Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkinen todella sietämätön kivulias niukka vuoto

Jaffa22
14.08.2017 |

Eli viime yönä heräsin todella koviin kipuihin kohdun seudulla joka oli molempi puoleista munasarjojen kohdalla ja säteili alaselkään ja reisiin. Sitten esiintyy niukkaa vuotoa joka on siis niin niukkaa, että esiintyy vain vessassa käydessä pyyhkiessä. Alussa oli kirkkaampaa verta mutta nyt väriltään vaaleanpunaista, eli enemmän verensekaista valkovuotoa. Menkat alkoivat vajaa 2 viikkoa sitten ja loppuivat about viikko sitten. Ikinä ei ole ollut tämmöistä välivuotoa tai niin kovia kipuja. Kivut olivat yli tuplasti kivuliaammat kuin normaalisti kuukautisten aikana ja niin sietämätöntä, että melkein oksennus tuli. Otin 2 ibumaxia ja puolen tunnin sisään sain kivut hillittyä ja nukuttua. Aamulla herätessä kaikki normaalisti, mutta niukka vuoto tosiaan vielä jää paperiin. Iältäni olen 22-vuotias ja läpi elämäni ollut kellontarkat säännölliset kuukautiset. Omalla kohdallani ollut lapsettomuutta, ei ole tutkittu koskaan, mutta olen ollut monessa pitkässä suhteessa ilman ehkäisyä, enkä ole koskaan jäänyt raskaaksi. Tällä hetkellä vakituisessa suhteessa ja miehellä lapsi edellisestä suhteesta, enkä ole hänenkään kohdalla jäänyt raskaaksi tässä vuoden kestäneessä suhteessa. Eikä ole sukupuolitauteja. Eli en tiedä epäilläkkö mahdollista raskautta, vai mitä tämä on. Netistä yritin etsiä oireisiini tietoa mutta en löytänyt mitään. Ei kuulosta varhaiselta keskenmenoltakaan koska vuoto tosiaan niin niukkaa ettei tarvitse sidettä tms. Lääkäriin meno mahdollisuutta ei ole tällä hetkellä koska olen ulkomailla ja kivut ja oireet eivät ole enää niin hälyttäviä, kuten alussa. Eli ajattelin siis kirjoittaa ja kysyä täältä palstalta, jos vaikka löytyisi joku kenellä olisi ollut vastaavaa ongelmaa. Kiitos etukäteen ymmärtävistä ja ei-tuomitsevista vastauksista!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla