin ja Rubens maalaili pyöreitä naisiaan nälkä vatsassa kurnien.
Aina se olettamus, että ihan jokainen lihava ihminen mättää roskaruokaa alas kurkustaan sapettaa kun on minunkaltaisia lihavia ihmisiä, jotka ihan oikeasti yrittävät laihduttaa mutta painossa ei näy merkittäviä muutoksia. Oma kamppailuni painon kanssa alkoi sen jälkeen, kun aloin syömään kaikenmaailman mielialalääkkeitä ja niitä on ollut käytössä useita erilaisia, aina masennuslääkkeistä psykoosilääkkeisiin. Olen sittemmin ne jo lopettanut mutta kilot eivät ota lähteäkseen, kehoni metabolismi on stopannut ihan täysin. Säännöllisellä liikunnalla ja lähestulkoon itseni näännyttämisellä olen saanut muutaman kilon pois mutta sekin on ollut työn ja tuskan takana. Harmi että minunkaltaiset ihmiset leimaantuvat niiden tahallaan omaa terveyttään tuhoavien ylipainoisten ihmisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se olettamus, että ihan jokainen lihava ihminen mättää roskaruokaa alas kurkustaan sapettaa kun on minunkaltaisia lihavia ihmisiä, jotka ihan oikeasti yrittävät laihduttaa mutta painossa ei näy merkittäviä muutoksia. Oma kamppailuni painon kanssa alkoi sen jälkeen, kun aloin syömään kaikenmaailman mielialalääkkeitä ja niitä on ollut käytössä useita erilaisia, aina masennuslääkkeistä psykoosilääkkeisiin. Olen sittemmin ne jo lopettanut mutta kilot eivät ota lähteäkseen, kehoni metabolismi on stopannut ihan täysin. Säännöllisellä liikunnalla ja lähestulkoon itseni näännyttämisellä olen saanut muutaman kilon pois mutta sekin on ollut työn ja tuskan takana. Harmi että minunkaltaiset ihmiset leimaantuvat niiden tahallaan omaa terveyttään tuhoavien ylipainoisten ihmisten takia.
Puhuin mielestäni epäterveellisistä elämäntavoista. Siihen kuuluu muutakin kuin roskaruoan mättäminen.
Ikä näyttää vaikuttavan käppyröiden nousemiseen vanhassa ja vissiin uudessakin. Tosin haluaisin nähdä sen uudemmankin jos väite on tuo🤔