Miksi suomalaiset naiset luulevat, etta lyhyt tukka on nuorekkuuden tae? Punaisia kananperia viipottaa yha kaksi miljoonaa Suomen kaduilla.
Lyhyt tukka on useimmiten tätimäinen. Uskokaa mua.
Kommentit (23)
mut ei mikään kirkuvanpunainen kananpersepörrö.
jättäkää mahongit ja granaattiomenat ym. sävyt kauppaan!
Mulla on lyhyt tukka ja vielä kirkkaan punainen. Tosin ikää 26..
Valitan mutta hiusteni väri ei muutu vain siksi että joku av-mamma sanoo siitä jotain ei niin mairittelevaa.
Useat ja taas useat sanoneet päinvastaista eli mulle sopii tummanpunainen kuontalo loistavasti, korostaa vaaleaa hyvää ihoani ja kirkkaansinisiä silmiäni:)
Blondit hiukset tekisivät liian kylmän näköiseksi, kun ihonväri on enemmän kellertävä kuin punertava. Monet saisivat lämpöä kasvoilleen kun vaihtaisivat pois siitä iänikuisesta blondauksesta lämpöisempiin väreihin.
Lyhyt on ainakin siisti, mikä on itselleni tärkeää.
mutta eipä mulla ole pitkätkään edes mahdolliset: hiukset eivät edes kasva juuri olkapäitä pidemmäksi lainkaan. Lisäksi ovat niin ohuet, että tiedä kuinka upeat olisivatkaan...
Ettei vaan olisi nyt ap:llä jonkin sortin pakkomielle???
Todella harvalle yli 30 vuotiaalle sopii pitkä tukka koska se yleensä vaan valuu sitten pitkin päätä. Muutenkaan se ei ole mitenkään imarteleva jos ei kasvoiltaan ole oikein kunnolla kaunis.
Monesti katsellut naisia joilla on se hiirenharmaa, pitkä tukka että kumpa jo leikkaisivat lyhyen ja värjäisivät vähän.
t: pitkätukkainen joka haluaisi lyhyen mutta kurittomien pyörteiden taikia ei voi leikkauttaa.
että punaiset värit sopivat loistavasti. Siis tosiasia on, että punainen tukka on upea - oikeilla punapäillä. Kaikilla muilla se on sitä mitä se on, värjätyn ja luonnottoman näköinen. Enpä ole tavannut ainuttakaan värjättyä punapäätä, josta ei heti näkisi värin olevan peräisin pullosta. No, jokaisella on tietenkin oma makunsa eikä se hiirenharmaa maantienvärinenkään kiva ole, mutta tosiasia on, että suomalaiset naiset erottaa missä tahansa maailmalla just hiusväristä (värjätty punainen) ja mallistakin osin (lyhyt).
Kyllä mua ainakin piristää kirkkaanpunainen ja mahonki silloin tällöin. Ja meillä oli jo 70-luvulla pitkä tukka mistä otsatukka oli väännetty ylös päin niinkuin esim. Madonnalla uudessa videossa. Kun kroppa ei ole säilynyt yhtä hyvin kuin Madonnalla, olisi mielikuva että vuosikymmenetkään eivät ole tukkamuotia muuttaneet.
Pistän vielä purkista toisinaan lisäväriä jos siltä tuntuu.
jättää ne punaisen sävyt sinne kampaajalle/kauppaan.
Mulle ei sovi pitkä tukka:kasvoni ovat kapeat ja hiukset ohuet. Näytän hyvältä lyhyehkössä tukassa, kun olen löytänyt tosi hyvän kampaajan. Tietysti kasvattaisin pitkän tukan, JOS hiukseni olisivat paksut.
Niskasta kerrostettu malliko? Kai se nyt on selvää, että jos hiukset ovat malliltaan lyhyet, ne eivät ole tasapitkinä kovin mairittelevan näköiset.
Pitääkö tästä siis tehdä se johtopäätös, että lyhyempi kuin harteille ulottuva tukka on kananperse?
Ajattelin leikkauttaa nyt pitkät hiukseni lyhyemmiksi ja värjäyttää ne. Tykkäisin vaaleista raidoista, mutta mietin sitä, minkä värinen tukka olisi nyt sitten hyvä ettei tulisi vahingossa laitettua sitä punaista, joka ei sovi kuin aidoille punapäille. Hiukseni ovat nyt melko tumman ruskeat, mutta eivät mitenkään intensiivisen ruskeat vaan paikoitellen melko hailakat.
Minulla on melko paksut posket ja soikean muotoiset kasvot. Kaksoisleukaa löytyy jonkin verran. Silmät pullottavat jonkin verran päästä ulos (ei kaunista, ei!). Silmät ovat ruskeat ja kulmat melko tummat.
Ikää on tasan 30v.
Lyhyt tukka on useimmiten tätimäistä. En näe yhtään syytä sille että 30 tai 40 vuotias nainen pitäisi näyttää tätimäiseltä. Tarja Halonen fan-club-tyylissä ei pätkän vertaa seksiä tai vauhdikkuutta.
Oma epäilyni: kun nainen saa lapsen tai lapsia hän ei enään jaksa hoitaa tukkaansa. Sitten hän keksii itselleen selityksen että lyhyt tukka muka nuorekasta/raikasta/vauhdikasta tms, vaikka oikea syy on laiskuus.
Pitkä(hkö) tukka on naisellista. Lyhyt taas sopii lesboille tai demariämmille.
ja viimeksi lauantaina sitä kehuttiin ja kadehdettiin
vielä kasvattaisivat seitin ohuet hiipparansa puoleen selkään ja lopettaisivat turhan värjäämisen.
Antaisivat asvaltin väristen hönkäystensä liehua villisti vapaana kuran ja loskan keskellä. Se jos mikä nostaisi suomalaista katukuvaa. Ihanaa.
Muuta minä näytän pitkätykkaisena ihan ääliöltä. Mielummin täti kuin ääliö.