Potsi sukulaiseni nälväisi liittyen vaikeuksiini töissä
ja hienovaraisesti nälväisikin. Auttakaan keksimään vastaisku seuraavaa kertaa varten JOS lisää tulee tuota plaatua. Kyseessä naisihminen, jonka vatsareppu viittaa kaksosten synnytyksen olevan lähellä ja hiki virtaa pitkin nenänpieliöä notkuvan herkkupöydän ääressä (diabetes tuloillaan?). Miten saan annettua takaisin niin ettei se ole ilmiselvää kettuilua, juuri niin kuin hänkin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Potsi?
Se oli nuorimies Onnen päivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potsi?
Se oli nuorimies Onnen päivissä.
Eli ap on melkein julkkis?
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että sun kannattaisi keskittyä niidn työelämävaikeuksiesi ratkomiseen.
Mä olen NIIN samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa.
Hän on eturepustaan ja hiestään riippumatta nokkela, sinä et. Ei sinua oikein voi auttaa, koska kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Vierailija kirjoitti:
Potsi?
Tunteekohan se Arvin myös?
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että sun kannattaisi keskittyä niidn työelämävaikeuksiesi ratkomiseen.
Niinhän minä juuri teenkin ja se juuri loukkasi eniten että vähätteli jokapäiväistä ponnisteluani ja painia asian kanssa. Teen enemmän kuin parhaani ja terveys kohta menee. Ap
Sisuunnu entisestään ja käytä aikasi muuhun kuin palstailuun. Kaadan nyt itelleni ja meen ulkoilmaan. Näytä sille ilkeilijälle ! Niin mäkin teen, kle.
Mikä nyt sitten kirpaisi eniten?
-vittuilija oli aloittajan työasioista oikeassa
-vittuilija sanoi asiasta ääneen
-vittuilija oli nokkela ja aloittaja ei keksinyt vastausta
-vittuilija on läski ja kehtasi vittuilla hoikalle
-jokin muu
Vierailija kirjoitti:
-jokin muu
Potsin puheista tulee mieleen vanha vitsi, "Miksi kehitysmaiden lapsilla on niin isot mahat ja laihat raajat? Liikaa ruokaa ja liian vähän liikuntaa". Tuo kuvaa täydellisesti sitä miten oikeassa Potsi oli ja miten tärkeää oli päästä sanomaan ja miten nokkela Potsi oli. Ja kuten sanottu, en aio sanoa mitään jos ei jatka enää aiheesta. Jos jatkaa, haluan iskeä niin kipeään kohtaan että taatusti jättää mut sukulaisten edessä rauhaan ja takuuvarmasti 30 kilon rasvareppuun viittaaminen ajaa asian. Mutta sillä lailla ettei pääse suoraan syyttäämään vittuilusta vaan saa itsekseen hävetä.
Vierailija kirjoitti:
-jokin muu
Todennäkäisesti kaikki yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-jokin muu
Mutta sillä lailla ettei pääse suoraan syyttäämään vittuilusta vaan saa itsekseen hävetä.
Luovuta ja anna olla. Tämä ketju jo osoittaa, ettei nokkeluutesi mitenkään siihen riitä. Sinä nyt et vaan osaa viistosti vittuilla, muuten et olisi täällä määkimässä apua.