Milloin olit viimeksi tahallasi v*ttumainen?
Itseä ärsytti puskurissa roikkuva auto niin paljon että kuhnailin liikennevaloissa niin että itse juuri ja juuri pääsin lähtemään ja takana oleva jäi valoihin. Myönnetään, olisin voinut jatkaa elämääni kypsänä ilman tätä turhaa v*ttumaisuutta mutta siinä hetkessä se tuntui niin hyvältä!
Milloin itse olit veemäinen miksi ja miten?
Kommentit (25)
Pari viikkoa sitten baarissa tuli joku hullu nainen haastamaan riitaa. Kysyi haluanko turpaan, vastasin "En kiitos, ota itelles vaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen yhdessä kahvilassa rupesi ärsyttämään huono asiakaspalvelu. Nauti nyt siinä kahvista kun se likka siellä töissä ryhtyi jo siivoamaan ja laittamaan paikkoja sulkemiskuntoon. Luuttusi lattiat ja nosti penkit yms. Olisin kyllä ajallaan lähtenyt.
Kun tein lähtöä, tiputin sitten "vahingossa" kahvinjämät sekä kermakannun lattialle. Hupsista mikä sotku, voi harmitus kun juuri siivotulle lattialle :)Minulla on hiukan ongelmia temperamentin kanssa, joo tiedetään :)
Sä oot kyllä ääliö.
Itse taidat olla kun et huomannut mainintaa siitä että olisin kyllä lähtenyt ajallaan pois ilman ylimääräistä hässäkkää jos ei olisi tullut sellaista tunnetta että minua ollaan ajamassa pois. En tule kyllä toiste asioimaan tuossa kahvilassa, minulla on nollatoleranssi asiattomalle käytökselle.
Sen ihmisen työtehtäviin kuuluu ne lattianpesut. Olisiko hänen pitänyt tuijottaa, kun juot kahvia, eikä tehdä töitä? No menettivät asiakkaan, eli näköjään olisi kannattanut olla vaikka liikkumatta se aika.
En minä ole kohtuuton ihminen, vaan itseasiassa äärettömän empaattinen. Ihan ok on tehdä muita valmisteluja paikan sulkemista varten. Laskea kassan, siivota tiskiä, hääräillä takahuoneessa yms. Mutta luututa lattia asiakkaan ympäriltä ja nostaa tuolit jne menee jo liian pitkälle! Ja näin temperamenttiselta tuittupäältä vähän kiehahti yli :)
Miksi ihmeessä sinä menet temperamenttisena ja empaattisena ihmisenä kahvilaan, mikä on menossa kiinni ja aiheutat tahallasi lisätöitä työntekijälle? Mikset ottanut sitä kahvia fiksuna ihmisenä mukaan?
Kyseisillä työntekijöillä loppuu tasan silloin työpäivä, kun liike menee kiinni.
Eikä todellakaan kassakonetta aleta ensimmäisenä laskemaan vaan se tehdään 3-2min. Ennen liikkeen sulkemista.
Pyöräilin tarkoituksella toisen pyöräilijän kintereellä ohittamatta häntä, vaikka tiedän kuinka ärsyttävää se on.
En minä ole kohtuuton ihminen, vaan itseasiassa äärettömän empaattinen. Ihan ok on tehdä muita valmisteluja paikan sulkemista varten. Laskea kassan, siivota tiskiä, hääräillä takahuoneessa yms. Mutta luututa lattia asiakkaan ympäriltä ja nostaa tuolit jne menee jo liian pitkälle! Ja näin temperamenttiselta tuittupäältä vähän kiehahti yli :)