Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön kohentamisesta

Vierailija
14.08.2017 |

Uskotko, että saan tuloksia:

1. Vähennän tupakoinnin puoleen (aluksi)
2. Jätän alkoholin ja huonot hiilihyraatit
3. Syön erittäin terveellisesti ja monipuolisesti
4. Treenaan lihaskuntoa ja aerobistakuntoa 5 krt. viikossa
5. Syön kollageenivalmistetta ja Q10 kapseleita
6. Teen kasvojoogaa, -jumppaa sekä -hierontaa
7. Muutan ihonhoitorutiinit paremmiksi.

Tätä 5 kk. Nåkyykö mitään muutosta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti näkyy. Alkaa näkyä vähän jo kuukauden jälkeen.

Vierailija
2/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja keskityn vain positiivisiin, elämänlaatua parantaviin asioihin ja pytin ennen kaikkea poistamaan stressiä ja lisäämäänvhyvinvointia. Ikää minulla on 38 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmana näkyy, mutta jätä tupakointi kokonaan. Itseltäni hävisi selluliitti, kun lopetin, ja kasvot kiinteytyivät huomattavasti. Sain paljon kommentteja siitä, miten hehkuvalta ihoni näytti. Se todellakin toimii!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti näkyy. Alkaa näkyä vähän jo kuukauden jälkeen.

Olen aloittanut jo, mutta en vielä niin, että homma olisi ihan noin "täydellinen".

Olen syönyt kesän ajan terveellisemmin (huomattavasti) ja jättänyt huonot sokerit. Alkoholia on kulunut jonkin verran, mikä jää nyt kokonaan. Olen syönyt nyt 2 kk ajan Q10-kapseleita ja 1.5 kk kollageeniä. Tupakan tiputin puoleen eilen. Kuntoilua olen vienyt nyt pari viikkoa suuntaan, jossa syke nousee kunnolla eli juoksua ja mäki- ja porrastreeniä. Kasvojumppaa yms. olen tehnyt 1 kk. Syy viimeisimpään on se, että kasvoissani on jatkuvasti kireyttä ja jumeja. Haluan rennot ja hyvinvoivat kasvojen lihakset. Ennen kaikkea ilmeikkyyteni takaisin. Jos tätä jatkan jouluun eli 4 kk vielä, onkohan toivoa... tätä mietin. Lihasmassa kyllä kasvaa, se on selvää. Otan käyttöön 3 sali- ja uintikortin vähän syksymmällä. Nyt keskityn treeniin, mitä teen ulkona. Jos oikein paljon sataa niin sitten uintia ja vesijuoksua.

Vierailija
5/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ihan varmana näkyy, mutta jätä tupakointi kokonaan. Itseltäni hävisi selluliitti, kun lopetin, ja kasvot kiinteytyivät huomattavasti. Sain paljon kommentteja siitä, miten hehkuvalta ihoni näytti. Se todellakin toimii!

Yritän sitä vasta vuodenvaihteessa. Liian montaa muutosta en pysty nyt tekemään kerralla. Vähentäminen on jo asteittainen asennemuutos. Tupakka vissiin tekee sen, etten pysty nukkumaan selälläni. Haluaisin sen takaisin.

Vierailija
6/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Yritän sitä vasta vuodenvaihteessa. Liian montaa muutosta en pysty nyt tekemään kerralla. Vähentäminen on jo asteittainen asennemuutos. Tupakka vissiin tekee sen, etten pysty nukkumaan selälläni. Haluaisin sen takaisin.

Vierailija
7/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Lisää myös veden juontia....

Vierailija
8/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Lisää myös veden juontia....

Se ei ole ollut ongelma, olen aina juonut vettä paljon tai vähintään riittävästi.

Vierailija
9/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se, missä huomaan jo nyt parannusta on se, että hiusten karvatupet on vahvistuneet ja hiukset ei irtoa niin helposti. Olen syönyt myös kuparitabletteja, mikä mielestäni on muuttanut ihoni väriä lähemmäs samaa kullanruskeaa, mikä se oli ennen muinoin... paremman ruokavalion hyödyt näkyy silmistäni. Ne on terveemmän näköiset, ei kuivat, pum8ittavat ja kutisevat. Iho tuntuu kosteammalta.

Vierailija
10/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan suhteen motivoi se, että jatkossa ostan askin vain joka toinen päivä eli säästän 6 euroa joka toinen päivä. Satsaan sen säästön terveelliseen ruokaan eli esim. marjoihin jne.

Vierailija
11/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöthän marjoja ja riittävästi rasvaa?

