Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Mariskooleilla voi tehdä?

Vierailija
14.08.2017 |

Muuta kuin pitää vintillä piilossa?
Jos niitä pitää näytillä, ihmiset luulee, että niistä pitää ja sitten ostaa lisää.
Jos niitä ei ole, niin ihmiset vetää johtopäätöksen, että tällanen puuttuu vielä elämästäsi ja sellanenhan hankitaan lahjaksi mihin tahansa kissanristiäisiin.
Ja mitä niillä edes voi tehdä, kuin pitää näytillä? Voiko niissä säilytyää jotain? Äiti huomasi, että olin laittanut karkkia yhteen ja nappeja ja neuloja toiseen tuli melkoiset tupenrapinat, kun koriste-esineeseen laitetaan jotain.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtää pois näkyvistä.

Vierailija
2/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karkki/keksikulhoina minun näkemäni on joka paikassa olleet. Itsellläni ei moista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne juurikin ole karkkien tms. tarjoiluastioita? Kasva aikuiseksi ja tee omaisuudellasi mitä haluat.

Vierailija
4/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon joskus punaviiniä, kun oikein janottaa , Mariskoolista, muuta käyttöö ei oo. Ei mul ookkaan kuin kaksi, oon antanu muut pois.

Vierailija
5/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ne avaamattomissa pakkauksissaan ja vie lahjaksi muille. ;)

Vierailija
6/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan paikkaan kuin muumimukit eli roskis. Tosin muumimukeilla voi kauhia kukkamultaa pussista.

Vierailija
7/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei enää ole, kun meni rikki, mutta ihan tarjoiluastiana olen pitänyt. Keksejä, makeisia, hilloa, oliiveja yms.

Vierailija
8/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kylppärissä, johon tiputan korvikset, kellot yms. korut kun käyn suihkussa.

Vierailija
9/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää kuraa ne on! Olen tehnyt läheisilleni todella selväksi, ettei minulle tarvitse tuollaisia, eikä mitään muutakaan krääsää tuoda. Ainoa, mitä otan vastaan on vanhat juomalaseiksi tarkoitetut pakkauslasit (keräilen), mutta eipä ole niitäkään kuulunut...

Vierailija
10/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna sillejä. Keksejä, hilloa, sokeria, suolakurkkuja, punajuuria, puolukkaa. Niihin voi tehdä kivat jäätelöannokset.

Vierailija
11/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän niitä yöastioina.

Vierailija
12/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi. Toisessa on kolikoita ja toisessa ompelutarvikkeita. Jouluksi yleensä tyhjennän, pesen ja laitan jotain konvehteja, siis sellaisia joissa paperi päällä.

Vierailija
13/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkien säilytykseen tai jäätelökulhoiksi käytän.

Vierailija
14/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippiä, itse tehtyä sinappia, tzatzikia jne. Siis ihan arkisessa käytössä.

Vierailija
15/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kun hutaisee murtovarasta otsaan, niin jopa jää murtopuuhat kesken. Mutta en silti suosittele. 

Vierailija
16/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3kk on oppinut yölläkin laskemaan kakkansa niihin!

Vierailija
17/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkukippoina olen joskus pitänyt. Lahjaksi on tullut eri värisiä, niin on eri värejä eri kattauksiin. En kyllä oikeasti hirveästi tykkää.

Vierailija
18/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kuin pitää vintillä piilossa?

Jos niitä pitää näytillä, ihmiset luulee, että niistä pitää ja sitten ostaa lisää.

Jos niitä ei ole, niin ihmiset vetää johtopäätöksen, että tällanen puuttuu vielä elämästäsi ja sellanenhan hankitaan lahjaksi mihin tahansa kissanristiäisiin.

Ja mitä niillä edes voi tehdä, kuin pitää näytillä? Voiko niissä säilytyää jotain? Äiti huomasi, että olin laittanut karkkia yhteen ja nappeja ja neuloja toiseen tuli melkoiset tupenrapinat, kun koriste-esineeseen laitetaan jotain.

Äitisi on väärässä. Ei mariskooli ole vain koriste, se on käyttöesine ja sen voi täyttää ihan millä mielii.

Vierailija
19/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä monikäyttöisiä. Yhtään en ole itse ostanut, mutta mulle on kertynyt varmaan 8 kpl eri värisiä. Käytän ainakin näihin:

- hilloille

- kermaviilikastikkeelle ja muille kastikkeille

- marjoille

- makeisille, karamelleille

- pipareille ja kekseille

- jätskiannoksille

- tuikkukippoina

- kermavaahdolle

- jouluna ties mille tilpehöörille mädistä kananmuniin

Vierailija
20/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa herkkuja esille. Käyttää jälkkärikulhona.