Sinkkunainen, minkälainen olisi toivemies sinulle?
Aloitan itse:
-ikää 45-50v
-normaalipainoinen
-harrastaa liikuntaa, ei kuitenkaan pakonomaisesti
-terve niin henkisesti kuin ruumiillisesti
-iloinen, kiva hymy
-iloiset silmät
-huumorintajuinen
-tyytyväinen elämäänsä
-tulee toimeen läheistensä kanssa
-lapsia, mieluummin isoja
-on kyennyt pitkiin parisuhteisiin
-ei tupakoi, alkoa voi ottaa joskus juhlissa
-on yhden naisen mies
-työelämässä
-talous kunnossa
Oho, on pitkä lista. Ilmanko olen sinkku.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 25-35 v
- Samanlainen arvomaailma kuin mulla (etenkin niissä tärkeimmissä asioissa)
- Luotettava ja rehellinen (liittyy kyllä myös tuohon arvomaailmaan vahvasti)
- Turvallinen
- Hyvä huumorintaju
- Osaa ja haluaa keskustella asioista
- Meillä synkkaa oikeasti
- Hyvät peruskäytöstavat ja sellainen peruskunnioitus muita ihmisiä kohtaan piti heistä tai ei
- Omaan silmääni ok näköinen, ei tarvitse todellakaan olla mikään malli tai fitnessmies tai muuta eikä ulkonäkö ole mulle ollenkaan pääasia, mutta tottakai on selvää, ettei toinen saa sentään vastenmieliseltä näyttää mun mielestä
N27
Kukaan mies ei ole kiinnostunut noin tylsästä naisesta.
Millä perusteella noita asioita toivova nainen on tylsä?
Hyvin tärkeää, että mies on henkisesti kypsä eli ei todellakaan mikään lapsellinen ihmistyyppi, kuka lutsuu minua ällösiirappisilla hellyttelynimillä, lähettää pusuemojeja ja suhtautuu kaikkeen vähän silleen leikillä tai puolitosissaan. Toisaalta ei mitään haudanvakavaa, mutta ei todellakaan pikkupoikatyyppistä. Olen itse nuori nainen parikymppisissäni.
-ikä 23~33
-huumorintaju samantapainen kuin minulla
-luotettava
-omaa silmää miellyttävä (tähän mahtuu niin monen näköisiä, että en viitsi luetella)
-mielellään ei uskovainen
N24
Millaisia pullukka-mammoja täällä on toiveita näpytellyt? Oletteko peiliin katsoneet? sillä että onko kaikilla "toivojilla" itsellä mahdollisuuksia -haluta- mieleinen mies. Repesin p@skaiseen nauruun kun kaverin siskolla oli juuri tuon kaltaisia haaveita ja nainen oli susi ruma.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia pullukka-mammoja täällä on toiveita näpytellyt? Oletteko peiliin katsoneet? sillä että onko kaikilla "toivojilla" itsellä mahdollisuuksia -haluta- mieleinen mies. Repesin p@skaiseen nauruun kun kaverin siskolla oli juuri tuon kaltaisia haaveita ja nainen oli susi ruma.
Luitko otsikkoa? Puhuttiin toivemiehestä. Meille naisille se ei tarkoita sitä, että "minulla on oikeus saada sellainen mies kuin haluan", vaan pikemminkin "jos saisin vapaasti valita, mies olisi tällainen".
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä haluta saa mitä vaan ja kyse oli toivemiehestä, ei siitä millaiseen säkkiin on valmis tyytymään jos ei muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko otsikkoa? Puhuttiin toivemiehestä. Meille naisille se ei tarkoita sitä, että "minulla on oikeus saada sellainen mies kuin haluan", vaan pikemminkin "jos saisin vapaasti valita, mies olisi tällainen".
Ja tämän viestin kirjoittaja ei maininnut yhtäkään ulkonäköön liittyvää asiaa listassaan.
Ihana kysymys!
Minua 10 cm pitempi ja hieman vanhempi.
Miellyttävä, älykäs ja hauska.
Vähintään sama koulutustaso kuin minulla, että keskustelu olisi värikkäämpää.
