Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän kirppiksellä ei mene kaupaksi naisten vaatteet??+

Vierailija
03.04.2006 |

Mulla paljon hyvännäköisiä vaatteita, käyttämättömiä eli ts. heräteostoksia, nyt yrittänyt myydä niitä hintaan a´ 1-2e. Ei mene. Oikeat hinnat noissa vaatteissa pyörii 10- 25e. Kumma juttu.

Pari kertaa käytetty farkkutakkikin 2e, eikä mene.

Kokoni on s/ 34-36 johtuukohan se siitä... Kaikki pitäis olla jotain kokoa L- XXL että kelpaa. Saman huomannut huutiksessa. Heti on huutoja, jos vaatteen koko on jotain ällän tai äksäksäksällän väliin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin isoksi jääneet vaatteet ihan helposti, nyt on ollut myynnissä nykyistä kokoa eli 36, niin ei käy kaupaksi millään. Kummallista, koska itse kyllä myös ostan vaatteita kirppikseltä, ja tuon kokoisia siis...

Vierailija
2/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullollaan alennusrekeissä kokoja s ja 36, koska meitä pullukoita on kylä pullollaan, eikä niitä 5xl kokoisia vaatteita ole meille tarpeeksi, joten pienten ei kannata kirppikseltä ostaa, kun kaupasta saa uutta halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pullollaan alennusrekeissä kokoja s ja 36, koska meitä pullukoita on kylä pullollaan, eikä niitä 5xl kokoisia vaatteita ole meille tarpeeksi, joten pienten ei kannata kirppikseltä ostaa, kun kaupasta saa uutta halvalla.

Vierailija
4/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin olla kiinnostunut =)

Vierailija
5/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin saan myytyä XS-S/32-36 kokoiset vaatteeni todella hyvin kirppiksillä /huutonetissa. Oikestaan kirppiksellä ne menevät melkein heti, kun vie. Tosin laitan todella edulliset hinnat ja myyn lähinnä merkkivaatteita ja kustomoituja vaatteita ja Helsingissä. Ja huutonetissa monesti menee hinta korkeemmaksi, kuin mitä olen itse maksanut kaupassa.

Huutonetissa kannattaa satsata hyvään otsikkoon ja hyviin kuviin ja hyvään esittelytekstiin.

Kirppiksellä kannattaa pitää paikka/pöytä siistinä, käydä vaikka järkkään joka päivä, jos on itsepalvelu. Ei kannata liian paljon tukkia vaaterekkiin vaatteita (tuskaa tsekata hengarilliset) ja pöydälle pinota siististi. Vaatteita kannattaa myös silittää.

Vierailija
6/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään laadukkaista vaatteista (mm. Hilfiger, Gant, Mexx, Benetton jne...) ja niistä pyydetään yleensä käytettyinä yhtä paljon kun ne maksaa alessakin, joten eipä paljon järkeä ostaa :(

Vierailija
7/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pöytä itsepalvelu kirppiksellä ja kävin -aivan tosi- jokapäivä sen siivoamassa, ettei ole törkyläjä.. kauppa kävikin todella hyvin, mutta omat vaatteet ei vaan mennyt, vaikka hinnat tosiaankin oli sitä 1-2e ja käyttämättömiä likipitäen kaikki.

Huutonetissäkin olen nyt yrittänyt (ihan vasta tosin tutustunut siihen) jotain kaupata, mutta ei mene niin ei mene, vaikka kuinka olisi edullista. Kuvat on kyllä hyvät ja selostukset yksityiskohtaiset, ei hintavarausta ym... Pitäis varmaan siihen näyteikkunaan laittaa, mutta eikös se ole vähän yhtätyhjän kanssa jos halpaa myy, niin jää pian tappiolle, kun aika kallista pitää kohteita siinä??? Korjatkaa jos olen väärässä. Alkaa jo oikeestikin harmittaa. Ei raskis aivan roskiinkaan heittää hyvää tavaraa.

.. Niin ja nyt ei sitten ollutkaan kyse mistään alusvaatteista, vaan paidoista, farkuista/ housuista, takeista ym....

Vierailija
8/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat jo menossa pois muodista. Hoikat (ts. -useimmiten- nuoret :) ) naiset ovat yleensä myös niitä muotitietoisimpia, eivätkä halua vanhaa kamaa, vaikka olisi kuinka hyväkuntoista. En mäkään löydä nykyään kirppareilta itselle vaatteita, vaikken mikään trendipelle olekaan. Useimmiten naisten vaatteet vaan näyttävät munkin silmään vanhoilta. :/ Joskus löytää talvitakkeja, mutta ne onkin siitä erilaisia, että laadukas, perustyylikäs takki kestää vuosia, joskus vuosikymmeniäkin, ja tulee aina uudelleen muodikkaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan