30v mieheni ei tiennyt, että nainen voi vain tulla ovulaation aikana raskaaksi. Hän luuli, että raskaaksi voi tulla milloin vain. Pitäisikö huolestua?
Asia tuli hänelle täysin yllätyksenä ja ihan ihmeissään sanoi, että mitä ihmettä hän on luullut aina, että raskaaksi voi tulla milloin vain.
Hän ei myöskään tiennyt mitä klitoris tarkoittaa! Huoh!!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi
T.kuukautisten aikana raskautunut
Kyllä, niinkin voi käydä.Mistä tiedät 100% varmaksi että vauva sai alkunsa juuri kuukautisten aikana, eikä muutamia päiviä niiden jälkeen? Lasketut ajat on kuitenkin nekin vain arvioita ;)
Jos kierron ainoa seksikerta oli silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan nainen voi tulla koska vaan raskaaksi. Taidat itse olla hieman yksinkertainen.
T: LääkäriEi todellakaan voi. Nainen voi raskautua vain silloin kun hän ovuloi.
Se on harvinaista, mutta mahdollista. Siksi varmoja päiviä ei ole.
T: Sama lääkäri
Siis naisen on mahdollista raskautua vaikka hän ei ovuloi? Sanotaanko sitä sitten teilllä lääketieteessä neitseelliseksi sikiämiseksi?
Huoh. Tässä ketjussa on varmasti provojakin mukana mutta monet vastaukset ja peukutukset kertoo kyllä hyvin siitä, kuinka surkeaa Suomen seksuaalivalistus oikeasti on. Ja kuinka huonosti jopa naiset itse ymmärtävät miten heidän kehonsa toimivat. Kaikki perustuu nimenomaan pelottelulle, ei faktatiedolle. Näin naisille on myös vuosikausia saatu syötettyä niitä e-pillereitä. Miljoonat naiset vetää hormooneja kehoonsa 30 pvä kuukaudessa, vaikka todellisuudessa hedelmällisiä päiviä on keskimäärin vain max 10 kpl / kuukausi.
Opeta nyt ainakin se klitorisjuttu, parhaiten itse opin naisen tuntemaan kun muutin asumaan naisen kanssa. Mikään ei ole opettavaisempaa kun nainen istuu pöntöllä kun harjaat hampaita aamulla, lähdette kiireessä duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi
T.kuukautisten aikana raskautunut
Kyllä, niinkin voi käydä.Mistä tiedät 100% varmaksi että vauva sai alkunsa juuri kuukautisten aikana, eikä muutamia päiviä niiden jälkeen? Lasketut ajat on kuitenkin nekin vain arvioita ;)
Jos kierron ainoa seksikerta oli silloin?
Siittiöt elää useamman päivän.
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatioita voi olla enemmän kuin yksi kierron aikana.
T. Kaksosten äiti
Kyllä mutta ne tapahtuu peräkkäin.
Suuri osa 3-kymppisistä miehistä luulee vielä, että raskaaksi ei tule, jos on "varovainen". Siksi turha käyttää ehkäisyä. Varsinkaan kondomia.
Ilmeiseti Porvoolaiset voivat raskautua vain ovulaation aikana. Me muut Porvoon ulkopuoliset voimme paksuuntua milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeiseti Porvoolaiset voivat raskautua vain ovulaation aikana. Me muut Porvoon ulkopuoliset voimme paksuuntua milloin tahansa.
Itse taidat olla porvoosta, kun et edes tiedä mitä termi "ovulaatio" tarkoittaa.
Kukaan ei raskaudu ilman ovulaatiota.
Se taas että jollain ovulaatio tapahtuu kuukautisten aikana on eri asia. Ja se on erittäin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan nainen voi tulla koska vaan raskaaksi. Taidat itse olla hieman yksinkertainen.
T: Sama lääkäri
Mitä mieltä olet ehkäisytietokoneesta...? Perustuu varmoihin päiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Sama lääkäriSiis naisen on mahdollista raskautua vaikka hän ei ovuloi? Sanotaanko sitä sitten teilllä lääketieteessä neitseelliseksi sikiämiseksi?
Huoh. Tässä ketjussa on varmasti provojakin mukana mutta monet vastaukset ja peukutukset kertoo kyllä hyvin siitä, kuinka surkeaa Suomen seksuaalivalistus oikeasti on. Ja kuinka huonosti jopa naiset itse ymmärtävät miten heidän kehonsa toimivat. Kaikki perustuu nimenomaan pelottelulle, ei faktatiedolle. Näin naisille on myös vuosikausia saatu syötettyä niitä e-pillereitä. Miljoonat naiset vetää hormooneja kehoonsa 30 pvä kuukaudessa, vaikka todellisuudessa hedelmällisiä päiviä on keskimäärin vain max 10 kpl / kuukausi.
Mitn ne hedelmälliset päivät voi tietää, jos kierron pituus on 3 vko - 3 kk?
Itse olen tullut kahdesti raskaaksi yhdynnästä joka tapahtui 5 päivää ennen ovulaatiota. Jos kierto on epäsäännöllinen voi heittoa olla paljonkin.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö ehkäisy ole ympärivuotista ja jatkuvaa juuri sentakia, että nainen voi tulla raskaaksi milloin vai, teoriassa ainakin vaikka mahdollisuus olisikin pieni. En oikeasti ole niin tarkkaan seurannut esim niiden epillereiden popsimista, mutta täälläinen käsitys minulla on.
Ja ei tarvitse kilahtaa, jos olen väärässä, itse kun en niitä pillereitä syö koska olen mies :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies tiedä MISTÄÄN aihealueesta mitään?
Tarkoitan, että voihan hän olla jonkin muun kuin biologian ja anatomian asiantuntija ja tietää vaikka kuinka paljon jostakin sinulle ihan tuntemattomasta asiasta.
Minkä alueen asiantuntija ei tiedä kuin sen käsitteen "pimppi...tai tietääkö kenties etupyllyn?
Siis raskaaksi voi tulla vain ovulaation aikaan. Jos ei tiedä milloin se on tai on epäsäännöllinen kierto niin silloin se varmasti vaikuttaa siltä että raskaaksi voi tulla milloin vain, mutta se johtuu vain siitä että niitä hedelmällisiä päiviä ei tiedetä.
Jos on tarkka kierto ja tuntee ovulaation niin periaatteessa joka kuukausi vähintään se ovulaation jälkeinen aika on "varmaa", ennen seuraavia kuukautisia. Kierron alku taas voi olla epävarmempaa koska tosiaan ovulaatio voikin olla tavallista aikaisemmin ja siittiöt elää monta päivää.
Ei minunkaan 30+ mieheni tiennyt tuota ovulaatioasiaa ennen kuin valistin häntä asiasta. Monella tiedot on juuri tuota mitä peruskoulussa on opetettu, että milloin tahansa voi tulla raskaaksi, jos yksikin siittiö pääsee lähellekään emätintä.
Juu, seksuaalivalistus oli lähinnä tuota pelottelua, laita 5 kortsua päällekkäin ja jos halaat naista voi nainen tulla raskaaksi. Ei käyty mitään hienouksia läpi sen kummemmin. Varmaan nykyaikana jo tiedetäänkin paljon enemmän.
M
Meilläkin on näitä "varmat päivät"-vauvoja tuttavapiirissä. Ovis tarvitaan että voi tulla raskaaksi mutta ovis voi olla aikaisemmin tai myöhemmin kuin yleensä sillä ihminen ei ole robotti. Ja tosiaan siittiöt voi elää jopa 5 päivää yhdynnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No miehen näkökulmasta se onkin noin. Eihän mies tiedä missä vaiheessa kiertoa nainen on.
Ei tiedä nainenkaan. Raskaaksi voi tulla hieman ennenkin ovulaatiota (jos joku sen tuntee) ja todellisuudessa ovulaatio voi olla missä tahansa kohtaa kiertoa, tai niitä voi olla useita kierron aikana. Itse olen eri lasten kohdalla tullut raskaaksi ihan eri vaiheissa kiertoa. (Ultrassa kun niitä päiviä on laskettu).
Vierailija kirjoitti:
Juu, seksuaalivalistus oli lähinnä tuota pelottelua, laita 5 kortsua päällekkäin ja jos halaat naista voi nainen tulla raskaaksi. Ei käyty mitään hienouksia läpi sen kummemmin. Varmaan nykyaikana jo tiedetäänkin paljon enemmän.
M
Olen elämäni aikana ollut viiden eri kuukautiskierron aikana yhdynnässä ilman ehkäisyä. Minulla on neljä lasta. Suosittelen että käytät ehkäisyä joka ikinen kerta kun et lasta halua.
No itse voin tulla raskaaksi milloin vaan. En todellakaan tiedä milloin ovulaatio on. On niin epäsäännölliset kuukautiset että ihan hakuammuntaa.