Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurjimmat tavat joilla olet nähnyt lasta kuritettavan

Vierailija
15.08.2017 |

Eli siis tilanteita, joissa olet OMIN SILMIN nähnyt lasta kuritettavan selvästi epäoikeudenmukaisesti.
Ja laitathan myös vuosiluvun.....

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolle vauvalle luunappi ja ärjäisy, kun puri imetettäessä. On siitä joitain vuosia. 

Imettää nyt lasta, jolla hampaat suussa. Oma vika, antaisi ruokaa.

Vierailija
42/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isolle vauvalle luunappi ja ärjäisy, kun puri imetettäessä. On siitä joitain vuosia. 

Ohis, mutta mulla oli yksi hammas jo syntyessä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiiän, itseni. Isä antoi selkään "varmuuden vuoksi" ja suuttuessaan paiskoi päin naulakkoa, löi joskus kaljapullolla päähän. Kerran tuli pikkusiskon kanssa sanaharkkaa, sisko sanoi vihaavansa mua, meni eteiseen, alkoi siellä väkisin puristaa itsestään itkua, meni isän luo ja väitti että löin. Isä tuli ja löi mua kunnolla päähän (oikeasti niin lujaa että päässä humisi.) Äiti yritti puolustaa ja kertoi miten se oikeasti meni. Ja isä vain sanoi jotakuinkin näin: "pitäisi kai pyytää anteeksi mut oot niin kusipää etten viitti." Nää on vaa murto-osa niistä jutuista mitä tapahtui.

Vierailija
44/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaalta kaveripojaltani varastettiin pyörä kaupan pihalta. Kun isänsä sai kuulla tästä, hän potkaisi kaveriani munille niin lujaa, että poika kiemurteli pitkään maassa ja ulvoi hirvittävän kuuloisesti.

Potku vei ystävältäni lisääntymiskyvyn. Siinä meni myös isukin lapsenlapsihaaveet pyörän takia, kaverini on ainut lapsi.

Terveisiä 80-luvulta

Vierailija
45/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mulla oli yksi hammas jo syntyessä....

Olet noita. :)

Vierailija
46/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaalta kaveripojaltani varastettiin pyörä kaupan pihalta. Kun isänsä sai kuulla tästä, hän potkaisi kaveriani munille niin lujaa, että poika kiemurteli pitkään maassa ja ulvoi hirvittävän kuuloisesti.

Potku vei ystävältäni lisääntymiskyvyn. Siinä meni myös isukin lapsenlapsihaaveet pyörän takia, kaverini on ainut lapsi.

Terveisiä 80-luvulta

:( Hirveitä tarinoita. Taitaa isä katua tätä tapausta vähintään yhtä paljon kuin poika.

Itsekin olen saanut piiskaa ja pari kertaa isä suuttui kunnolla, että ajoi minut pihalle, mutta enempi väkivaltaa ei tehnyt. Myöhemmin sitten olisi yrityksestä tullut takaisin turpaan.

Vierailija
47/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kerran isä läimäisi isosiskoani poskelle kun tämä kertoi arasti kuukautisiensa alkaneen. Isä oli meidän yksinhuoltaja olin tuolloin noin 5-vuotias pikkupoika. Muutoin isä ei koskaan ruumiillisesti kurittanut meitä, mutta tuo kerta jäi mieleen kaivelemaan.

Vierailija
48/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja pikkusiskoni olimme isovanhempiemme kanssa uimahallissa. Uinnin ja kuivattelujen jälkeen sisko halusi ostaa jotain uimahallin kioskilta, mutta siihen ei ollut aikaa, koska mummi ja ukki varasivat aina kauhean lyhyen parkkeerausajan autolleen. Sisko rupesi sitten murjottamaan, eikä suostunut lähtemään ulos, joten ukki tempaisi häntä letistä ja raahasi hänet parkkipaikan läpi autolle, kuin pulkan.

Sisko järkyttyi niin kovasti, että itki ja kiljui hysteerisesti koko matkan kotiin ja mummi ja ukki haukkuivat häntä ja naureskelivat samalla, että voi, millainen vauva meillä siellä takapenkillä on. Haukkuivat he minuakin, koska menin siskon puolelle.

Tämän jälkeen emme enää saaneet olla moneen vuoteen näiden isovanhempien seurassa ilman äitiä, tai isää.

Olimme siis 6v ja 9v kun tämä tapahtui.

Vierailija
49/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä n.4-5 vuotiaana jouduin itse hakemaan vitsan metsästä, ei ollut vielä edes syytä miksi olisin "ansainnut" selkäsaunan, se nöyryytti vielä enemmän kun ne piiskaamiset sillä vitsalla.. Isä tehosti myös huonoa matikan oppimistani napauttamalla veitsen hamaralla lujasti kalloon, en oppinut paremmin. Kännissä on yrittänyt vetää turpaan ja käydä käsiksi, onneksi niin kännissä ettei ollut toivoakaan onnistua, nämä 80-luvulla.

Vierailija
50/53 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin tänään kun naapuri tiuskaisi lapselleen äkäisesti "nyt suu kiinni" ja samalla heristi uhkaavasti etusormeaan.

Soitin lastensuojeluun.

Vierailija
51/53 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuulla lisää!!!

Vierailija
52/53 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on huidottu kepillä 90-luvulla.

Vierailija
53/53 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että olikohan tämän ketjun tarkoitus kertoa lasten kurinpitokeinoista, kun osa kertoo että " kerran humalassa sanoi näin", kun pitäisi kertoa millä on ihan selvinpäin ajatellut, että näin lapset käyttäytyvät, en siedä sitä ja "pum" näin toimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän