Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksijä-Madsenin motiivi tappaa toimittaja?

Vierailija
14.08.2017 |

Kaikki viittaa siihen että nainen on tapettu/hukkunut, mutta itse mietin miksi mies olisi tappanut toimittajan joka teki hänestä juttua?
Raiskaus tms?

Kommentit (1758)

Vierailija
1241/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua, mutta miksi tää toimittaja joutui uhriksi? Oliko väärässä paikassa, väärään aikaan?

Luultavasti just näin. Väärässä paikassa väärään aikaan.

Ehkä Madsen ei saanut ton tasoista naista niin kosti sen Kimille. Joku alemmuuskompleksi joka purkautuu raivona?

Hän ei kuulemma edes usko tasoteoriaan.

Ei tuon ikäiset ja näköiset miehet koskaan usko. Sitten käy näin.

Siis onko se tasoteoria nyt lassukoiden vai mammojen juttu? Kumpien?

Vierailija
1242/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noo niin kirjoitti:

Montako naista tämän kynsissä on mahtanut merimatkojen aikaan kuolla? Kymmniä? Satoja? Nyt vain kävi niin, että jäi kiinni teostaan.

Hyvin mahdollista. Asun Kööpenhaminassa ja olen ollut useissa underground-reiveissä Madsenin sukellusveneessä ja rakettipajassa ja tavannut Madsenin näissä bileissä. Hän kysyi sekä minua että ystävääni (molemmat olemme kauniita naisia) joskus sukellusveneajelulle ja antoi käyntikorttinsa, joka me onneksi hukattiin bileiden aikana ja unohdettiin koko juttu myöhemmin. Mutta myöhemmin facebook-kommenteista tähän juttuun liittyen on käynyt ilmi että moni muukin tyttö on saanut viimeisten vuosien aikana kutsuja sukellusveneajelulle Madsenilta. Kuinkakohan moni Köpiksen ja Malmön alueella kadonneeksi ilmoitetuista naisista makaakin paloiteltuna meren pohjassa?

Kivan jutun keksit, tuohon sukellusveneeseen sitä mahtuukin hyvin pitämään reivejä.

Eikä kukaan enää reiveissä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mielipuoli vissiin tarvitse muuta motiivia sairaan päänsä lisäksi.

Vierailija
1244/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua, mutta miksi tää toimittaja joutui uhriksi? Oliko väärässä paikassa, väärään aikaan?

Luultavasti just näin. Väärässä paikassa väärään aikaan.

Ehkä Madsen ei saanut ton tasoista naista niin kosti sen Kimille. Joku alemmuuskompleksi joka purkautuu raivona?

Hän ei kuulemma edes usko tasoteoriaan.

Ei tuon ikäiset ja näköiset miehet koskaan usko. Sitten käy näin.

Siis onko se tasoteoria nyt lassukoiden vai mammojen juttu? Kumpien?

Se on fakta.

Vierailija
1245/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävät viimeiset hetket toimittaja-paralla :(

Kuvitelkaa tilanne, olet veden alla pienessä purkissa vankina psykopaatin kanssa joka sitoo sinut kiinni ja alkaa kiduttaa brutaalilla tavalla. Tiedät ettei mitään ulospääsyä tilanteesta ole.

Lie miten kauan tuo kidutus kestänyt, ruuvimeisselillä tai veitsellä silpoi alapäätä.

Toivottavasti istuu loppuelämänsä lukkojen takana.

Tämä juttu toi mieleen, että kuinkahan monella suomessakin kadonneella henkilöllä on ollut samankaltainen kohtalo.

Hyi, ihan puistattaa tuon hirviön katse.

Silmissä on psykopaattinen katse.

Vierailija
1246/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisadisti ei tarvitse muuta motiivia, kuin että kaunis punapää on hänen armoillaan keskellä merta. Toimittaja luuli olevansa turvassa, koska Madsen oli julkkis.

Vierailija
1247/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas juttu, todella. Edes kauhuelokuvat ei ole pystyneet todentamaan samanlaista kuviota.

Todennäköisestihän tilaisuus on tuossa tehnyt varkaan.

Tyyppi on raahannut veneeseen sopivaa välineistöä odottamaan, josko mahdollisuus fantasioiden toteuttamiseen tulisi. Ja tulihan se sitten viimein. Eikä ole pystynyt tai edes halunnut hillitä itseään vaan vienyt teon loppuun asti vaikkei ihan loppuun asti ole sitä edes miettinyt.