Yleiskiinnostunut monista asioista, kuten minäkin.
Ei penkkiurheilija.
Mielellään yhteistä tulevaisuuttakin voitaisiin suunnitella...
Nooh en yhtään ihmettele kun kyseessä on vauvapalsta.
Haaveeksi jäävät mammoilla.
Hei haloo naiset =D...
Joku tuuhea tukka kriteerinä..
Tai se että on yli 180cm.
No ei minua haittaa mutta hyvöt naurut sain taas.
Vierailija kirjoitti:
Mukava, huumorintajuinen, keskustelutaitoinen, perusliikunnallinen, eläinrakas ja matkustamisesta pitävä mies. Hänen kanssaan voisi käydä yhdessä kävelyllä tai hölkällä, kokattaisiin yhdessä, vietettäisiin rauhallisia koti-iltoja, käytäisiin elokuvissa ja konserteissa ja suunniteltaisiin matkoja.
Lisään tähän vielä, että koko ajan ei tarvitse yhdessä olla. Omat kaverit ja menot ovat myös plussaa... Itsellänikin on omia menoja ja tapailen kavereitani.
No mä kyllä oon yleensä viikossa löytänyt uuden miehen jos olen halunnut, on sen verran ulkonäköä. Ja vaikka ei ole ollut pituuskriteerejä niin alle 180-senttisiä ei ole tullut treffipaikalle. Valtaosa miehistä nyt vaan on 180 tai enemmän. Oma poikanikin on 188cm.
HOBITIT POIS TÄÄLTÄ VALITTAMASTA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOIVElista ois ehkä tällainen:
- yli 180 cm
- osaa tehdä pikkuremppoja, ei oo avuton :)
- ei mikään tolkuton lihaskimppu mut ei pulkan narukaan
- rehellinen, huomioi muut
- hyvä hygienia
- tykkää liikkua (mut ei tarvi olla mikään salilla asuja)
- tulee toimeen ihmisten kanssa ja on suht sosiaalinen
- fiksut käytöstavat
- ammatti mielellään joku ei-akateeminen (vain siksi koska en jaksa mitään pukumiehiä tai konsultteja ja vastaavasti arvostan käsityöammatteja)
- ei partaa tai viiksiä
- huumorintajuinen ja ehkä myös hauskaOli sitten pakko mainita se helvetin pituus? Nauti alapeukusta.
Siis 180-senttinen mieshän on auttamaton pätkä ja tuo on sun mielestä liikaa pyydetty? Itsellä lyhyin miesystävä on ollut 187 cm pitkä, sellainen 187-192 on just passeli.
Koulutustaso on naisille tärkeä.
Tai lähinnä av-palstan naisille.
Ilmankos olette sinkkuja. Tyttöystäväni on kaunis ja korkeakoulutettu ja minä ammattikoululainen..
Jos luulette että koulutus kertoo keskustelukyvyistä tai älykkyydestä tai palkasta mitään olette kujalla...
Itse tienaan ihan hyvin ja kaverini on pelkän lukion käynyt ja isossa firmassa pomona... Tehnyt vaan töitä ja edennyt uralla. Ja reilusti alle 30v...
Mutta ei se minua kosketa sen enempää mitä pidätte tärkeänä.
Unelmamies:
150-165cm
Kalju
Tyhmä
Ärsyttävä
Naismainen
Kirjoittelee vauva-av-saitille ja narisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 30-40v
- yli 180cm
- ei laiha, ei lihava, ei lihaskimppu, terveennäköinen
- ei kalju
- henkisesti ja fyysisesti terve
- pitää huolta itsestään ja kodistaan
- pitää lapsista muttei halua lisää
- ei halua muuttaa yhteen, mutta on 100% luotettava
- tykkää seksistä, suutelusta, antaa ja saada huomionosoituksia
- aikuisella tavalla huumorintajuinen, käytöstavat omaava
- juoda voi mutta fiksusti, ei kovin usein
- ei mielellään tupakkaa/nuuskaa, eikä lemmikkejä
- mielellään työssäkäyvä, autokin olis kiva
Löytyi! Täällä minä olen :)
Missä? :)
Helsingissä olen. Mistä päin sinä?
Jos halutaan olla rohkeita, niin voin antaa sähköpostiosoitteen ja jatkaa juttelua :)
Tampere. Ok :)
Tässä ensin mun väliaikainen sähköposti, josta vois aloittaa :) Kirjotan muodossa (at), kun täältä näemmä siivotaan viesti muuten pois:
xxx (at) xxx.com
Ymmärtää kai tyhmempikin miksi? Täällähän voisi jakaa kenen tahansa osoitteita! Mahtaisitko tykätä, jos joku alkaisi levittää osoitettasi eri keskusteluihin viestillä tyyliin "Kuuma nainen valmiina seksiin koska tahansa, laita meiliä"?
Selvä, olen tyhmä. Tuolla se osoite nyt kuitenkin on.
Otin talteen :)
Hyvä! Viestiä odotellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo naiset =D...
Tai se että on yli 180cm.No ei minua haittaa mutta hyvöt naurut sain taas.
Siis haloo, tuo 180 cm on miesten keskipituus kun otetaan 70 vuoden ja haudan välillä olevat miehet pois tilastoa rumentamasta. 180 cm pitkä on tosi lyhyt vielä, itse en ole deitannut yhtään alle 185-senttistä vielä. (Laitan tämän rajaukseksi nettideiteillä eli en pätkien profiileja edes näe. Jos mahdollista teen niin, että muhun yhteyttä voivat ottaa vain kriteerieni mukaiset miehet.) Hyvin on riittänyt treffejä ja poikaystäviä,miesten keskipituus kun on noussut vuosi vuodelta enkä deittaa pappoja.
Miksi te lyhyet miehet olette niin katkeria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo naiset =D...
Siis haloo, tuo 180 cm on miesten keskipituus kun otetaan 70 vuoden ja haudan välillä olevat miehet pois tilastoa rumentamasta. 180 cm pitkä on tosi lyhyt vielä, itse en ole deitannut yhtään alle 185-senttistä vielä. (Laitan tämän rajaukseksi nettideiteillä eli en pätkien profiileja edes näe. Jos mahdollista teen niin, että muhun yhteyttä voivat ottaa vain kriteerieni mukaiset miehet.) Hyvin on riittänyt treffejä ja poikaystäviä,miesten keskipituus kun on noussut vuosi vuodelta enkä deittaa pappoja.
Ai miksikö katkeria. Ehkä näiden kommenttien takia: "180 cm pitkä on tosi lyhyt vielä, itse en ole deitannut yhtään alle 185-senttistä vielä."
Kyseessä on kuitenkin ominaisuus, jolle ei itse mitään voi.
-ikää 40-50v
-täyspäinen
-ei hirveästi läträä viinaksien kanssa
-huumorintaju osuu yksiin omani kanssa
-tykkää nikkaroinnista
-ei ainakaan kovin pieniä lapsia
-puhuu ja pussaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo naiset =D...
Emme ole katkeria vain viisaita. On idioottia vaatia 180cm pituuksia. Erittäin pinnallista ja kertoo sinusta itsestä paljon.
Ilmankos olet sinkku. Et kykene sitoutumaan.
Tekisi mieli sanoa rumasti mutta sanon hyvästi.
-Ikä 20-30 (olen itse 20)
-Luonteeltaan kiltti ja hyväsydäminen
-Ei kiroile paljoa
-Ei tatuointeja
-Tuuhea tukka
-Vartalotyypiltään normaalipainoinen/hoikka
Ei mitään lihaskimppua/bodarityyppiä todellakaan
-Ei tupakoi tai juo alkoholia saati käytä muitakaan päihteitä kuin sosiaalisesti/harvoin
-Käy töissä
-Romanttinen/herrasmiesmäinen
-Miehekäs suojelija/lohduttajatyyppi
Nämä siis ovat "unelmamiehen" piirteitä, eivät vaatimuksia. Olen niin yksinäinen, että standardini ovat aika alhaalla tosipaikan tullen.