Milloin olit viimeksi tahallasi v*ttumainen?
Itseä ärsytti puskurissa roikkuva auto niin paljon että kuhnailin liikennevaloissa niin että itse juuri ja juuri pääsin lähtemään ja takana oleva jäi valoihin. Myönnetään, olisin voinut jatkaa elämääni kypsänä ilman tätä turhaa v*ttumaisuutta mutta siinä hetkessä se tuntui niin hyvältä!
Milloin itse olit veemäinen miksi ja miten?
Kommentit (25)
Rämpytin hissin nappia täysillä niin että naapuri ei ehtinyt kyytiin ja jäi alas ruikuttamaan.
Join viimeiset kahvit pannusta enkä keittänyt lisää. (töissä)
Annoin 2 eurosen sijaan jonkun arvottoman egyptin rahan
Olin tosi v-mäinen kun juhannuksena tuli yllätysvieraita ja kuulemma siksi kun veeti 5v halus tulla.
Miehelle eilen kun kuvitteli olevansa jotenkin kovinkin näppärä.
Kerroin marketin oviaukossa röökaavalle lähiökurpalle, että toivon hänen kuolevan syöpään mahdollisimman tuskallisesti.
Eilen yhdessä kahvilassa rupesi ärsyttämään huono asiakaspalvelu. Nauti nyt siinä kahvista kun se likka siellä töissä ryhtyi jo siivoamaan ja laittamaan paikkoja sulkemiskuntoon. Luuttusi lattiat ja nosti penkit yms. Olisin kyllä ajallaan lähtenyt.
Kun tein lähtöä, tiputin sitten "vahingossa" kahvinjämät sekä kermakannun lattialle. Hupsista mikä sotku, voi harmitus kun juuri siivotulle lattialle :)
Minulla on hiukan ongelmia temperamentin kanssa, joo tiedetään :)
Alakerran aapuri kärytteli tupakalla parvekkeella etten pystynyt tuulettamaan. Suihkutin lähes koko hirveän hajuisen Victorias Secret -hajuveden naapurin parveketta kohti.
Vierailija kirjoitti:
Eilen yhdessä kahvilassa rupesi ärsyttämään huono asiakaspalvelu. Nauti nyt siinä kahvista kun se likka siellä töissä ryhtyi jo siivoamaan ja laittamaan paikkoja sulkemiskuntoon. Luuttusi lattiat ja nosti penkit yms. Olisin kyllä ajallaan lähtenyt.
Kun tein lähtöä, tiputin sitten "vahingossa" kahvinjämät sekä kermakannun lattialle. Hupsista mikä sotku, voi harmitus kun juuri siivotulle lattialle :)Minulla on hiukan ongelmia temperamentin kanssa, joo tiedetään :)
Ens kerralla kannattaa miettiä 2 kertaa ennen kuin laitat mitään suuhusi siellä. Saattaa olla jokin yllätys sun kahvissa
Meidän kyläkaupalla eilen muutoinkin saakelin hapan puotipuksu marisi astuessani sisään kauppaan, että " mennään sitten ihan kohta kiinni, saat tulla jos olet nopea" Kello oli viittä vaille ja kauppa sulkeutuu tasalta. Maitotölkin hakemisen sijaan mua kiinnostikin niin valtavasti kaupan valikoima, että meni vähän pitkäksi.
Sama naaras kiekui joskus, ettei lapset saa katsoakaan keskellä kauppaa töröttävään pelikoneeseen, tai ollaan KAIKKI pulassa! Nylyään kehotan lapsia menemään katsomaan tuota mielenkiintoista kapinetta.
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi v-mäinen kun juhannuksena tuli yllätysvieraita ja kuulemma siksi kun veeti 5v halus tulla.
Olisist sanonut että "Kuules veeti kun sinä olit se syy miksi sun jo valmiiksi rasittavia vanhempiakaan ei kutsuttu :)"
Ilmiannoin tämän avauksen, koska ketjussa ei ole kivaa keskustelua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannoin tämän avauksen, koska ketjussa ei ole kivaa keskustelua yhtään.
Tosi vittumaista :D
Olen vittumainen niin usein etten muista mikä kerta oli viimeisin...
Seurasin kun kaupan pihalla mies heitteli roskia ja pieni huivipäinen nainen kipitti perässä alistuneena ja keräsi roskat. Otin yhden roskan ja löin sen miehen käteen. Sanoin, että roskis on tuollapäin, vaimosi ei ole mikään orja. Ei se mies tosin tainnut ymmärtää mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Kun tein lähtöä, tiputin sitten "vahingossa" kahvinjämät sekä kermakannun lattialle. Hupsista mikä sotku, voi harmitus kun juuri siivotulle lattialle :)Minulla on hiukan ongelmia temperamentin kanssa, joo tiedetään :)
Sä oot kyllä ääliö.
Töissä. En jaksa enää olla välittämättä ja antaa olla, vaan olen vittumainen minua vittumaisesti kohtelevalle työkaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kyllä ääliö.
Itse taidat olla kun et huomannut mainintaa siitä että olisin kyllä lähtenyt ajallaan pois ilman ylimääräistä hässäkkää jos ei olisi tullut sellaista tunnetta että minua ollaan ajamassa pois. En tule kyllä toiste asioimaan tuossa kahvilassa, minulla on nollatoleranssi asiattomalle käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kyllä ääliö.
Itse taidat olla kun et huomannut mainintaa siitä että olisin kyllä lähtenyt ajallaan pois ilman ylimääräistä hässäkkää jos ei olisi tullut sellaista tunnetta että minua ollaan ajamassa pois. En tule kyllä toiste asioimaan tuossa kahvilassa, minulla on nollatoleranssi asiattomalle käytökselle.
Sen ihmisen työtehtäviin kuuluu ne lattianpesut. Olisiko hänen pitänyt tuijottaa, kun juot kahvia, eikä tehdä töitä? No menettivät asiakkaan, eli näköjään olisi kannattanut olla vaikka liikkumatta se aika.
minuutti sitten, kun kirjoitin kommentin yhteen ketjuun täällä...