Ne illan aikana sattumalta tavatut veneilijät ja kuvien ottajat ovat varmaan olleet Madsenille ikävä juttu. Kun taas Kim on varmasti ollut hyvin helpottunut, erityisesti jos on ollut ns. ”huono tunne” keksijästä.

Keksijä kuvitteli varmaan fantasian jälkeisessä addrenaliini- ja endorfiinipuuskassaan, että pystyy selviämään ihan mistä vain eikä kukaan saa häntä koskaan kiinni. Luotti ainakin jälkien katoavan kun upottaa vain veneen riittävän syvälle ja sisätilat vettyvät.

Siihen haastatteluun sisältyi kuvaus ja kuvaaja kävi aiemmin illalla ottamassa kuvat. Joten näiden sattumalta kuvia ottaneiden lisäksi oli viralliset haastattelukuvat.

.

Silti Madsenin tarina toimittajan jättämisestä kyydistä satamaan alkoi ontua, kun nuo matkan varrella kohdatut ja valokuvanneet alkoivat kertoa havaintojaan ja selvisi ettei Mdsenin kertomus voinut ajallisesti pitää paikkaansa. Se herätti muitakin epäilyjä sitten. Eihän noilla virallisilla haastattelukuvilla ole väliä, tiesiväthän muutkin että Wall oli haastattelemassa juuri Madsenia, esim. poikaystävä ja lehti/sivusto. Mutta olennaista oli se, missä vaiheessa Wall ”katosi” ja oliko Madsen jättänyt hänet silloin ja sinne mihin väitti.

Vierailija
1248/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toimittaja meni nopeasti shokkitilaan kidutuksen alettua :(

Millainen on muuten elinkautinen Tanskassa?

Onko samanlainen paapomissysteemi kuin meillä?

Vierailija
1249/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noo niin kirjoitti:

Montako naista tämän kynsissä on mahtanut merimatkojen aikaan kuolla? Kymmniä? Satoja? Nyt vain kävi niin, että jäi kiinni teostaan.

Hyvin mahdollista. Asun Kööpenhaminassa ja olen ollut useissa underground-reiveissä Madsenin sukellusveneessä ja rakettipajassa ja tavannut Madsenin näissä bileissä. Hän kysyi sekä minua että ystävääni (molemmat olemme kauniita naisia) joskus sukellusveneajelulle ja antoi käyntikorttinsa, joka me onneksi hukattiin bileiden aikana ja unohdettiin koko juttu myöhemmin. Mutta myöhemmin facebook-kommenteista tähän juttuun liittyen on käynyt ilmi että moni muukin tyttö on saanut viimeisten vuosien aikana kutsuja sukellusveneajelulle Madsenilta. Kuinkakohan moni Köpiksen ja Malmön alueella kadonneeksi ilmoitetuista naisista makaakin paloiteltuna meren pohjassa?

Kivan jutun keksit, tuohon sukellusveneeseen sitä mahtuukin hyvin pitämään reivejä.

Kiva luetunymmärtäminen, nimenomaan sanoin että sukellusveneessä ja rakettipajassa. Vene oli reivien aikaan pajan vieressä (maissa) ja Madsen kutsui sinne bilettäjiä sisälle katsomaan. Sinne mahtui hyvin minun kaveriporukkani (6hlö) ja Madsen. Mulla on valokuvakin meistä siellä sisällä missä Madsen roikkuu katon putkista ylösalaisin, ja monta kuvaa meistä ja muista bileissä olleista sukellusveneen vieressä/ympärillä. Näitä bileitä oli vuosina 2015-2016 tietääkseni ainakin 3 tai 4 (itse olin kahdessa niistä) ennenkuin rakettipajaa ja sen ”pihaa” ei enää annettu bilekäyttöön koska Madsen ryhtyi tosissaan rakentamaan avaruusrakettiaan. Olin myös vähän Joulun 2016 jälkeen satojen muiden ihmisten kanssa rakettipajalla katsomassa, kun Madsen testasi raketin moottoria julkisessa tapahtumassa.

Vierailija
1250/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muuten pohti aiemmin Madsenin taustaa. Tässä suomenkielinen juttu jossa aiheesta hiukan: https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Raketti-Madsenin-rikosepäilyt-ja-t…

Vierailija
1251/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä silmitön pahuus ja ilkeys näkyy ihmisen kasvoista- Madsenillakin "pirun" viivat otsalla.

Vierailija
1252/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noo niin kirjoitti:

Kiva luetunymmärtäminen, nimenomaan sanoin että sukellusveneessä ja rakettipajassa. Vene oli reivien aikaan pajan vieressä (maissa) ja Madsen kutsui sinne bilettäjiä sisälle katsomaan. Sinne mahtui hyvin minun kaveriporukkani (6hlö) ja Madsen. Mulla on valokuvakin meistä siellä sisällä missä Madsen roikkuu katon putkista ylösalaisin, ja monta kuvaa meistä ja muista bileissä olleista sukellusveneen vieressä/ympärillä. Näitä bileitä oli vuosina 2015-2016 tietääkseni ainakin 3 tai 4 (itse olin kahdessa niistä) ennenkuin rakettipajaa ja sen ”pihaa” ei enää annettu bilekäyttöön koska Madsen ryhtyi tosissaan rakentamaan avaruusrakettiaan. Olin myös vähän Joulun 2016 jälkeen satojen muiden ihmisten kanssa rakettipajalla katsomassa, kun Madsen testasi raketin moottoria julkisessa tapahtumassa.

Kerroitko poliisille että MAdsen kutsui sinut sukellusveneajelulle?

Vierailija
1253/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä silmitön pahuus ja ilkeys näkyy ihmisen kasvoista- Madsenillakin "pirun" viivat otsalla.

Huvittaa nämä  jälkikäteen tehdyt syväalayysit Madsenin rypyistä :D. Sehän tuossa kammotuksessa onkin niin karmeaa, että hän näyttää ryppyineen ja silmineen ihan tavalliselta ihmiseltä. Kukaan ei olisi pystynyt häntä ennen tätä kammottavaa juttua tunnistamaan rivistä psykopaatiksi, jälkikäteen sitten ruvetaan heijastamaan ukon kasvoihin omia kuvitelmia. Tuttavalla on vielä syvemmät rypyt otsassa kuin Madsenilla vaikka on nuorempi mies, ja ihan tavallinen ihminen on hänkin.

Vierailija
1254/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noo niin kirjoitti:

Kerroitko poliisille että MAdsen kutsui sinut sukellusveneajelulle?

En, en halunnut olla missään tekemisissä koko jutun kanssa ja jouduin poistamaan instagramistakin kaikki kuvat jotka oli tagattu rakettipajan luona koska sain kaikenlaisilta journalisteilta yhteydenottoja, samoin kaverit. Mutta kyllä poliisi asian tietää koska monissa tanskalaislehtien julkaisemissa artikkeleissa/facebook-päivityksissä oli muitakin tyttöjä kommentoimassa että olivat saaneet kutsuja ajelulle viime vuosien aikana.

Vierailija
1255/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Madsenilla siellä rakettipajalla oma laituri sukellusveneelle? Tai täytyyhän tietysti olla että se on siinne saatu. Vai yleinen satama jossain lähellä valvontakameroineen? En pääse siitä miten tyhmä Madsen oli kun otti uhrikseen juuri Kim Wallin ja tuolla tavalla, kiinnijääminen oli taattu jollain tasolla. Jotenkin pistää epäilemään että Madsenilla ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa riski jos on halunnut toteuttaa fantasiansa murhasta juuri sukellusveneessä. Saako sukellusveneeseen vietyä esim. huumattua naista?

Vierailija
1256/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA ILMOITTAA VIRANOMAISILLE JOS VARMAA TIETOA LÖYTYY.

Vierailija
1257/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, siis ihan sairas juttu!

Montakohan henkirikosta hyypiöllä on kontollaan?

Vierailija
1258/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy.

Vierailija
1259/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monia uhreja on? Minkä ikäisenä aloittanut tappamisen? Tavallinen tappo tämä ei ole. Sitten keksinnöt voi olla keksitty hyviksi murhavälineiksi. Mitähän muuta keksinyt, kuin kammottavan sukellusveneensä?

Vierailija
1260/1758 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monia uhreja on? Minkä ikäisenä aloittanut tappamisen? Tavallinen tappo tämä ei ole. Sitten keksinnöt voi olla keksitty hyviksi murhavälineiksi. Mitähän muuta keksinyt, kuin kammottavan sukellusveneensä?

Seuraava murha ois varmaan ollu "murha avaruudessa". Sinne vaan ruumiinosat avaruuteen iäisyyteen kellumaan. Ei varmasti jää kiinni. Ois siihenkin keksiny jonku luonnollisen selityksen ja paniikissa päätti sitten hommautua ruumiista eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme