Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski sinä, keski-ikäinen nainen työnnät ostoskärrysi minun päälle? t. nuori nainen

Vierailija
14.08.2017 |

Itse nimittäin kaupassa asioidessani yritän ottaa muut ihmiset huomioon, ja katson etten kävele heidän päällensä. Ensi kerralla työnnä vain kärrysi päälleni, en jaksa enää väistellä. Omaa sisintäsihän siinä tuot esiin.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, se oli todellakin ruuhkassa sattunut vahinko enkä ymmärtänyt että pahoittaisit mielesi noin kovin. :(

Vierailija
2/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan perinne,sinustakin tulee vielä vanha kurppa ja jatkat sitten sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet hidas ja tiellä.

Ei työssäkäyvillä aikuisilla ole aikaa kökkiä jonkun soijamaitoja minuuttikaupalla pällistelevän kuikelon perässä.

Vierailija
4/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä joku tuntematon on tehnyt, miksi kysyt täältä?

Vierailija
5/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo moista tehnyt!

Vierailija
6/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siski koska nuoret naiset ajaa minun päälle lasten vaunuilla ja rattailla. En halua kostaa lapsille.

Vierailija
7/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on hetki mennytkin ilman aloitusta tämän maan suurimmasta hirviöstä nimittäin keski-ikäisestä naisesta!

Me keski-ikäiset naiset kun olemme tällainen homogeeninen massa, niin vastaan nyt meidän kaikkien puolesta, että varmaan olet jotenkin niin ärsyttävä, että koemme hallitsematonta tarvetta jyrätä sinut nuori nainen ostoskärryillämme.

Odotahan vaan, tämäkin omituinen mielihalu selviää sinulle, kun jonain päivänä vääjäämättömästi ja jopa ilman omaa haluasikin liityt keski-ikäisten naisten maankattavaan yhdenmielipiteen joukkueeseen.

Vierailija
8/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kori ja väistän töniviä ihmisiä. 

Vierailija
9/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet hidas ja tiellä.

Ei työssäkäyvillä aikuisilla ole aikaa kökkiä jonkun soijamaitoja minuuttikaupalla pällistelevän kuikelon perässä.

Haha, hiukan asiaa sivuten tuli mieleeni hauska tapaus männä vuosilta. Olen siis kyllä mies, mutta kerran kaupassa kauhean ruuhkaan aikaan edessäni oli joku juuri tällainen tyttö, liikkeet kuin hidastetulla videolla. "Huusin" takaa armeija-tyyliin "liikkuu, liikkuu" :D Tytön ilme oli näkemisen arvoinen hahaa

10/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sulla pyörissä tervaa" toimii myös, kun jäädään minuuttitolkulla tiirailemaan sinimailasen siementen tuoteselostetta. Että onko tää nyt reilun kaupan vai ei.

Ei ole! V*ttuun nyt siitä!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä nyt ei tietenkään tarkoita kaikkia keski-ikäisiä naisia. Mutta ne kerrat, jolloin joku on kärryillään jyrännyt, tämä nyt vain on havainto, se on usein kohdallani ollut n. 50v nainen. Tänään kaupassa, sama tyyppi kahteen otteeseen, ei voi edes hidastaa vaan pakko jyrätä. Miehet väistää. Suojatiellä jos auto antaa tilaa, se on yleensä mies.

ap

Vierailija
12/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä nyt ei tietenkään tarkoita kaikkia keski-ikäisiä naisia. Mutta ne kerrat, jolloin joku on kärryillään jyrännyt, tämä nyt vain on havainto, se on usein kohdallani ollut n. 50v nainen. Tänään kaupassa, sama tyyppi kahteen otteeseen, ei voi edes hidastaa vaan pakko jyrätä. Miehet väistää. Suojatiellä jos auto antaa tilaa, se on yleensä mies.

ap

Tai havainto suodattuu ennakko-odotusten mukaan. Jos keski-ikäinen nainen antaa tietä, et kiinnitä huomiota.

Vierailija
13/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, toinen vaihtpehto on että jatkan vaan kävelyä, kävelen itsekin päälle. Pitää kuitenkin varmaan ottaa ostoskori 'kilveksi' törmäystä vaimentamaan.

Naurettavaa!

ap

Vierailija
14/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä aina kaupassa oikein etsin nuoria naisia kärryjeni alle! Niitä on niin mukavaa töniä ja se on elämäni ilo ja harrastus koska olen surkea keski-ikäinen jota kukaan ei enää katso ja sinä olet niin kaunis että v.tuttaa. Siksi miehet väistää sinua kun ne tykkää sinusta mutta minä olen nIIIIN katkera etten kestä. Seurravaksi jäät kokonaan kärryn alle. Senhän sä halusit kuulla?

t. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
15/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on hetki mennytkin ilman aloitusta tämän maan suurimmasta hirviöstä nimittäin keski-ikäisestä naisesta!

Me keski-ikäiset naiset kun olemme tällainen homogeeninen massa, niin vastaan nyt meidän kaikkien puolesta, että varmaan olet jotenkin niin ärsyttävä, että koemme hallitsematonta tarvetta jyrätä sinut nuori nainen ostoskärryillämme.

Odotahan vaan, tämäkin omituinen mielihalu selviää sinulle, kun jonain päivänä vääjäämättömästi ja jopa ilman omaa haluasikin liityt keski-ikäisten naisten maankattavaan yhdenmielipiteen joukkueeseen.

Komps. Ikäänkuin tosiaan olisi joku Marsista maapalolle tömähtänyt ihmisrotu "keski-ikäiset", jotka kaikki ovat samanlaisia, ajattelevat täsmälleen samoin kaikesta ja toimivat täysin samoin eri tilanteissa. Ja voivat siten vastata ap:n kysymykseen.

Huokaus. 

Ap, olet ikärasisti ainakin, ehkä sen takia sitten. Muuten voi vain arvailla.

Vierailija
16/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan nyt edelleen, etät otsikko on mikä on, koska on epätodennäköistä että nyt tavoitan tämänpäiväisen ihmisen joka ei voi ottaa kanssahmisiään huomioon kaupassa asioidessaan sen vertaa, ettei kovalla vauhdilla jyrää päälle, kun  näkee, että siinä on ihminen edessä.  Vaikka voihan olla, että hän ei sitten yleensäkään väistä muita. En jaksaisi tästä yhdestä ihmisestä tehdä aloitusta, mutta kun tämä ei ole ensimmäinen kerta kun ei saa rauhassa asioida!

ap

Vierailija
17/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi keski-ikäinen nainen on ajanut päällesi, mutta yhtä lailla minua ihmetyttää, miksi nuori, noin 25-vuotias nainen kävelee aggressiivisesti minua selkäpuolelta tönäisten kaupan käytävällä. Siis seison ja katson hyllyllä olevia tuotteita, en tosin ihan nenä kiinni hyllyssä (ikänäkö meinaan rupeaa vaivaamaan), ja leveällä käytävällä jossa ei ole muuta ihmistä kuin minä, tämä nuori nainen pyyhältää suoraan mua päin, ja jatkaa sitten matkaansa sivuilleen katsomatta. Että aha, sun kävelylinja oli sit näkojään just noita laattoja pitkin...

Terveisin keski-ikäinen, ehkä jo jopa ikääntyvä nainen, joka ei ikinä unissaankaan tönisi ketään kärryillä eikä ilman.

Vierailija
18/80 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska pentusi ajaa sitä v***n pikkukärryllään kipeästi kaikkien sääreen ja sinä hoet: älä nyt, no miten nyt noin. Tai sitten tuijotat sitä v***n kännyä väistämättä tai liikkumatta mihinkään.

Vierailija
19/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä aina kaupassa oikein etsin nuoria naisia kärryjeni alle! Niitä on niin mukavaa töniä ja se on elämäni ilo ja harrastus koska olen surkea keski-ikäinen jota kukaan ei enää katso ja sinä olet niin kaunis että v.tuttaa. Siksi miehet väistää sinua kun ne tykkää sinusta mutta minä olen nIIIIN katkera etten kestä. Seurravaksi jäät kokonaan kärryn alle. Senhän sä halusit kuulla?

t. Keski-ikäinen nainen

Haha, tää oli hyvä vastaus :D Eikös tämä ole aina ajatuksena näissä "keski-ikäinen nainen miksi teet sitä ja tätä". Että kun ollaan jo niin rumia, surkeita ja ärsyttäviä, että nuoret, upeat ja kauniit naiset ärsyttävät kun vievät kaikki miehet.

Vierailija
20/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on keski-ikäinen nainen? En oikeasti tiedä niin kysyn siksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan