Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestyksenvalvojat pahoinpitelivät pienikokoista naisartistia flow festivaaleilla

Vierailija
14.08.2017 |

Inga mauer yritti syödä ruokansa loppuun ja kasa järkkäreitä hyökkäsi kimppuun??

Kommentit (288)

Vierailija
201/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt muuten tulvii mediaan myös toistakin näkemystä, vaikuttaa siltä että tuon naisen oma käytös on ollut kaikkea muuta kuin asiallista. Ja yhdessäkin jutussa todetaan, että poliisi ei putkaan syyttömiä ihmisiä vie.

Ihan spekulaatiota, mutta olisiko taas oltu päihteissä, ei kuunnella ketään, aletaan riehumaan ja ei lopeteta edes poliisien saapuessa paikalle jolloin nainen on viety putkaan rauhoittumaan. Ihan klassiselta tapaukselta vaikuttaa.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että järjestyksenvalvojilla lähti homma käsistä ja he tekivät virheen? Heidän pitäisi ymmärtää, että ovat töissä siellä kuten tuo nainenkin jonka hakkasivat. He saavat palkan siitä, että pitävät huolta ihmisten turvallisuudesta.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että tämä nainen olisi itse syyllinen kohteluunsa? Koska on nainen?

Vierailija
202/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, luulen että sinulta on jäänyt ne uudet jutut lukematta, jota nyt tulvii mediaan. Ne antaa hieman eri kuvan, kun tuon naisen alkuperäinen tilitys. Ehkä joskus kannattaisi odottaa hieman ennenkuin tekee niitä johtopäätöksiä, voi muillakin osapuolilla olla asiaan jotain sanottavaa.

Mitä turhia sitä odottelemaan, kun nyt päästiin sopivasti haukkumaan kauheita miehiä jotka ovat käyneet syyttömän hentoisen naisen kimppuun ihan syyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi vieny putkaan, joten aika selvä tapaus, silloin pitää olla tosi sekaisin. Toki nyt selitellään kaikkea parhain päin.

Väärin. Poliisi vie putkaan, kun järjestyksenvalvojat väittävät rieuhujaksi.

Kyllä sinne selvinkinpäin joutuu ja syyttömänä. 

yöksi

Niin vankilatkin ovat täynnä omasta mielestään syyttömiä.

Vierailija
204/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Toni Rantasta kun tällaiseen lähti. Olen tykännyt Kaiku Clubista mutta nyt taidan ruveta boikotoimaan.

On muuten tuossa videolla havaittavissa hyvin myös tietty venäläisen kulttuurin läsnäolo. Vähän samanlaista voit nähdä osim Itä Suomessa kaupoissa venäläisten taholta.

Mä luulen että nimenomaan kulttuurieroista johtui koko kohkaus.

Dj luuli olevansa stara jota säännöt ei koske, järkkärit ei tietenkään tunnistanut tätä ja niitä ärsytti päihtynyt venakko.

Miksi järj.miesten ylipäätään piti mennä häiritsemään puun alla ruokaa syönyttä artistia? Olisivat rauhassa antaneet syödä niin ei olis mitään välikohtausta varmana tullutkaan.

Näytti tuo nainen lähinnä säikähtävän kun yhtäkkiä tulee joku mies siihen iholle.

Vierailija
205/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi vieny putkaan, joten aika selvä tapaus, silloin pitää olla tosi sekaisin. Toki nyt selitellään kaikkea parhain päin.

yöksi

Höpö höpö. Kukaan ei Suomessa joudu putkaan syyttä suotta. Jos vastustelet järjestysmiehiä todella voimakkaasti, niin tottakai sinut kipataan pihalle sieltä ja voi poliisikin poimia talteen, jos käyttäydyt aggressiivisesti. Sillä ei ole mitään vitun väliä minkä takia alun perin aloit käyttäytymään häiritsevästi tai olisit ollut vaikka Madonna.

Kantaa ottamatta Flown tapaukseen. Minä tiedän erään joka on revitty kotoa keskellä yötä syyttä suotta putkaan poliisin toimesta. Aamulla vain pahoiteltiin kovasti poliisin puolesta tapahtunutta.

Naurattaa kyllä kuinka sokeasti ja yhtään kyseenalaistamatta sinä ja jotkut kaltaisesi luotatte virkavaltaan. Saattaa joskus osua omalle kohdalle, jolloin tajuatte.

Ja tämänkin aivan 100% varman tiedot kuulit siltä eräältä eikö niin? Minäkin olen kuullut eräältä, että Jeessus tulee ihan kohta mutta en sitä siltikään faktana pidä.

Vierailija
206/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yöksi

Höpö höpö. Kukaan ei Suomessa joudu putkaan syyttä suotta. Jos vastustelet järjestysmiehiä todella voimakkaasti, niin tottakai sinut kipataan pihalle sieltä ja voi poliisikin poimia talteen, jos käyttäydyt aggressiivisesti. Sillä ei ole mitään vitun väliä minkä takia alun perin aloit käyttäytymään häiritsevästi tai olisit ollut vaikka Madonna.

Oikeastiko joku aikuinen on näin naiivi, että uskoo, ettei poliisilla voi Suomessa tapahtua ylilyöntejä? (Tämä yleisellä tasolla)

Ensin järkkäreiltä ylilyönti ja heti perään poliisiltakin ylilyönti mutta ei missään tapauksessa voi mitenkään olla, että tämä nainen olisi käyttäytynyt väärin ehei vaan vain ja ainoastaan järkkäri ja polisi toimi väärin. 

Ai mistä tiedämme tämän? No siitä tietysti, että tämä nainen näin meille kertoi ja syyllistä on aina uskottava 100%.

Vierailija
207/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeitä järkkäreitä. Ihan summa mutikassa valitsivat satunnaisen ihmisen, koska halusivat vain pahoinpidellä jonkun.

Inga oli tietenkin syytön. Ei se mitään tehnyt kun kerran niin sanoo. Sika järkkäreitä.

Jos tämän palstan jutuissa "uhrina/syyllisenä" on nainen niin on täysin mahdotonta todistaa, että nainen olisi syyllinen. Tällä palstalla nainen on aina viaton uhri.

Jos tämän palstan jutuissa "uhrina/syyllisenä" on mies niin on täysin mahdotonta todistaa, että mies olisi syytön. Tällä palstalla mies on aina kauhea ja kamala syyllinen.

Vierailija
208/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

boohoo kirjoitti:

Ihan omaa syytä koko homma. Järkkärit ihan rauhallisina yrittävät nätisti pyytää poistumaan ja tyyppi viskoo ruuat päälle ja alkaa huutamaan. Järkkäreiltä ei missään vaiheessa mitään väkivaltaisuutta tai aggressioita naista kohtaan. Pysyvät ihmeen rauhallisina, vaikka nainen alkaa riehumaan. Kai niitä mustelmia tulee, jos itse rimpuilee ja potkii eikä suostu kävelemään. Tosin eihän sitä tiedä mitä tuon jälkeen on tapahtunut, mutta alun perusteella en kyllä usko pahoinpitelysyytöksiä.  Päihteillä näyttäis myös olevan osuutta, vaikka kovasti yritti väittää, että ei ollut humalassa tai muissakaan aineissa.

Esittää hymyilevää, kun näkee kameran mutta heti, kun kuvittelee ettei ole enää kuvassa alkaa riehumaan :-D

Vierailija
209/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yöksi

Kantaa ottamatta Flown tapaukseen. Minä tiedän erään joka on revitty kotoa keskellä yötä syyttä suotta putkaan poliisin toimesta. Aamulla vain pahoiteltiin kovasti poliisin puolesta tapahtunutta.

Naurattaa kyllä kuinka sokeasti ja yhtään kyseenalaistamatta sinä ja jotkut kaltaisesi luotatte virkavaltaan. Saattaa joskus osua omalle kohdalle, jolloin tajuatte.

Ja tämänkin aivan 100% varman tiedot kuulit siltä eräältä eikö niin? Minäkin olen kuullut eräältä, että Jeessus tulee ihan kohta mutta en sitä siltikään faktana pidä.

Ei. Olin itse paikalla ja poliisi erehtynyt henkilöstä.

Älä viitsi kommentoida mitään kun et mitään tajua kuitenkaan.

Vierailija
210/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä unohdetaan iloisesti se, että artisti ja tavallinen asiakas ovat kaksi täysin eri asiaa, jotka eivät mitenkään ole toisiinsa verrattavissa. Flow'n edustajat ovat moneen kertaan sanoneet, että heillä artistien koskemattomuus on ehdoton, ja että järkkärit eivät missään olosuhteissa saa kajota artisteihin ottamatta ensin yhteyttä festivaalin järjestäjiin, ja tässä nämä järkkärit menivät pieleen. Joo, Mauer ei käyttäydy kovin fiksusti, mutta näiden järkkärien olisi pitänyt ottaa yhteyttä esimieheensa ja tämän taas Flow'n väkeen sen sijaan, että kävivät naiseen käsiksi. Festarin järjestäjät olisivat epäilemättä käskeneet järkkärien pysyä erossa Mauerista.

Artisti ei ole mikään jumala, joka saa istua festarialueella aamuun asti.

Artisti oli jo keikkansa heittänyt, eikä sen jälkeen ole missään erityisasemassa muihin verrattuna.

Mistä teitä urpoja sikiää?

Jos urpot järjestysmiehet olisivat tajunneet että kyseinen henkilö oli itse asiassa festareilla esiintynyt artisti (eikä mikä tahansa naikkonen), he olisivat käyttäytyneet eri tavalla.

Olisiko se liian vaikeata sinulle tunnustaa vain, että olit väärässä?

Olet varsin tyypillinen tapaussa jossa henkilö itsekkin tietää jo olevansa väärässä mutta hänellä ei riitä ns. munaa tunnustaa sitä vaan hän yrittää viimeiseen asti selitellä ja väännellä asiaa itselleen edullisempaan suuntaan vaikka se on jo pitkään ulkopuolisten silmissä näyttänyt lapselliselta ja säälittävältä.

Vierailija
211/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei kerrota, miksi järjestysmiehet alunperin tulivat poistamaan naista kesken ruokailun. Niin miksi?

Videolla taktisesti jätetty pois se kun järkkärit stormaa paikalle.

Niin mitä Mauer teki, että hänet täytyi tulla poistamaan? Sen ymmärrän, että alkaa sylkemään päälle, jos ilman syytä tullaan poistamaan ja kiinnostaa nyt enemmän mitä sitä ennen tapahtui?

Alan ymmärtää miksi poliisit ja järkkärit vihaavat humalaisia naisia. Ovat aina syyttömiä ja heidän mielestään on ihan ok sylkeä päälle yms.

Vierailija
212/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlainen kokemus Flown järkkäreistä Facebookista:

"Voin sanoa että ei ole millään tasolla ok, että turvatarkastaja puristelee ei painele alta vaan suoraan puristelee rintojani, väittää että olen sullonut sinne jotain ja kyselemättä vetää topin kaula-aukon niin, että näkee rintani. Ensinnäkin sielä ei ollut mitään pusseja niinkuin kovasti väitettiin, ei ole tapana salakuljettaa alkoholia festareille näin yli kolmekymppisenä ja toisekseen jos olisi ollut niin tuskin on niin suuri menetys festivaalille että on ok harrastaa seksuaalista häirintää. Ahdistaa pelkkä ajatus mennä tänään uudestaan tarkastukseen."

Sillä lailla. Hyvä Flow!

Ja tämän kertomusken todistaa.... vain ja ainoastaan tämän henkilön oma kertomus.

Ja jostain syystä yhä vielä nykyäänkin ihmiset uskovat näiden huomion kerjääjien kertomukset automaattisesti.

Vierailija
213/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hipstereiden mehuhetki päättyi ikävästi.

Vierailija
214/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Toni Rantasta kun tällaiseen lähti. Olen tykännyt Kaiku Clubista mutta nyt taidan ruveta boikotoimaan.

On muuten tuossa videolla havaittavissa hyvin myös tietty venäläisen kulttuurin läsnäolo. Vähän samanlaista voit nähdä osim Itä Suomessa kaupoissa venäläisten taholta.

Dj luuli olevansa stara jota säännöt ei koske, järkkärit ei tietenkään tunnistanut tätä ja niitä ärsytti päihtynyt venakko.

Miksi järj.miesten ylipäätään piti mennä häiritsemään puun alla ruokaa syönyttä artistia? Olisivat rauhassa antaneet syödä niin ei olis mitään välikohtausta varmana tullutkaan.

Näytti tuo nainen lähinnä säikähtävän kun yhtäkkiä tulee joku mies siihen iholle.

Jos nainen olisi rauhallisesti siirtynyt muualle syömään ei olis mitään välikohtausta varmana tullutkaan.

Nainen säikähti yhtäkkiä, kun mies tulee iholle :-D

Vierailija
215/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yöksi

Ei. Olin itse paikalla ja poliisi erehtynyt henkilöstä.

Älä viitsi kommentoida mitään kun et mitään tajua kuitenkaan.

Jännä sattuma, että olit juuri tuona yönä tämän henkilön kotona ja sopivasti myös seuraavana aamuna putkalla, kun hän pääsi ulos :-D Keksi parempi tarina tai ainaki edes hieman uskottavampi.

Vierailija
216/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se...siis niinq...tosi törtsii et fasistit on tönimässä siel hyvän olon festareil mis rakkaus kukkii ja...niinq sillee...rakkaus, anarkia ja....öh....vasemmisto...?

Et niinq... tajunnut... itsekään... mitä... yritit... yritit... kovasti...  kirjoittaa... öh... vasemmisto mainittu... öh... :)

Vierailija
217/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

boohoo kirjoitti:

Ihan omaa syytä koko homma. Järkkärit ihan rauhallisina yrittävät nätisti pyytää poistumaan ja tyyppi viskoo ruuat päälle ja alkaa huutamaan. Järkkäreiltä ei missään vaiheessa mitään väkivaltaisuutta tai aggressioita naista kohtaan. Pysyvät ihmeen rauhallisina, vaikka nainen alkaa riehumaan. Kai niitä mustelmia tulee, jos itse rimpuilee ja potkii eikä suostu kävelemään. Tosin eihän sitä tiedä mitä tuon jälkeen on tapahtunut, mutta alun perusteella en kyllä usko pahoinpitelysyytöksiä.  Päihteillä näyttäis myös olevan osuutta, vaikka kovasti yritti väittää, että ei ollut humalassa tai muissakaan aineissa.

Esittää hymyilevää, kun näkee kameran mutta heti, kun kuvittelee ettei ole enää kuvassa alkaa riehumaan :-D

Video muuten on julkaista artistin omalla facebook seinällä joten ei ihme, että videosta on leikattu pois se mitä tapahtui ennen sitä videota minkä näemme.

Vierailija
218/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen olisi rauhallisesti siirtynyt muualle syömään ei olis mitään välikohtausta varmana tullutkaan.

Miksi puun alla syöminen oli kiellettyä?

Vierailija
219/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt muuten tulvii mediaan myös toistakin näkemystä, vaikuttaa siltä että tuon naisen oma käytös on ollut kaikkea muuta kuin asiallista. Ja yhdessäkin jutussa todetaan, että poliisi ei putkaan syyttömiä ihmisiä vie.

Ihan spekulaatiota, mutta olisiko taas oltu päihteissä, ei kuunnella ketään, aletaan riehumaan ja ei lopeteta edes poliisien saapuessa paikalle jolloin nainen on viety putkaan rauhoittumaan. Ihan klassiselta tapaukselta vaikuttaa.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että järjestyksenvalvojilla lähti homma käsistä ja he tekivät virheen? Heidän pitäisi ymmärtää, että ovat töissä siellä kuten tuo nainenkin jonka hakkasivat. He saavat palkan siitä, että pitävät huolta ihmisten turvallisuudesta.

Miksi se on niin vaikea uskoa, että tämä nainen olisi itse syyllinen kohteluunsa? Koska on nainen?

Niin, olet oikeassa, syyllistä saa aina hakata.  Syyllinen on aina kalpeanaamainen humalainen, vaikka olisikin nainen. Hyvä että tasa-arvo saapuu lopultakin suomaallekin.

Vierailija
220/288 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puun alla syöminen oli kiellettyä?

Suomalaista alfa järkkäriurosta vtutti että venäläinen nainen istuu ruokailemassa maassa hänen kulkureitillään.