Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään ei laittauduta?

Vierailija
14.08.2017 |

Monet liikkuu tyyliin urheilutrikoissa ja korkkareita ei käytä juuri kukaan?

Anoppinikin ihmetteli samaa yksipäivä että hänen nuoruudessa käytettiin korkkareita

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään laittaudutaan eri tavalla kuin anoppisi nuoruudessa.

Laitetaan kasvoihin voiteet ja varjostukset, nipsutellaan hiusten sekaan klipsipidennykset, käydään kulmien 3D -pigmentoinnissa ja laitetaan ripsituuhennokset ja huulitäytteet.

Vuosikymmen sitten laitettiin " laittauduttaessa" hiuslakkaa, huulipunaa ja korkkarit. Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
2/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei laittauduta? Minun mielestäni niin tehdään liikaakin! Muijilla on järkyttävät tekoripset ja -tukat. Lisätään siihen vielä rikkaimmilla tekoperseet, ankkahuulet ja hiuslisäkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa olla kuin miehet nykyään. Johtuu naisten huonosta itsetunnosta.

Vierailija
4/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi pilata jalkansa korkokengillä?

Vaivaisenluista ja haisevista jaloista innostuneet voivat käyttää korkkareita. 

Vierailija
5/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ei laittauduta? Minun mielestäni niin tehdään liikaakin! Muijilla on järkyttävät tekoripset ja -tukat. Lisätään siihen vielä rikkaimmilla tekoperseet, ankkahuulet ja hiuslisäkkeet.

Minusta ei silti laittauduta samalla tavalla kuin ennen, vaikka pärstää puleerataankin.

Ennen pukeuduttiin töihin siisteihin ja laadukkaisiin vaatteisiin. Juhliin laitettiin erityiset juhlavaatteet, kengät, laukut, korut jne. eivätkä ne olleet mitään riepuja bilehepeneitä ja muovikorkkareita vaan kalliimpia ja laadukkaampia tuotteita, hyvin valmistettuja. 

Vierailija
6/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kyllä pukeutuu, meikkaa ja laittaa korkkarit joka kerta, kun menemme ulos. Ylpeänä häntä käsipuolessa pidän. Hän on tosin syntyisin venäläinen. En yhtään ihmettele, että miesten päät kääntyvät, kun astumme sisään ravintolaan. Kovin näyttäviä ei heidän naiset valitettavasti ole.

Vierailija
7/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koskaan ei hyvä.

Vierailija
8/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuminen ei ole juuri nyt muotia. Kyllä se sieltä taas tulee...

Vierailija
9/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei silti laittauduta samalla tavalla kuin ennen, vaikka pärstää puleerataankin.

Ennen pukeuduttiin töihin siisteihin ja laadukkaisiin vaatteisiin. Juhliin laitettiin erityiset juhlavaatteet, kengät, laukut, korut jne. eivätkä ne olleet mitään riepuja bilehepeneitä ja muovikorkkareita vaan kalliimpia ja laadukkaampia tuotteita, hyvin valmistettuja. 

Kyllä paremmat ihmiset käyttää laadukkaita ja siistejä vaatteita edelleenkin, ja laittaa juhliin juhlavaatteet. 

Vierailija
10/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käynti ja tukan kampaaminen hampaiden harjaamisen lisäksi riittää ihan hyvin. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi älytöntä kemikaalikuormaa ja jalat pilaavia korkkareita? Itse näen ennemmin niin, että järkiinsä tässä pikkuhiljaa on tultu, jos aineilla ja maaleilla turaaminen on oikeasti vähentynyt. Ihmisen normaalit (sukupuoli)hormonitkin alkavat silloin toimia paremmin.

Vierailija
11/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa käynti ja tukan kampaaminen hampaiden harjaamisen lisäksi riittää ihan hyvin. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi älytöntä kemikaalikuormaa ja jalat pilaavia korkkareita? Itse näen ennemmin niin, että järkiinsä tässä pikkuhiljaa on tultu, jos aineilla ja maaleilla turaaminen on oikeasti vähentynyt. Ihmisen normaalit (sukupuoli)hormonitkin alkavat silloin toimia paremmin.

Jos sinua ei haittaa, että miehesi katselee laittautuneita naisia, kun olette ulkona, niin tämä näkemys on varmasti ihan ok.

Vierailija
12/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa myöntää mutta katselen salaa vanhempia naisia esim. töissä jotka ovat naisellisempia kuin nuoret :/

Vierailija
13/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi pilata jalkansa korkokengillä?

Vaivaisenluista ja haisevista jaloista innostuneet voivat käyttää korkkareita. 

Ei mun jalat ainakaan haise vaikka korkkarit on melkein aina jalassa.

Vierailija
14/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei haittaa, että miehesi katselee laittautuneita naisia, kun olette ulkona, niin tämä näkemys on varmasti ihan ok.

Mieheni saattaa vilkaista laittautuneita naisia, mutta mulla ei kestä montaa sekuntia saada hänen huomionsa takaisin lämpimällä hymyllä, veikeällä katseella ja kiinnostavilla puheenaiheilla.

Vierailija
15/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kyllä moista huomannut.

Ainahan osa on ollut laittautumatta ja osa laittautunut. Mutta kuten yllä mainittu, tyyli on varmasti muuttunut. Ehkä anoppisi ei tunnista nykyajan meikkaustyylistä, että on meikattu. Eihän juuri kellään ole enää aitoja kulmakarvojakaan... hyvä jos tissejä :D

Vierailija
16/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit. Niitä tuli pidettyä koko nuoruus. Nyt yli 50v on vaivaisenluu leikattu ja nivel jäykistetty sekä myös tukipohjalliset käytössä. On h*vetin vaikea löytää hyvännäköisiä kenkiä, jotka täyttävät vaatimukset. Erittäin järkevää, että korkkareita ei pidetä arkikenkinä niin paljon. En olisi itsekään pitänyt jos olisin tiennyt. Eihän niistä kaikille tule vaivoja.

Vierailija
17/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä koulussa farkut ja bleiseri. Juhlissa sitten kivoja vaatteita mitä ei voi muulloin pitää. Käytän laadukkaita kenkiä mutta lattamallia, koska jalat ei kestä korkkareita. En meikkaa koska en halua myrkyttää kehoani. Hiukset laitan nätisti  ja koristelen, samoin pidän koruja. 

Miesten pitää vaan alkaa itse laittautumaan jos meikkeä ja korkkareita kaipailevat.  

Vierailija
18/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse laittautua miestä miellyttääkseen. On sairas ajatus mieheltä alkaa määräilemään miten naisen tulee meikata ja pukeutua.

-eri

Vierailija
19/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa korkkarit, jos haetaan kotoa autolla, en laita, jos pitää itse ajaa (paitsi juhliin otan vaihtokengät) tai kävellä kovasti. 

Vierailija
20/50 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laittautumista jonkun mielestä juoksutrikoot?? Ihan sama onko meikkiä mutta jos on lenkkarit ja trikoot niin se on vapaa-ajanlookki ja silareita yms on vain niillä rikkailla ei ihan perus marilla kainuusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän