Tapailemani mies teki todella ikävästi, kyllä surettaa
Ollaan siis tapailtu pari kuukautta ja nähty siinä ajassa melkein joka viikonloppu. Tuossa toissaviikonloppuna mies teki tosi ikävän tempun enkä enää nää häntä samalla tavalla :( oltiin siis sängyssä menossa nukkumaan ja hän olisi selvästi halunnut harrastaa seksiä. Itsekin tavallaan olisin halunnut mutta en ilman kumia. Sanoin siis että kumin kanssa joo käy kyllä. Hän alkoi etsiä yöpyöytänsä laatikosta kumia ja sanoi löytäneensä sen jonka jälkeen melkein heti pantiin.(huoneessa oli siis todella pimeää, että en ainakaan nähnyt mitään kumia) Siinä harrastaessa alkoi epäilyttää kun oli noin sekunnissa "laittanut" kumin ja kysyinkin aktin aikana monta kertaa onko siis oikeasti kumia mihin vastas aina että Joojoo on. Vähän ajan päästä alkoi sitten puuskuttaa että kohta tulee ja vetää pois mistä järkytyin kun kumia ei käyttänytkään. Työnsin tämän pois päältäni ja aloin melkein itkemään kun oli niin hyväksikäytetty olo. Harmittaa kun oli niin mukava mies sitten jotain tollasta :(
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kusettaminen miehillä lisääntynyt lähivuosina? Ilmoitusta vaan kaikki joille käy näin!
Ainakin brittilehdissä on kirjoitettu, että on lisääntynyt tosi paljon. Siellä kampanjoidaan, että tällainen saadaan laissa rangaistavaksi teoksi, koska se altistaa naisen sukupuolitaudeille ja ei-toivotulle raskaudelle. Termi on stealthing.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/may/22/stealthing-sex-tr…
Vierailija kirjoitti:
Juu tuota noin pakko lisätä vielä mitä tapahtui tuon paljastumisen jälkeen... Itkua pidättelin siinä ja kysyin että minkä takia näin teki ja että tajuaakin kuinka inhottavaa tuo on niin hän vastasi "Noku et ois muuten halunnu panna ja oot niin hyvännäköinen ja ku tykkään susta oikeesti". En voinut uskoa kuulemaani, kehtasi sanoa vielä että teki näin koska "tykkää niin paljon"
Ap
Tää pistää nii vihaiseks!! Tyyppi kehtaa tehä näin sit yrittää väittää että kun tykkää nii paljo et oli pakko.. kuulostaa siltä että tyypillä kokemusta
Kerro sille että sulla on herpes
Muista myös jälkiehkäisypillerit. Todella törkeästi ja typerästi tehty. 😔
Miten on mahdollista olla tuntematta että miehellä ei ole kumia? Kyllä minä ainakin tunnen pannaanko minua kumilla vai ilman, johan sen haistaakin. Kortsuissa on aina aika voimakas ominaishaju.
Mutta joo, tee rikosilmoitus ihan vain siksi että mies saisi opetuksen kun poliisi pyytää kuulusteluun. Voit sanoa että epäilet sen yrittäneet levittää sukupuolitautia.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista olla tuntematta että miehellä ei ole kumia? Kyllä minä ainakin tunnen pannaanko minua kumilla vai ilman, johan sen haistaakin. Kortsuissa on aina aika voimakas ominaishaju.
Mutta joo, tee rikosilmoitus ihan vain siksi että mies saisi opetuksen kun poliisi pyytää kuulusteluun. Voit sanoa että epäilet sen yrittäneet levittää sukupuolitautia.
Joo o minä täällä en kyllä tunne onko kortsua vai ei, enkä varmaa oo ainoo?
Ei Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo siis epäilin kyllä et ei olis ja kysyinki siitä monta kertaa mutta vastaus oli aina että on on
Ap
Soitathan naisten linjaan tai hakeudu terapeutin juttusille jos tuntuu että tarviit henkistä tukea. Voimia!
Tee rikosilmoitus. Oikeasti. Tuo on rikos, mies vaaransi tietoisesti terveytesi ja loukkasi itsemäärämisoikeuttasi.
Itse laittaisin myös sanan kiertämään että muutkin osaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan erota onko kumia vai ei. Enkä todellakaan haista sitä seksin aikana.
Ei AP
Vinkki: aina kannattaa ohjata itse kädellä penis sisäänsä. Helppo tapa tunnustella että kumi on paikoillaan, ilman että pitää kysyä asiasta. Vielä mieluummin, asettakaa itse kumi paikoilleen.
Eikös tuommoisia tapauksia ole oikeudessa tulkittu raiskaukseksi,en kyllä muista oliko suomessa
Älkää syyllistäkö aloittajaa enempää, teki jo ihan riittävästi, kun ilmoitti että ei halua seksiä ilman kumia ja kysyi siitä vielä useamman kerran. Rikosilmoitusta suosittelen minäkin ja puhumista jollekin asiasta.
Joo kokemuksia on kyllä idiooteista jätkistä :( sellaista se nuoruus on, noista onneks oppii!
Ihan ohiksena. Jotkut naiset(kin) sanoo, että kumia käytettäessä ei seksi tunnu miltään. Niinkuin söisi karkin kääreineen. Jos se kerran niin kauheasti vaikuttaa tuntoherkkyyteen, niin olisi luullut, että ap olisi heti huomannut, ettei mitään kumia ole.
En siis missään tapauksessa syyllistä ap:ta, törkeän tempun mies teki. Pointtini on siinä, että voiko nainen oikeasti tuntea onko se kumi siellä vai ei. Itse uskon, että en pystyisi sitä sokkona sanomaan.
Huono, ei jatkoon.
Jos joku on kerrankin ennen seksiä harrastanut ja kumi on silloin ollut käytössä, niin varmasti tietää, että sen päälle pukemiseen ja jo pakkauksen avaamisen ja asetteluun mene tovi aikaa. Toki jos on viinaa ottanut, niin eihän sitä kaikkea huomaa... Joo, porvoossa tapahtuu. Ehkä ei kannata poliisin juttusille lähteä.
Onko sillä laktoosi-intoleranssi?
Jos on, niin sanot tekeväsi herkkumakaroonilaatikon Eila-maitoon, mutta käytätkin oikeasti tavallista laktoosimaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Huono, ei jatkoon.
Jos joku on kerrankin ennen seksiä harrastanut ja kumi on silloin ollut käytössä, niin varmasti tietää, että sen päälle pukemiseen ja jo pakkauksen avaamisen ja asetteluun mene tovi aikaa. Toki jos on viinaa ottanut, niin eihän sitä kaikkea huomaa... Joo, porvoossa tapahtuu. Ehkä ei kannata poliisin juttusille lähteä.
Juupa juu Porvoosta olen eihän missään muualla näin voisi tietenkään tapahtua
Juu tuota noin pakko lisätä vielä mitä tapahtui tuon paljastumisen jälkeen... Itkua pidättelin siinä ja kysyin että minkä takia näin teki ja että tajuaakin kuinka inhottavaa tuo on niin hän vastasi "Noku et ois muuten halunnu panna ja oot niin hyvännäköinen ja ku tykkään susta oikeesti". En voinut uskoa kuulemaani, kehtasi sanoa vielä että teki näin koska "tykkää niin paljon"
Ap