Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä alan tekemään? olen niin masentunut ja ahdistunut sekundaarisen lapsettomuuden ja keskenmenon takia...

Vierailija
15.08.2017 |

Viime viikolla tehtiin inseminaatio joka meni ihan hukkaan kun miehellä oli yhtäkkiä tosi vähän siittiöitä. Kun on tehty siemenneste tutkimus niin kaikki on ollu ok. Vain nopeasti liikkuvat siittiöt ollu lievästi alakantissa mutta siittiöitä ollu aina määrällisesti PALJON. Nyt määrä jäi jopa alle viitteen ja pesun jälkeen jäi vaan 2miljoonaa jotka laitettiin menemään.

Oon yrittäny päästä jonnekkin juttelemaan mutta tuntuu että tällaisella pienellä paikkakunnalla ei tahdo päästä yhtään minnekkään. Perheneuvolassa kävin keskenmenon jälkeen juttelemassa ja kyllä se keskenmeno surua hieman helpotti kun henkilö jonka kanssa juttelin oli itse kokenut useamman keskenmenon. Perheneuvolassa ei kuitenkaan osattu tukea lapsettomuus asiassa.

Käydään yksityisellä lapsettomuusklinikalla mutta sinne on yli 2 tunnin ajomatka joten en oikein pysty hyödyntämään heidän psykologi palveluja...

Yritin katsella täältä lähempää yksityistä psykologia mutta kaikki ajat täynnä 2kk eteenpäin ja itse haluaisin päästä jo viimeistään viikon sisällä juttelemaan ja mieluusti sellaisen ihmisen kanssa joka oikeasti osaa jotain ja ehkä vähän tietääkin jotain lapsettomuudesta...

Kaikki tuntuu just nyt niin merkityksettömältä.. tuntuu että mieskin sanoo vaan kokoajan vääriä asioita vaikka yrittää vaan auttaa... tuntuu väärältä että minä olen se joka kärsin fyysisesti oli hoitomuoto mikä tahansa... :/
samalla nousee pintaan kaikki muutkin asiat jotka elämässä ei oo menny ihan parhaimman mukaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo lapsi.

Vierailija
2/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä just tarkoitan..... surua se silti aiheuttaa vaikka olis lapsi..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut yhteydessä Simpukka Ry:n? Tekevät todella hyvää työtä lapsettomuudesta kärsivien kanssa ja on paljon vertaistukea. Kannattaa tutustua.

Voimia sinulle!

Vierailija
4/4 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tästä apua, mutta haluaisitko ehkä toimia väliaikaisena kotina huostaanotetuille? On monia lapsia, jotka tarvitsevat turvallista aikuista ja vastaavasti aikuisia, jotka haluaisivat lapsia. Onhan siinä se, että lapsi ei välttämättä tunnu "omalta", mikä on ihan normaalia ja miksi monet haluavat saada lapsen itse. Erityisesti olisi apua, jos onnistuisit toimimaan tukiperheenä - monilla on lapsi, mutta koska elämä on joskus yllättävää ja raskasta ja yllättävän raskasta, tulisi kaikki tuki ja apu tarpeen.

Keskenmenot ovat pahimpia "normaaleja" asioita, joita nainen voi kokea. Muistaakseni joka kolmas nainen (raskautuneista, oletan) on kokenut keskenmenon elämänsä aikana. Joskus elämää ei vain saada itse aikaan, mutta se ei tarkoita, ettetkö pystyisi olemaan Äiti.