Kampin keskus ja nuoret/lapset sekakäyttäjät
Sunnuntai iltana klo 20.00 kuljin kampin ohi ja sain aikamoista shokkihoitoa. Siinä ulkona roikkui ihan alaikäisten ryhmiä, voisi sanoa, että lapsia ihan päissään. Yksikin pikkutyttö tuskin pystyi pystyssä. Sisällä kampissa oli ulkomaalaisia miehiä laumoittain hengailemassa. Tuli mieleen että siellä kampin kulmilla pitäisi olla aina joku aikuinen. Joku järjestö voisi ottaa asiakseen olla paikalla ja auttamassa näitä lapsia. Sitäkin jäin ihmettelemään, että miksi ovat niin näkyvällä paikalla, ehkä itsekin toivovat tulevansa jotenkin löydetyiksi tai autetuiksi?!?
Kommentit (20)
En oikein tiedä mitä sanoa. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai iltana klo 20.00 kuljin kampin ohi ja sain aikamoista shokkihoitoa. Siinä ulkona roikkui ihan alaikäisten ryhmiä, voisi sanoa, että lapsia ihan päissään. Yksikin pikkutyttö tuskin pystyi pystyssä. Sisällä kampissa oli ulkomaalaisia miehiä laumoittain hengailemassa. Tuli mieleen että siellä kampin kulmilla pitäisi olla aina joku aikuinen. Joku järjestö voisi ottaa asiakseen olla paikalla ja auttamassa näitä lapsia. Sitäkin jäin ihmettelemään, että miksi ovat niin näkyvällä paikalla, ehkä itsekin toivovat tulevansa jotenkin löydetyiksi tai autetuiksi?!?
Tekee pahaa!
Mene sinne Espoon bussien lähtöpaikalle. Alle 2minuutissa sinulle tullaan myymään.
Munkin mielestä sinne tarvittaisi joku partio auttamaan lapsia. Koulupäivä tulossa, ja alaikäiset kännissä 😢
Sama kauheus näkyi Sörkässä. 13-14-vuotiaita notkumassa perjantaiyönä räkälöitten edustalla, kun olin tulossa Flowsta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä aikuisia paikalla, nämä ulkomaalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne Espoon bussien lähtöpaikalle. Alle 2minuutissa sinulle tullaan myymään.
Jaa? Ei ole koskaan tultu
Meillä on partio, poliisipartio. Sinunkin velvollisuutesi on kutsua se tuollaisessa tilanteessa.
Ala lobbaamaan kieltolain purkamista. Siitä se lähtee.
Itse Kampissa asuvana näen vaan teinejä, jotka pyytää (alkoholisti)aikuisia ostamaan tupakkaa, harvemmin näkee päihtyneitä alle 4-kymppisiä. No tietty ehkä joskus perjantai-iltaisin.
Mistä tiedä heidän sekakäyttävän? Itselläni matala verenpaine saa pystyyn nousessa vaikeuksia pysyä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on partio, poliisipartio. Sinunkin velvollisuutesi on kutsua se tuollaisessa tilanteessa.
Ei ne tule.
t.useita kertoja kokeillut
No, tuollaista oli jo minun nuoruudessani 80-luvulla. Silloin oltiin Steissillä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedä heidän sekakäyttävän? Itselläni matala verenpaine saa pystyyn nousessa vaikeuksia pysyä pystyssä.
Juu ja sehän varmaan johtuu siitä, että pikku rassukat joutuvat odottamaan maanantaihin koulun alkua saadakseen ruokaa kun vanhemmat tekevät vaan pahaa ruokaa kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sehän varmaan johtuu siitä, että pikku rassukat joutuvat odottamaan maanantaihin koulun alkua saadakseen ruokaa kun vanhemmat tekevät vaan pahaa ruokaa kotona?
Matala verenpaino voi kasvuikäisillä johtua ihan siitä kasvamisesta.
Itse join aika paljon jo 13-15-vuotiaana. Nyt olen noin 3. Onneksi asuin kaukana pk-seudulta vielä siihen aikaan. Nykyään moni sen aikaisista "ryyppykavereista" on alkoholisteja, olivat jo parikymppisinä. Mulla käynyt hyvä tuuri elämässä kun en alkoholistiksi ajautunut. Todella valitettavaa että lapset ryyppää.
Itse olen huomannut aivan saman ilmiön juurikin Kampin metroaseman ja kauppakeskuksen alueella.
Pakko miettiä, että kenen nämä ala-ikäiset lapset ovat - missä isät/äidit? Eikö heitä todellakaan kiinnosta missä oma 12-15v pyörii?
Surullista on homma ja pahenemaan päin kaiketi menossa.11
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut aivan saman ilmiön juurikin Kampin metroaseman ja kauppakeskuksen alueella.
Pakko miettiä, että kenen nämä ala-ikäiset lapset ovat - missä isät/äidit? Eikö heitä todellakaan kiinnosta missä oma 12-15v pyörii?
Surullista on homma ja pahenemaan päin kaiketi menossa.11
Mihin oikeaan vaaraan 12-15 vuotias voi törmätä kaupungilla?
Eikö ketään kiinnosta?!?