Vierailija
12/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap motivoi liikkumaan? Itse en oikein lödä motivaatiota. Olen normaalin painoinen joten laihdutus ei ainakaan voisi olla syy.

Vierailija
13/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kannattaa jättää suola ja sokeri kokonaan pois. Tarkkaile esim. levitteiden, leikkeleiden ym. suolapitoisuutta.

Ehdottomasti opettele nukkumaan selällään. Jos kyljelläsi nukut, tulokset jäävät laihoiksi.

Käytä tätä: http://www.skinceuticals.com/retinol-1.0-883140024712.html

Aurinkovoide kasvoille ja muutenkin välttele aurinkoa hullun lailla. Se on vanhentaja nr. 1.

Vierailija
14/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua ap motivoi liikkumaan? Itse en oikein lödä motivaatiota. Olen normaalin painoinen joten laihdutus ei ainakaan voisi olla syy.

Noh. Se parantaa hapenottoa, keskittymistä ja ylipäätään kognitiivisia kykyjä. Minulla on ammatillisia haaveita, joissa haluan onnistua, mutta traumaattinen stressi haittaa elämääni, joten koko kapasiteettini ei ole käytössä. Unen laatu paranee, tunnen rentotuvani yöllä. Jos en, olen epäonnistunut jossain eli unen laatu on tärkein mittari siinä toimiiko levon, ruuan ja liikunnan kombo. Olen kerran aiemmin liikkunut hullun lailla, vaikka olo ei koskaan ollut levännyt (helvetillinen stressi silloinkin...), joten nyt osaan kiinnittää siihen huomiota. Ravinteet ym. kulkee paremmin ihoon...? Ja toivon ylipäätään stressin pysyvän kurissa. En tiedä saanko sitä kokonaan pois, jos en niin jään saikulle. Ennemmin lihon ja saan tervettä pyöreyttä kuin olen tällainen riutunut haamu. Syön tosi terveellisesti ja niin paljon, kuin vaatii se, että jaksan liikkua suunnitelman mukaan. Mulla on ollut 4 yhtäjaksoisesti sressi ja se näkyy. Välillä ihan totaalinen ruokahaluttomuus viikkoja jne. Kunto ei silti ole mitenkään pohjalukemissa... kumma kyllä.

Vierailija
15/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kannattaa jättää suola ja sokeri kokonaan pois. Tarkkaile esim. levitteiden, leikkeleiden ym. suolapitoisuutta.

Ehdottomasti opettele nukkumaan selällään. Jos kyljelläsi nukut, tulokset jäävät laihoiksi.

Käytä tätä: http://www.skinceuticals.com/retinol-1.0-883140024712.html

Aurinkovoide kasvoille ja muutenkin välttele aurinkoa hullun lailla. Se on vanhentaja nr. 1.

Mä vältän aurinkoa. Mulla on aina urheillessa pitkähiainen- ja pitkälahkeiset treenivaatteet, dekoltee on aina peitettynä. Aurinkolasit. Viihdyn varjossa. Olen auringossa maks 15 min. päivässä. Vältän keskipäivän aurinkoa. Esim. tänään istuin aamulla 10 min. aamuauringossa. Luistan aurinkorasvoista, koska ne ei sovi iholleni. Syön retinolini ennemmin ruuan muodossa. Huolehdin myös lykopeenin saannista, mikä on luonnon oma aurinkovoide.

Vierailija
16/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja suola todellakin... puuh. Näkisit mun silmäpussit. T. Ap

Vierailija
17/18 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön marjoja ja juon marjamehuja. Ap

Vierailija
18/18 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaikutukset näkyy ensin kynsissä, ripsissä ja hiuksissa eikä ihossa? Eikö iho ole kuitenkin karvoitusta tärkeämpi? Ihohan uudistuu 2-4 viikon välein? Elastaanin vaikutus näkyy kynnessä... hassu homma, huomasin kun yritin purra kynnen lyhyemmäksi se oli ihan käsittämättömän sitkeä, eikä hampaat meinannut pystyä siihen.

Toinen mitä mietin on se, että varastoituuko elastaani ihoon vai tarvitaanko sitä jatkuvasti lisää? Missä elimistö hajottaa ensimmäiseksi elastaania? Ihon kimmoisuushan vaihtelee kuukautiskierron mukaan. Eniten sitä on ovulaation aikana. Onko viisainta boostata elastaanin tuotantoa juuri silloin, jolloin menkkoja edeltävä ja niiden aikainen juonteiden näkyvyys vähenee. Vai onko tärkeintä boostata sitä juuri epätyypillisinä aikoina?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme