Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Mariskooleilla voi tehdä?

Vierailija
14.08.2017 |

Muuta kuin pitää vintillä piilossa?
Jos niitä pitää näytillä, ihmiset luulee, että niistä pitää ja sitten ostaa lisää.
Jos niitä ei ole, niin ihmiset vetää johtopäätöksen, että tällanen puuttuu vielä elämästäsi ja sellanenhan hankitaan lahjaksi mihin tahansa kissanristiäisiin.
Ja mitä niillä edes voi tehdä, kuin pitää näytillä? Voiko niissä säilytyää jotain? Äiti huomasi, että olin laittanut karkkia yhteen ja nappeja ja neuloja toiseen tuli melkoiset tupenrapinat, kun koriste-esineeseen laitetaan jotain.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloa, punajuuria, silliä? Vain suomalaiset on niin juntteja, että käyttävät laatudesigntuotteita näin :D

Vierailija
42/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 g makaronilaatikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua voi Oulussa tehdä?

Vierailija
44/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilloa, punajuuria, silliä? Vain suomalaiset on niin juntteja, että käyttävät laatudesigntuotteita näin :D

Laatudesigntuotteita? Anna mun kaikki kestää! Kuolen nauruun. Yritäpä tarjota mariskooliasi vaikkapa Bukowskin huutokauppaan, niin saat kuulla millaista designia se on.

Vierailija
45/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatudesigntuotteita? Anna mun kaikki kestää! Kuolen nauruun. Yritäpä tarjota mariskooliasi vaikkapa Bukowskin huutokauppaan, niin saat kuulla millaista designia se on.

;-) Harvallapa meistä on Bukowskille kelpaavaa tavaraa, vai mitä?

Vierailija
46/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä kun hutaisee murtovarasta otsaan, niin jopa jää murtopuuhat kesken. Mutta en silti suosittele. 

Cluedoon on ehdottomasti lisättävä mariskooli. :)

Vierailija
47/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Bukowskille oikeat design-esineet kelpaavat. Ei niitä omistaakseen tarvitse miljonääri olla. Mutta mariskoolia ei lasketa näihin.

Vierailija
48/48 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on, esim. suomalaista signeerattua taidelasia (Franck, Wirkkala jne). Samoin ruotsalaista, Kosta Bodaa, Orreforsia. Ja olen ihan tavallinen, designistä kiinnostunut ihminen, en rikas perijätär. Niin, ja Mariskooleja minulla ei jostain syystä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi